הפוסט של הבחור עם הקיה ריו 1.2 ידינית גם לי לפתוח את השרור.
הוא כתב שהסלד אצלו מגיע לכ 2700 סל"ד לערך מה שנראה לי די הרבה, ומעניין אותי לראות מה הסלד שלכם במהירות הזו?
אצלי : פאביה105 1.2 TSI אוטומטית, סל"ד ב100 קמ"ש 2000!, והרכב ממש לא מתרגש מהמהירות הזו.