Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הסאנדאון הדגם הקודם באוטו. אתה מוזמן לשמוע אותו מגביר קלארוס+l1. אסיף מהפורום החליף את הזאפקו הזה לסאנדאון, תשאל אותו על ההבדלים בינהם. את הdls לא מכיר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

+1 לסאנדאון

אם כבר ZAPCO אז סדרת ה REFERENCE

אני חושב שכדי להכיל גם את CELESTRA FA475 יותר זול מהסאן דאון ב300 שקל מאוד דומים בכל הפרמטרים.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם
+2 לסאנדאון

מגבר בעל סאונד טוב לעומת הזאפקו

אחרי ההחלפה הרגשתי שינוי לטובה

איזה רכיבים אתה מתכוון לחבר למגבר?

יש לי את המונו של סאנדאון1000+אבוק15

ר"ד9887

קומפונטים אני צריך לשמוע בין הקלרוס לDLS או פוקאל KP2

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקי אז מגבר כבר קניתי של DLS עכשו שמעתי והחלטתי ללכת על הפוקאל אז יש לי כמה אפשרות אני ישמח לתשובות

א.מה המחיר שלהם כי בזאפ הם נעים בין ה1800-3100

ב.זה דובר הרבה אני ישמח לדעת איך יודעים מה הזיוף פשוט לא מוצא את השירשור סליחה

ג.מה הבדל בין KP2 -KRX מבחינת המוזיקה ומחינת המחיר

ד.אני ישמח לקבל אץ הטלפון של י.מר שהוא היבואן הרישמי של פוקאל וגם אצלו לבדוק מחירים +איזה חנויות הוא עובד איתם ככב שזה יצמצם את הסיכוי ליקנות זיוף תודה רבה...

פורסם
אוקי אז מגבר כבר קניתי של DLS עכשו שמעתי והחלטתי ללכת על הפוקאל אז יש לי כמה אפשרות אני ישמח לתשובות

א.מה המחיר שלהם כי בזאפ הם נעים בין ה1800-3100

ב.זה דובר הרבה אני ישמח לדעת איך יודעים מה הזיוף פשוט לא מוצא את השירשור סליחה

ג.מה הבדל בין KP2 -KRX מבחינת המוזיקה ומחינת המחיר

ד.אני ישמח לקבל אץ הטלפון של י.מר שהוא היבואן הרישמי של פוקאל וגם אצלו לבדוק מחירים +איזה חנויות הוא עובד איתם ככב שזה יצמצם את הסיכוי ליקנות זיוף תודה רבה...

 

א. הכי טוב להיתקשר למפיצים ולבדוק!

ב.חיפוש

ג.חיפוש-בגדול,הסידרה הישנה 4 אוהם,הסידרה החדשה 2 אוהם,אבל זה לא כ"כ משנה,אם המגבר שלך יודע להיתמודד עם שניהם-הכי עדיף לשמוע

ד.http://www.alronstereo.com/ יבואן של פוקל-היתה צריך לכנס לאתר של פוקל הראשי ולבדוק מי המפיץ בארץ

 

ALRON STEREO SYSTEMS LTD

 

Car Audio / Le son pour l'automobile

168, JABOTINSKY STREET 8th FLOOR

51360 BNEI BRAK

T. 972 / 3 570 49 49

e-mail : [email protected]

internet : www.alronstereo.com

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אוקי אבל לפי הבנתי הסט החדש עולה פי כמה וגם הוא דגם משופר מחינת וופר וטויטר?... (לגבי החיפוש ניסתי כמו פוקאל מקורי זיופים לפוקאל (גם באנגלית 9ולא מצאתי

תודה

פורסם

ד. הוא הכי נכון שתוכל לעשות!

אני לא מאמין שמקום מסודר שעובד מול יבואן רשמי ימכור לך חיקויים

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אחד ההבדלים המשמעותיים הוא שהסט החדש הוא 2 אוהם.

צריך לשקול זאת בכל המובנים.

וכמובן שחייב לשמוע את הסט החדש. זה שסט אחד אהבת לא אומר שתאהב סט אחר של החברה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אחד ההבדלים המשמעותיים הוא שהסט החדש הוא 2 אוהם.

צריך לשקול זאת בכל המובנים.

וכמובן שחייב לשמוע את הסט החדש. זה שסט אחד אהבת לא אומר שתאהב סט אחר של החברה.

 

מבחינת הצליל יש הבדל?...אמו ליהות הבדלל?. ישראל מה אתה אומר שהמגבר יודע לעבוד בשני אום?.

×
×
  • תוכן חדש...