Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. הפוסט של הבחור עם הקיה ריו 1.2 ידינית גם לי לפתוח את השרור. הוא כתב שהסלד אצלו מגיע לכ 2700 סל"ד לערך מה שנראה לי די הרבה, ומעניין אותי לראות מה הסלד שלכם במהירות הזו? אצלי : פאביה105 1.2 TSI אוטומטית, סל"ד ב100 קמ"ש 2000!, והרכב ממש לא מתרגש מהמהירות הזו.
  2. עיצה בשבילך- אל תוותר על נסיעת מבחן באוקטביה או ראפיד 1.4 (עדיף אוקטביה בתקציב שלך) רק אחרי נסיעת מבחן תדע איזה רכב עדיף לך, i35 \אוקטביה\פלואנס
  3. בחיבור הגשרים לבאים מכיוון דרום יש פצצה לרכב בנסיעה 100 ומעלה
  4. פאביה/פולו גם נכנסות טוב לקטגוריה, רכבים מעולים
  5. אם זה רכב חדש אז דע לך שהוא מרעיש ברמה מחרידה. זה עם הגיר הרציף . לא יודע אם שינו את זה מהפעם האחרונה שעשיתי עליה נסיעת מבחן....
  6. אישית אני מחכה שטורים הגבוהים ירדו לסלד רגיל(10-20 שניות +-) בהנעה קרה ואז נוסע רגוע עד הגעה לטמפ' עבודה
  7. יש רשמים? הוא נפתח הבוקר
  8. יאללה תתחדש. כל שנשאר זה שתעלה תמונות פה לפורום.
  9. הייתי הולך על רכב חדש ומחזיק עד שמת או מעביר הלאה לילדים
  10. מנסיוני אני מעדיף טן על כל חברה אחרת
  11. הרכב הוא סקודה פאביה והצמיגים שהגיעו איתו הם bridgestone האם אלה צמיגים הנחשבים באיכות גבוהה? ואם לא איזה חברות כן נחשבות ומה העלות לצמיג באיכות כזו? תודה
  12. מישהו יכול לומר לי בעצם למה המיזם הזה נכשל( לא סופית)? יכול להיות שפשוט מדובר כאן בעניין של מודעות והם לא הצליחו להחדיר לתודעת הצרכנים את הייתרונות שבמכונית חשמלית? למשל כמה חוסכים פה ביחס של עלות חשמל לעומת דלק וכו'. סה"כ אני לא רואה סיבה ממשית לא ללכת על מכונית כזו שכן המחיר שלה הוא לא יקר וה"בעיה" הגדולה שלה כביוכל זה יכולת נסיעה של 200ק"מ עד הטענה, שהבנתי שזו הבעיה העיקרית בצירוף מחסור בעמדות הטענה שזה כמובן משהו שיכול להשתפר בהמשך ובנסוף גם ניתן להטעין אותה משקע ביתי להבנתי
  13. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000830708#fromelement=hp_folders_3220 הלואי והשר ישראל כץ יעשה מהפכה בתחום הזה כמו שכחלון עשה בסלולר. או אפילו ידגדג אותה
  14. לדעתי שמן לא אמור להיזזלל מהר כלכך ותיתכן דליפת שמן כדאי לבדוק
  15. נשמע ממש מוזר. תעדכן אותנו מה אמרו לאחר הביקור במוסך.
  16. נשמע כמו חוסר ידע בתפעול הרכב, שמעתי כבר על מקרים דומים. אולי גם כאן המקרה כי הסיכוי לבעיה אמיתית קטן עד אפסי להערכתי
  17. לך למוסך מורשה שם ידעו לעזור לך
  18. סקודה ראפיד נשמע פתרון טוב לדרישות
  19. אני מניח שמדובר במנועים חזקים יותר וזה עלול להשפיע. בכל מקרה יש היום רכבים חסכוניים בטירוף שפשוט בכוונה לא מביאים אותם וזה הכל תוצאה של אינטרס כלכלי מובהק 1. המדינה רוצה מיסים על הדלק 2.המדינה רוצה פחות רכבים על הכביש כי זה מחייב אותה להשקעות גדולות מאוד בתשתיות ועוד סיבות
  20. מבחינה כלכלית - אדם שרכב רכב חדש מהחברה הכי משתלם לו להחזיק אותו כ10 שנים ( או עד שמתפרק)
  21. המדינה באופן מכוון לא מביאה רכבים חסכוניים יש הרבה כאלה כשחיפשתי רכב נתקלתי למשל בפאביה גרין ליין שעושה 1 ל35 -40 ק"מ נתון מטורף לכל הדעות , ברור שכאן בארץ לא נהנה מרכבים כאלה..
  22. RallyAddicted

    סקודה ראפיד בישראל

    חבל שלא מביאים עוד דגמים עם המנוע 1.4 TSI חייה רצינית
  23. איך זה יכול להיות שההפרש בין סקודה ראפיד 105 ידני לאוטומט 122 הוא בערך 10 אלף שח בעוד בדגם הפאביה ההפרש בין הדגם הידני 105 לאוטומט 105 מסכם ביותר מ20 אלף שקלים?
  24. תחילת נסיעה או עמידה יש הבדל לדעתי אם זה בתחילת נסיעה זה הגיוני
×
×
  • תוכן חדש...