Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים האחרונים רציתי להכניס את הרכב למוסך כדי להחליף רפידות ברקס הבעיה היא שלא היה לי זמן והיייתי חייב לנסוע עם האוטו. מתי שלוחצים ברקס הוא עושה רעש מתכתי של קראנקים ממש לא נשמע טוב.

ניסיתי להשתמש כמה שיותר בבלם יד כדי לא להרוס כלום. אבל בכל מקרה הדיסקים הקידמיים פשוט נשרטו.

השאלה שלי אם אני מחליף ריפדות אם זה משנה שהדיסק שרוט (לא שריטות עמוקות).

ידוע לי שיש דיסקים מחוררים ומחורצים וזה לא מפריע לשום דבר.

S2000

פורסם

קיים הרבה מידע בפורום בנושא. תוכל למצוא אותו ע"י חיפוש בנושא חריטת צלחות/דיסקים וכו'

 

אם השריטות לא עמוקות מידיי יתכן שאפילו לא צריך לחרוט. אם יש צורך חורטים, בתנאי שנשאר עוד מה לחרוט והדיסק לא הגיע למינימום המותר.

 

כדאי שעין מקצועית תראה את מצב הדיסקים ובהתאם תחליט מה לעשות.

 

להבא אנא ציין את סוג הרכב.

פורסם
קיים הרבה מידע בפורום בנושא. תוכל למצוא אותו ע"י חיפוש בנושא חריטת צלחות/דיסקים וכו'

 

אם השריטות לא עמוקות מידיי יתכן שאפילו לא צריך לחרוט. אם יש צורך חורטים, בתנאי שנשאר עוד מה לחרוט והדיסק לא הגיע למינימום המותר.

 

כדאי שעין מקצועית תראה את מצב הדיסקים ובהתאם תחליט מה לעשות.

 

להבא אנא ציין את סוג הרכב.

לא מצאתי מידע אם אתה אומר שזה נמצא תחת חריטות אני יחפש.

הרכב שלי כתוב בחתימה.

S2000

פורסם

אולי תפרק גלגל ותצלם את הדיסק ותעלה לפה שנוכל לראות?

 

לגבי דיסקים מחוררים/מחורצים משתמשים בהם במכוניות לצרכי מירוצים וכד', והם מלווים בדר"כ בקאליפרים גדולים וחזקים יותר ורפידות טובות מהנהוג במכוניות סטנדרטיות כדי להגביר את כוח הבלימה.

 

בעיקרון כשאתה מחורר/חורץ את צלחת הדיסק אתה מאבד שטח פנים וכתוצאה מאבד מכוח הבלימה. מה שכן זה עוזר בפיזור החום שנוצר מהחיכוך ובטח יש עוד יתרונות שאני לא יודע.

פורסם
אולי תפרק גלגל ותצלם את הדיסק ותעלה לפה שנוכל לראות?

 

לגבי דיסקים מחוררים/מחורצים משתמשים בהם במכוניות לצרכי מירוצים וכד', והם מלווים בדר"כ בקאליפרים גדולים וחזקים יותר ורפידות טובות מהנהוג במכוניות סטנדרטיות כדי להגביר את כוח הבלימה.

 

בעיקרון כשאתה מחורר/חורץ את צלחת הדיסק אתה מאבד שטח פנים וכתוצאה מאבד מכוח הבלימה. מה שכן זה עוזר בפיזור החום שנוצר מהחיכוך ובטח יש עוד יתרונות שאני לא יודע.

אני יודע מה המשמעות של דיסקים מחוררים ומחורצים...

שאלתי את זה שאם השריטות על פנים הדיסק מפריעות מכוון שיש דיסקים מחוררים וזה לא מפריע שיש בהם חריצים וחורים.

S2000

פורסם

כמו שאמרתי (אם היית קורא לעומק) זה שדיסק מחורץ מוריד את יכולת הבלימה ויש לשפר את הרכיבים האחרים. כיוון שאתה לא מתכוון להחליף קאליפרים/רפידות למשהו מקצועי ויקר אז כנראה אתה תראה ירידה ביכולת הבלימה של הרכב, תלוי כמובן בעומק החריצים.

×
×
  • תוכן חדש...