Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. כולל אפילו חניה אוטומטית בשביל האישה
  2. המיני ואן של סיאט אבזור הכול כולל כל מנוע Tsi 1.4 150 hp גם חזק גם גדול ומרווח , 7 מושבים שחוץ מהנהג כולם מתקפלים. מ0 ל100 10 שניות ,ואתה חוסך 20 אלף מהתקציב
  3. איפה אתה גר? תמונות מדהימות
  4. שאלה הזויה משהו... זה באמת לא ברור מנגנון הפעולה של חגורת בטיחות ? לא תהית מדוע האביזר המפריע הזה שם?
  5. לדעתי זה דוקא טוב .. הגאנטים שלך הם מעין צלעות קירור לבלמים.
  6. פשש הרבה כבוד לפאביה כאן באשכול
  7. אחי אתה איתה לפחות עד גמר האחריות..
  8. אצלי בפאביה זה גם ככה אבל בעיקר במהירות נמוכה עד 35-40 קמש הרכב מחזיק סלק בירידה וללא לחיצה על הגז
  9. חחחח למה התכוונת?
  10. אין יותר חזק ומהיר מהTSI...
  11. הייתי הולך על הרפיד ולו רק בשל חדוות הנהיגה... מנוע מוגדש אוטומט ציינת תיבה רובוטית זו לא תיבה רובוטית רגילה אלא כפולת מצמדים והעברת ההילוכים בה לא מורגשת כלל , כלומר פחות מגיר רגיל... וגם ידני זה מיותר לטעמי בקשקאי. היתרון הגדול של הקשקאי זה שהוא גבוהה יותר ...
  12. הבעיה שבמוסך אחר יכולים גם סתם להמציא דברים... בעיה.. אולי פשוט תוודא ריקון האוויר שהבחור שמעל דיבר עליו
  13. סתם שאלה לא קשורה, יש לנו אותו מנוע ברכב, בשיוט מישורי על 100 קמש כמה עומד הסל"ד שלך? מעניין אותי כמה המשקל משפיע פה על המאמץ של הרכב
  14. כאחד שעשה סקר שוק וגם לי היה חשוב מאוד הפאביה הייתה סופר המיני המרווחת ביותר,(גם ל1.90) המרחב הפנימי גדול מאוד ו4 מבוגרים יושבים ללא בעיה וללא תחושת אי נוחות, מאחור ניתן להושיב 2 מבוגרים וילד. כשברכבים כמו יאריס ואביזה אפילו 1.80 לא יכול לשבת מאחור, וראיתי שכתבו אותן כמרווחות וזה ממש לא נכון. הונדה ג'אז כאמור לא בקטגורית הסופר מיני.
  15. נסיעת מבחן חביבי. ואתה כבר תדע מה בשבלך
  16. ספר לי על זה. אתה יודע מה עוד מקומם? שמיציבים שוטר במקום שעשו בו שינויים בתנועה או שיש איזה שלט שכבר מאוחר מדי אחרי שאתה רואה אותו נותנים דוחות לנהגים מהשורה במקום לעברייני תנועה, קרה לי גם לצערי כבר פעמיים באותה טכניקה נלוזה.
  17. שופר הגיר וגם המנוע שופר וצריכת הדלק 20% פחות כמו כך שרשרת הטיימין הוחלפה לרצועה
  18. לדעתי הבעיה העיקרית של סוברו זה צריכת הדלק ברגע שהשם שיפרו אותה נקודת הפתיחה שלהם הרבה יותר טובה. הגיופנים הללו טוחנים דלק וזה שיקול מרכזי בימינו
  19. ה1.2 של Vag עושה רושם יותר טוב מבחינת זמינות הכח ותצרוכת דלק, כמובן שלא נהגתי על אחת כך שאין ביסוס להשוואה רק לפי נתונים יבשים, בכל מקרה נראה טוב.
  20. נראה אחלה
  21. אני חושב שרבים פה לא מעריכים מספיק את הסוברו. מלבד האימנות של הרכב הזה, מבחינת אחיזה והתנהגות כביש זה אחד הרכבים הכי טובים בקטגוריה. אם הוא אותה רמה או יותר מהאיפרזות הישנות יותר אני יכול להעיד בתור בעלים של אימפרזה כי נחלצתי ממצבים מסוכנים בזכות התנהגות הרכב ומצבים שבהם רכב אחר כבר היה מתהפך כמה פעמים.
  22. כל מה שנאמר זה נכון , אך השאלה שלי היא מה קורה מבחינה פיזיקלית כשאני חוזר לכביש שגורם לרכב לסטות בכיוון החזרה בצורה כה קשה?
  23. בניגוד לאלה שמעלי לדעתי נראה הרבה יותר סוברו על הכבישים... הסגמנט שהולך על יפנית משפחתית לדעתי הסוברו זו אחלה תמורה. הרבה יותר טוב ממזדה לדעתי.
  24. למה זה היה רק עניין של זמן?
×
×
  • תוכן חדש...