Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

IRT, הסיבוב הראשון בולנסיה... :(


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אומר את דעתי, זה הכל.

אבל בנושא נסיונו של יניב פלג, זו לא דעה - זו עובדה. אתה רוצה אולי לספור יחד איתי בכמה מירוצים (ותרשה לי לא לספור מירוצי קטנועים) השתתף כל אחד מהרוכבים המדוברים? בכל הקריירה עד עתה?

ואולי אתה יכול להסביר לי, עם כל הכבוד (ויש כבוד...) לקבוצה בלגית כזו או אחרת, איך זה ש-IRT פתאום גילו כאן איזה אמריקה שלא היתה ידועה לאף אחד קודם?

 

צ'טער, אבל אני בתחום הזה לא מהיום, ולא שמעתי על אף אחד - אף פעם - שהגיע לאליפות ברמה העולמית בלי איזשהו רקורד של לפחות עונה אחת קודמת מלאה ברמה נמוכה יותר, ולרוב מדובר בכמה עונות תוך כדי עליה הדרגתית. אפילו הכשרונות הגדולים ביותר לא התחילו ישר ברמה העולמית. זה פשוט לא קיים. אלא אם אתה חושב שהשתתפות בכמה מירוצים ב"ליגה" היוונית (והיוונים, כידוע, הם מעצמה במירוצי אופנועים - ראה למשל... אה... נו... אהם... ההוא...) מהווה הכנה נאותה.

 

ונכון לעכשיו, החבר'ה שלנו - שאני מאד מחבב ומעריך! - עדיין אפילו לא ברמה של לסיים אחרון במירוץ של אליפות עולם. אתה חושב שמזה יגיעו חסויות? הם חושבים שמזה יגיעו חסויות? הלוואי. אני חושב אחרת. וגם במקרה הבלתי-סביר שכן - מה יצא מהחסויות האלו? שוב השתתפות בקווליפיינג בעונה הבאה? זה היעד? אי לתומי חשבתי שהמטרה בהשתתפות במירוצים היא: א) להשתתף, ב) להשתפר ולעלות ברמה, ג) להגיע להישגים ברמה כזו או אחרת. בינתיים, הדרך הנוכחית לא מביאה לאף אחד מהסעיפים הללו. יכול להיות שהמטרה של IRT שונה ממה שחשבתי, וההגדרה שלהם לגבי "להשתתף" שונה משלי, אבל איכשהו לא נראה לי שזה המצב.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

עד כמה שזה מרגיז (באופן אישי)... צריך להסכים

עם האורך. הוא פשוט צודק...

...הפעם... :p

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

כל מילה של האורך - בסלע. :(

 

ואגב, צריך גם לקחת בחשבון את ההשפעה המנטלית לאורך זמן על סאלינג'ר, שרשרת וכלל הקבוצה מאי היכולת להעפיל אפילו למיקצי הדירוג.

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

×
×
  • תוכן חדש...