Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. אם לא יסעו ברכב יותר מ4 איש אולי ישתלם לך לקחת פאביה שהיא מאוד מרווחת ל4 אנשים מבוגרים ומעט יותר חסכונית מהאוקטביה כי היא שוקלת 150 ק"ג פחות לערך. מצד שני היא פחות מאובזרת ויותר קופצנית .. לשיקולך
  2. מה לא היה ברור לך? אתה באמת מאמין שבעלים של אאודי יהיה במצוקה נפשית וייסורים כי הרכב לא מספק אותו ולאחר חיפושים אינספור מצא פיאט פנדה והיא - היא - היא זו שהגשימה את כל חלומותיו הרטובים של הבחור? אתה באמת קונה את זה? אם כך אז יש לי מסקנה אחת :או שאתה הזוי או שדווקא אני. לפותח השרשור: אם אתה רוצה לקנות רכב שיקח אותך לקצה אז יש לי בשבילך מציאה חבל על הזמן בדיוק בשבליך - לשכנים שלי יש מצובישי לנסר 96 שההגה שם מתפרק לחלוטין -אתה מוזמן לקחת אותה לסיבוב על הקצה. מבטיח שלא תצליח לקחת אף רכב אחר לקצה כמו הרכב הזה. בטוח לא באאודי A1 המפוארת שלך.
  3. יש פה חברים צבועים שעל פחות מזה היו מכסחים את הבחור. ברור הרי שהוא עשה כאן סיבוב על חשבונכם ולדעתי זה ממש במקום. כל אחד פה כמעט היה מתחנן שיהיה לו רכב אאודי כזה ואתם מצידכם זורקים אותו לפח האשפה כאילו הייתה זו פיאט פנדה שהמנוע שלה נשרף בעלייה הכי קטנה. הרי שהבחור ניסה להבהיר כאן נקודה באמצעות סאטירה קיצונית , אמר לכם למעשה שכל הרכבים הכי הכי הכי פשוטים הם בעצם הכי טובים. בלי לשים לב אתם הסכמתם איתו ועל זה מגיע כל הכבוד לפותח השירשור על התחכום שלו.
  4. חחחחחח גדול אחי... עבדת על כולם פה בעיינים והם קנו את זה. הרי האאודי A1 זה רכב הרבה יותר טוב מהפיאט והמיאטה האומללה. כל הכבוד. מהרגע הראשון חשבתי שמדובר פה בבדיחה והופתעתי לראות שאנשים מביעים " הזדהות" ואומרים שאאודי A1 שלך זה רכב צעצוע בשקל. בטח כל אחד פה נוהג על למבורגיני בתור רכב שני. שיהיה בהצלחה!
  5. חברים אני לא יודע אם ביקשתם ברצנות או לא אבל אין לי בעיה גם לעדכן לגבי הצריכה בתדלוק השני, שכן לפי הבנתי הצריכה עוד עלולה להשתפר עם הזמן... שבת שלום ידידיי נהגי השודים
  6. חחחחחחחחחח גדול... אז א' הרכב חזק כי מספיקה נגיעה קלה להעיף אותו... זה שנהגתי רגוע זה מתוך בחירה שלי והרגשתי כבר את הכח של אוטו והזריזות שלו.... מרווח להפליא ביחס להרבה מאוד מכוניות כולל משפחתיות. (יחס עם זאת ל3 אנשים יהיה לא הכי נעים להידחס) יש שפע של מרחב לראש לאנשים גבוהים וגם לברכיים ככה שאני יודע להעריך אוטו מרווח. הרכב אכן רגיש למהמורות אבל המושבים נוחים מאוד והוא גבוהה יחסית וזה לא כל כך מפריע לי כמו שציינת ואני מאמין שעם הזמן השיכוך יהיה יותר טוב וחוץ מזה הרכב מאלף מבחינה חיצונית ואני עוצר עצמי הרבה פעמים מללכת פשוט ולבהות בו. לבחור ששאל מדובר ב105 כ"ס
  7. יש מצב שאתה מפרט יותר למה המיאטה טובה יותר לדעתך מהA1? האם הסיבה היא אך ורק חיצונית? מה יותר מרגש במיאטה? וה500 נראה כמו ירידה ברמה ולא עלייה לטעמי...
