Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. אולי שכחת להפעיל תקודנית או משהו בסגנון.
  2. זו לא בעיה לבוא לאט ולהיזהר וכו' זה כן בעיה כשאתה מגיע לצומת\כיכר וזה שמאחוריך חושב שאתה צריך לסוע כמו מטוס סילון שהוזנק לאחר פלישה לגבול. לא רק שזה מבלבל\מלחיץ גם יש מצב שהוא יכנס בך מאחורה..
  3. תעשה גם טיפול ב ״אוזון״ שהורג את כל הבקטריות ברכב זה גם יעלים חלק ניכר מהריח. פעם היה כאן פוסט על רכב שמת בפנים כלב והחליפו את כל פנים הרכב ושום דבר לא עזר, רק האוזון.
  4. מה כוללת העבודה הנ"ל? האם היא מורכבת\יקרה? ואם יש צליל של נקישות שסטומים (לא רעש חזק) ואני לא מטפל - האם יכול להיגרם נזק חמור?
  5. באמת שאני לא מבין את התגובות המלעיזות , רק בגלל הגודל? לדעתי זה הרבה יותר פרקטי, לא כולם צריכים את כל הגודל הזה. מבחינת עיצוב זה כמו הג׳יפ הגדול רק מוקטן, תקנו אותי אם אני טועה.
  6. למה 1 באפריל? נראה אחלה ג׳יפ עם יכולות שטח לא רק נסיעה בעיר.
  7. היית צריך לסוע הביתה ואחכ לשלם את ההפרש.
  8. RallyAddicted

    החלפת מנוע

    לא נשמע הגיוני. אם הכל היה בסדר בתהליך הקנייה אז תהיה רגוע. אם היה רוצה לשכפל היה עושה את זה מראש ולא בגלל ש"השאיר" בטעות אצלו את המפתח. בקיצור אין מה לדאוג.
  9. מנסיוני נסיעת מבחן יכולה לשנות את דעתך, תבוא עם ראש פתוח .
  10. מה אמרו בסוף במוסך? סידרו לך את התקלות?
  11. RallyAddicted

    החלפת מנוע

    אישית נראה לי הגיוני שמנוע הולך אחרי 240K ק"מ (ונסיעה אגרסיבית), אבל אינני בטוח לגבי מה ההשלכות על רכב אחרי ההחלפה, נראה מה יגידו פה.
  12. אהבתי את התגובה המקצועית.
  13. כמה בערך עולה כזו מוסטנג ?
  14. גם מה שלא ברור לי זה - על מי בדיוק המדינה באה להגן פה בהתנהלות שלה? על חברות הביטוח? הן מרוויחות מעל ומעבר למה שצריך, רכב שנפגע שאסי וכו'- קדימה לגריטה אוטומטית. לא ברור בעליל התנהלות המדינה בעניין הזה.
  15. מה שנאמר שם בגדול זה שהולכת כנראה להתווסף תקנה שברשיון הרכב יהיה מצויין אם היו תאונות קשות בעבר או לא. לדעתי היה צריך כבר מזמן מזמן לעשות את התקנה הזו.
  16. אוקי תודה רבה לכם!
  17. האם יש המלצה להחלפה יזומה של משאבת מים בסוברו אימפרזה? אם כן, מה עלות החלפה? (כולל עבודה), לדעתי לא הוחלף ברכב מעולם.
  18. באיזו חברת ביטוח מדובר? איזה שנה הרכב? ויש בהחלט חברות ביטוח שלוקחות מחירים בשמיים, מנגד יש כאלה שלא.
  19. מה שמצחיק בכל הסיפור הזה שהוא טוען שמחיר מחירון נמוך ממה שחשב, וכל חודש הוא ממשיך להפסיד כסף על הרכב, אז או שהוא באמת מתכנן להישאר עם הרכב כד הסוף או שהוא ממש אהבל.. או שאולי נראה לו שפתאום המחירון יתחיל לעלות .
  20. חבל שמשטרת ישראל לא עושה בדיקות פתע לצמיגים בארץ ורק יודעת לתת דוחות.
  21. מילא אם היה מדובר ברכב פרטי אז הייתי מבין את נושא האמינות שיכול להציק, אבל ליסינג? לשנתיים - שלוש? לדעתי נושא האמינות פה זניח לחלוטין, האוקטביה זה הרכב הטוב ביותר בקטגוריה שלו (מבחינת מרווח, צריכת דלק, אבזור) .
  22. לאחרונה עברתי תאונת דרכים עם הסוברו שלי, גררתי את הרכב למוסך שלא אציין את שמו, שם לא ידעו\רצו לטפל בפגיעה לא מצאו חלקי חילוף ולמעשה הרכב היה על סף הטוטלוס( בגלל שווי הרכב הנמוך). החלטתי לא לוותר על הרכב ולעשות עוד מאמץ, העברתי אותו למוסך מישל, ואני חייב לציין לשבח את המוסך שפשוט עשה עבודה נהדרת ויוצאת דופן. הכל הלך חלק מהרגע שהעברתי את הרכב לשם, המחיר היה יותר מהוגן (כוסה ע"י הביטוח) ועשו עבודת פחחות מעולה ,החזירו את הרכב כמו חדש, ואפילו סידר עוד דברים שלא היה חייב. פשוט רואים את המקצועיות והרצינות במוסך הזה מהרגע שנכנסים לשם. מומלץ ביותר.
  23. וזה מה שגי'פ עשו במודל האחרון 2014 אחרי מה שרואים בסרטון הקודם (2012)
  24. כאן אפשר לראות את הרכבים (ג'יפים של ג'יפ, volvo,פולקסווגן) במבחן מסלול שנקרא moose test ובודק את נטיית הרכב להתהפכות במצב היגוי קיצוני (לא כזה קיצוני - למשל עקיפה של מכשול במהירות) מעניין מאוד לראות את התוצאות. לדעתי כל מי שקונה רכבים חדשים היום שווה לבדוק את הרכב במבחנים דומים.
×
×
  • תוכן חדש...