Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חוות דעת על רכב מסוג קאיה קלארוס


sayar3
שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשמח לקבל חוו"ד מאנשים שונים ואם אפשרי לקבל קישור לחומר בעברית על הרכב.

האם הוא מציע באמת הרבה ביחס למחירו בשוק (שהוא מאוד נמוך).

מה עלויות הטיפולים?והאם ניתן להשיג חלקי חילוף בפירוקיות או לא מקוריים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שלי החזיק כמו משומשת שנתיים, בשל אותו קו מחשבה של "מכונית מנהלים" במחיר זול.

 

בפועל, הדשבורד מתקלף ממקומו, והיו לו די הרבה בעיות (בגיר, ברדיאוטר, במערכת החשמל). לטענתו לרכב היה מספיק כוח לעלות לכרמל בלי בעיה, והוא היה מאוד מרווח (יש לו ילדים). אני לא כ"כ אהבתי את הרכב הזה, אבל זה אני.

 

בקיצור: אמינות זה לא המקום לחפש (נדמה לי שהיא מבוססת על מזדה ישנה, ובכ"ז), גם לא שרידות. תמורה לכסף? אולי, תלוי מה אתה מגדיר כ"תמורה" וכמה אתה משלם על זה...

 

אני מקווה שיהיו פה חברים נוספים עם תגובות מפורטות יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

לאמי יש קאיה קלארוס ואני נאלץ להגן על כבודו של הדשבורד!

אצלנו הרכב עבר כ150,000 ק"מ, ופנים הרכב נראה כח-ד-ש!

 

א-ב-ל קאיה זו קאיה וכמובן שהרכב כבר שפך מנוע והוחלף במנוע אחר.

כמובן שהגיר כבר לא כחדש ונותן לך "דחיפה" קלה בגב בכל העברת הילוך.

ונכון שמעל 100 הרכב מרעיש מאוד.

אה כן, וגם הרבה מהמתגים (נעילה מרכזית, חלונות וכו') ממזמן כבר לא עובדים.

וכן, הפח עדין ממש כמו ילדה קטנה.

 

אבל, מצד השני הרכב מאוד מרווח, די נח, ובסך הכל די מספק את המטרה העקרית שלו שהיא להגיע מנקודה א לנקודה ב.

 

אז אמנם אנחנו מרוצים כל עוד הרכב נוסע,

אבל היי, לפחות הדשבורד שלם :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשני חברים שלי יש קלארוסים ושניהם מרוצים מאוד. שניהם מחזיקים בו מספר שנים ועושים בו קילומטראז' די גבוה (אחד מהם נוסע חיפה-ת"א מספר פעמים בשבוע).

הרכב מרווח ונוח. הדיפונים, הריפודים והאיבזורים למיניהם די עמידים ואצל שניהם הרכב נראה טוב מאוד מבפנים. כן, גם הדשבורד נראה חדש. צריכת הדלק סבירה לרכב 2 ליטר גדול (לא זוכר מספרים).

חסרונות - שניהם היו צריכים לשפץ תיבת הילוכים באיזור ה-150K ק"מ והעלות הייתה 6-7K ש"ח (אם אני זוכר נכון). טיפולים לא זולים במוסכים מורשים.

מצד שני - שניהם מחזיקים רכבים שקנו מאנשים שטיפלו לפי הספר. ראיתי כבר כמה וכמה קלארוסים אחרים שנראו בית שימוש. ורכב שנראה בית שימוש בדרך כלל גם מתוחזק חרא ובקמצנות. אני מעריך שקלארוס שלא טופלה כמו שצריך תצריך יישור קו שיהיה די יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבוסס על מאזדה 626 משנות ה-80.

 

כן יש בעיה עם הדש-בורד, והיא מוכרת.

למספר לא מבוטל של רכבים הוחלף הדש כבר אחרי שנה וחצי שנתיים באחריות.

הוא נוטה להתעוות.

 

רכב שמור ומטופל ייתן לך תמורה טובה לכספך.

רכב מפופק יביא המון צרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...