Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. תודה לשניכם, החלטתי לרדת מעניין , העלות היא כאמור גבוהה מדי אחרי בירור מעט יותר מעמיק.
  2. ברכב הזה קיימת המערכת. העניין הוא שהיא מתריעה למיטב הבנתי בירידה של 5psi שזה די הרבה... כך שזה עדיין לא מונע ממך למלא אוויר פעם בשבועיים+-
  3. עד כמה זה ראלי? יש מכון שמתמחה בהסבה כזו? עלות? תודה..
  4. לך על יטי ידנית ...זה ייתן לך מענה לסוגיית הכח+מרחב ואיכות. לגבי האמינות, הגיר הוא ידני ולכן אין בעיה, ולגבי המנוע אין בעיות אמינות מיוחדות ככל הידוע לי
  5. אני מצטער לומר לך אבל אם ככה אתה מגיע לצומת עם מעבר חצייה , אתה לוקח על עצמך סיכון גדול שלטעמי אתה לא מבין עד כמה. האחריות היא כולה עלייך ואתה צריך לנהוג בזהירות ועם שיקול דעת. מעבר לכך שיש פניות מאוד מסוכנות שגם לך וגם להולכי רגל יש ירוק, ולכן התנהגות כמו שלך עלולה להביא לתאונה בסבירות גבוהה מאוד.
  6. אחד היפים בקטגוריית הסופר מיני
  7. מעניין אותי למה ברנו לא מדגישים את המנועים החדישים 1.2 טורבו שיש להם ואיך האמינות \צריכת דלק שלהם, כי בפולסווגן זו ספינת הדגל הTSI... יש בהחלט מבחר נראה למדי.
  8. לדעתי גש למוסך אחר של סוברו.. לא סביר שצריך לגשת לגיר אם הוא מתפקד כראוי בדרכ מרגישים טוב כשמשהו בגיר הלך
  9. אני חייב להבין - מה הסיבה שבגללה העפת את הGTI? אם רכב הוא טוב ואתה מרוצה ממנו מדוע להחליף?
  10. יש חובה לחגור חגורת בטיחות, אי לכך כל אדם מבוגר\ילד חייב להיות חגור. הגיון בריא יפתור לך את הבעיה
  11. אין איזשהו פילטר שנסתם עם הזמן? זה עלול להיות הבעיה..
  12. איזו הכוונה צריך? ברור שיש בעיה כלשהי גש למוסך כמה שיותר מהר ...
  13. מנועי הtsi באמת מרעישים בהתנעה קרה .. לא בטוח שמדובר בתקלה חוץ מרעש יש עוד תופעות?
  14. איביזה יותר נוחה לנהיגה בעיר , הפאביה טובה יותר בכבישים ארוכים/מפותלים. איביזה צפופה יותר ומאחור הגג נמוך מאוד ואדם רגיל מוצא את הפדחת שלו בגג הרכב.. יד שניה דווקא הפאביה תימכר יותר טוב לדעתי כי איבוזות יש המונים..
  15. RallyAddicted

    רנו captur

    דווקא כאן גג שחור היה בא מושלם...
  16. RallyAddicted

    רנו captur

    מה היה קשה לעשות נסיעת מבחן? שום דבר שיגידו פה לא ישתווה לזה ומה שמתאים למישהו אחד לא מתאים למישהו אחר בכל מקרה
  17. מוסך בזיוני, יחליף לך מחשב רכב אבל את חוטי ההצתה הם לא חשבו להחליף ראשית כל?.. ממש מהקל לכבד... במקרה של המוסך שלך זה הפוך . המלצתי גש למוסך אחר ושיחליפו לך ראשית חוטי הצתה.
  18. הגריל החדש ממש מכוער... מכער את כל הדגמים החדשים
  19. בשנתון כזה וקמ מתקדם אי אפשר לקרוא לזה ״מחלה״ ובהחלט ייתכן שמכלולים מסויימים סיימו את חייהם.. נסיעת מבחן הכי טוב כי קל לזהות את הדפיקות בגיר וכו׳ אם הנסיעה חלקה אז סביר להניח שהגיר בסדר.
  20. אצלי גם יש דפיקה קלה בשילוב לרוורס.
  21. מחזק את קודמיי אין סובארו שעושה 1-10 בעיר...
  22. תעדכן פה בבקשה גם לי יש תופעה כזו באימפרזה 04
  23. חבוב זה המון ק"מ ל3 שנים פי כמה וכמה מהממוצע, רוב הסיכויים שאתה צריך להחליף גם את הצמיגים האחוריים.
  24. יפה, יצאו בסדר גמור בפליקס. היה יותר טוב לו היו מוותרים על הדרישה ל400 ש"ח בדיקה מלכתחילה..
  25. הניהול מנוע שונה וכנראה שהתקלה נגרמת בגלל בלבול של המחשב מנוע..
×
×
  • תוכן חדש...