איך ניתן לכוונן את מערכת השמע לרמקולים קדמיים\אחוריים?
הנוסעים מאחור טוענים שהרמקולים לא עובדים מאחור ובקונסולת הרדיו לא מצאתי הגדרות מתאימות רק באס טרבל וכו'
מישהו נתקל בזה?
סתם שאלה
יש לי פאביה אוטומטית ולעיתים כאשר אני רוצה לעזור לרכב לבלום אני משלב להילוך S או מוריד הילוכים בטיפרוניק
אבל שמתי לב שזה לא ממש בולם את הרכב אלא מה שקורה זה שפשוט הטורים קופצים אבל ללא הרבה שינוי בהאטה
זאת לעומת רכבים אוטומטיים אחרים שהורדת הילוך שלהם ממש חונקת את מהירות המנוע והוא מאט משמעותית בירידת הילוך (תוך כדי שהטורים גבוהים)
ייתכן והסיבה היא שיש 7 הילוכים ולהשגת האפקט צריך לרדת כמה הילוכים אך זה לא נראה לי בריא מדי למנוע
סוג רכב (כולל מנוע): סקודה פאביה 1.2 tsi 105
שנה: 2013
סוג הגיר: DSG7
במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה: לא הייתה
באיזה ק"מ אירעה התקלה: -
מה הוחלף: -.
מה הק"מ הנוכחי:3k
האם מאז היו בעיות נוספות: טפו טפו נקווה לעוד הרבה שנים יפות
רכב חזק ונהדר
מנסיוני חתול בכלל לא מלכלך ,סך הכל רוצה להתחמם.
עצים אבק ורוחות מלכלים הרבה יותר אז הסדר דאגה מלבך אם אתה נוהג ברכב ולא שם אותו רק בחניה בשביל היופי אין לך מה לדאוג מהחתולה
תרוץ למוסך למה אתה מחכה? שתלך לך שרשת טיימינג ילך לך ראש מנוע ואז תבוא לפה ותספר כמה שצמפיון גרועים?
קדימה למוסך שיאבחנו את הקלה ויחליפו מה שצריך. אני לא מבין מאיפה האומץ לסוע על רכב כשידוע שיש בעיות עם השרשראות
האלה
יש אחריות אם תהיה בעיה יסדרו
לאחרונה ישנו רעש מכיוון הגלגלים כאשר ישנו מאמץ על מערכת הגלגלים הקדמיים למשל כאשר אני מסובב את ההגה וישנה עלייה קלה
כמו רעש חיכוך שכזה ,
מה יכולה להיות הבעיה?
מי שמכיר את הכיכר בכביש 79 לכיוון הקריון יודע כמה שכיכר עמוסה זה דבר חמור. הישראלים לא יודעים לנהוג והשתלבות בכיכר הזו כשמשתי הכיוונים מגיחים רכבים במהירות גבוהה וללא מתן זכות לרכב בכיכר כבר הביאה לתאונות בכיכר המדוברת
היום קבלתי דוח תנועה . השני מזה 9 שנות רשיון
כאשר גם הישן וגם זה האחרון כתוצאה מאמבוש בכביש שבו העבירה כלל אינה נראית לעין קרי טמינת פח של ממש. מצער אותי מאוד שהמשטרה שלנו עסוקה בהפללת אזרחים תמימים במקום לוודא שעבריינים אמיתיים לא יהיו על הכביש.ממש גועל נפש.