Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הרכב המתחמם הוא רנו מגאן שנת 98 אוטומטית.

התופעה: הרכב התחמם בתחילת הנסיעה, והטמפ' הגיעה כמעט למקסימום.

במוסך רנו אמרו שאין מים ולאחר שהסברתי שבדקתי מים 4 ימים לפני, חיפשו

נזילה. במוסך המורשה לא מצאו כל נזילה, הרכב נשאר שם יומיים.

בנוסף אני שומע רעש של מים זורמים בתוך הרכב בלחיצה על הגז.

 

אודה לכל מי שיוכל לעזור למוסך המורשה...,

 

משה.

פורסם

1. תבדור את המאווררים

2.תבדוק שכל הצינורות שמעבירים מים למנוע לא קרועים או שבורח מים במקום של החיבורים של הצינורות

3.תבדוק שאין נזילה מהרדיאטור עצמו

4.תבדוק שמן מנוע שלא חסר

5.לבדוק שהמדחום של האוטו מראה טמפרטורה נכונה ולא מזייף.

פורסם

המאווררים עובדים

לא חסר שמן מנוע

אין נזילות מים מצינורות וגם המוסך לא מצא נזילות מים.

המוסך הוא מוסך טכנוקאר פ"ת שבאופן כללי אני די מרוצה מהם ומהיחס.

 

האם ניקוז האוויר הוא טיפול גדול? אפשר לבצע גם במוסך לא מורשה?

תודה על התגובות

פורסם

אתה מדבר על אותה בעיה ש50% מהודעות הפורום עוסקות בה.

מדוע לא לבצע חיפוש? הרי רכב זה רכב זה רכב (אלא אם יש לך רכב יוצא דופן, והרנו אינה כזו).

 

לו היית מחפש היית רואה שמדובר בהליך פשוט יחסית, שברוב המקרים ניתן לבצע גם לבד.

בכל מקרה, כל מוסך, מורשה ולא מורשה יכול לבצע.

ובאופן כללי רצוי מוסך שמכיר את הרכב, למרות שמדובר במערכות מאוד דומות ברוב הרכבים.

פורסם

לרקובי,

 

תאמין לי שאין לי אינטרס לבזבז לכם ולי את הזמן, חיפשתי ולא מצאתי

תגובה מתאימה.

בכל מקרה תודה על העזרהושבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...