  8. אז הנה הגיע לו התדלוק הראשון בפאביה, הרכב עשה 1:14.5 נסיעה 60% עירוני, רגועה סה"כ מרוצה מאוד, הרכב חזק מאוד ומרווח להפליא . הפאביה טיפה רגישה למהמורות בכביש ביחס ליפנית נמוכה אבל יחד עם זאת נוחה מאוד .
  9. האם זה מסל"ד מסויים ? אני מניח שבנסיעה רגועה הטורבו לא בפעולה.
  10. ומה דעתכם לגבי הלחץ הנראה על אחד הצמיגים? מה זה יכול להיות?
  11. תודה רבה לכם! הייתי אצל הפאצרמאכר השכונתי שלי והוא אמר שלא עשו איזון כי אין מדבקות או משהו כזה
  12. יש שיפוע קל אבל לא רואים שום דבר בשאר הגלגלים ויש לחץ אוויר מלא לגבי האיזון - האם חייבים לעשות לכל ג'נט הוספת משקולות? איך הם בודקים אם הגלגלים מאוזנים או לא?
  13. לא צריך לרדת על הבחור חוץ מהחלק של לדומם מנוע כל השלבים הם חיוניים ויאתה צודק לדעתי וצריך ללמד גם נהגים חדשים על מצבים מסוכנים כמו ירידה לשוליים או תקלות טכניות כזו או אחרת באוטו.
  14. האם האיזון זה אומר משקולות? יכול להיות שיש איזון גם בלי צורך במשקולות? ועוד דבר שמתי לב שיש גלגל אחד שבו הצמיג נראה מעט יותר לחוץ אבל הלחץ אוויר תקין בכל הגלגלים.. יכול להיות שההרכבה לא טובה או שאין דבר כזה? תודה.
  15. ולמי שממלא 98 - האם אתם מרגישים הבדל בצריכת הדלק\ בביצועים? מה ממולץ יותר עבור המנוע הנ"ל?
  16. בספר רכב כתוב שאסור להישאר עם הגה מסובב עד הסוף או כמעט עד הסוף יותר מ15 שניות זה יוצר עומס גדול על מערכת ההיגוי, ורציתי לשאול האם המעכת הזו כל כך עדינה?.. מה אני צריך ממש להמנע מסיבובים גדולים בהיגוי? הרי לצאת ולהיכנס לחניה כמעט תמיד מחייבת הגיוי חזק ו15 שניות נראה זמן ממן מועט כדי שיגרם נזק ממשי... תודה לעונים
  17. איך כדאי להעביר הילוכים במצב זה? האם להוריד את הרגל מהגז בזמן העברת ההילוך או שאשפשר להעביר תוך כדי גז וללא נזקים לתיבה?
  18. אוקי תודה רבה!
  19. בשעה טובה ומוצלחת הגיע הרכב החדש. נאמר לי לעשות על הרכב הרצה עד 1500 ק"מ אמרו לי לא לסוע בעליות ולמעט במספר הנוסעים ברכב( שלא יהיה עמוס) השאלה שלי האם רכב בתקופת ההרצה ניתן לסוע איתו גם נסיעות ממושכות למשל חיפה-תל אביב ולנסות לשמור על מהירות של 80 (סלד נמוך) עם 4 מבוגרים ברכב? הרכב הוא סקודה 1.2TSI
  20. יצא לך לסוע על רכב אחר עם אותו מנוע והוא נשמע אחרת? ייתכן שהשריקות זה מהטורבו?
  21. אני עשיתי נסיעת מבחן על סקודה 1.2TSI והייתי מאוד מרוצה..הייתי מעדיף אותה.
  22. לדעתי כדאי . ב125 ניתן למצוא משפחתיות טובות מאוד. ראיתי שקשקאי חדש גם עולה בסיבות המחיר הזה
  23. מראה פנורמית מסוכנת?? היא מגדילה את שדה הראייה פי כמה
  24. רפול גם ב-3 השנים הראשונות לדעתך? הייתי ממליץ לך להתעניין גם בפאביה עם אותו מנוע 1.2TSI, וגם -במיוחד אם מדובר ברכב חדש - לכי לעשות נסיעת מבחן. תגלי הרבה דברים
  25. הקפיצה הזו באמת נוראית. ולא צפויה במיוחד מכביש חדש.
×
×
  • תוכן חדש...