אני מצטער לומר לך אבל אם ככה אתה מגיע לצומת עם מעבר חצייה , אתה לוקח על עצמך סיכון גדול שלטעמי אתה לא מבין עד כמה.
האחריות היא כולה עלייך ואתה צריך לנהוג בזהירות ועם שיקול דעת.
מעבר לכך שיש פניות מאוד מסוכנות שגם לך וגם להולכי רגל יש ירוק, ולכן התנהגות כמו שלך עלולה להביא לתאונה בסבירות גבוהה מאוד.