Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.eserviceinfo.com/browse.php

 

אני מצאתי כאן תוכנה להורדה הפעלה ומציאה של הקוד לפתיחת מערכת הסאונד בפורד שלי לאחר החלפת המצבר .

זה כבר לא רלוונטי עבורי מהסיבה שהבעיה נפתרה כבר לפני מס' חודשים דרך מוסך מורשה .

אציין שברחבי הרשת ישנם המון אתרים ו 'נשמות טובות' בעיקר באנגליה שם הרכב שלי נפוץ יותר . שמוכנים לעזור לך לפתוח רדיו שננעל תמורת תשלום .

נקווה שבפעם הבאה לא אטריח עצמי למוסך בשביל 'שטות' כזו .

 

אז תיהנו ואני מקווה שכל אחד ימצא את מבוקשו , כי יש שם לא מעט מידע .

פורסם

davidn200 ביקש לינק בפרטי משום מה

אז הנה קבל לינק לשתי תוכנות המפיקות קודים למערכות אודיו מקוריות בפורד .

 

http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/15530/Ford_any.html

 

אני מדגיש שלא ניסיתי את התוכנה אצלי כך שאתה עושה את זה על אחריותך !

קח בחשבון ( מקריאה בפורומים השונים ) שהכנסת קוד שגוי מעל ( בחברה בארץ טוענים עד 3 פעמים , ובפורומים בחו"ל טוענים שאפשר עד 10 פעמים לטעות ) יכולה להשבית את המערכת לגמרי !!!

×
×
  • תוכן חדש...