Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. +1 מחזק את התגובה. מי שבא לקשקש עדיף שיעשה זאת במקום אחר. בטח הוא משיג הכל בחינם
  2. המישלין נראה לי זול יחסית לא? לדעתי כדאי
  3. משאבת הגה.
  4. זה אחריות יצרן בנאדם. רוץ למוסך לפני שתצטרך להחליף מנוע וזה כבר לא יהיה כל כך בחינם.
  5. כי כשרוב האנשים נוסעים ושוחקים את הרכב שלהם בצורה פראית קשה למצוא רכב שמור ולמי שיש כסף מעדיף לקנות רכב חדש...
  6. נרשם בקבלה - שמן ממסרת ATF, האם זה אומר שהחליפו שמן גיר? תודה.
  7. כמה יעלה טיפול שציינת במוסך מורשה טיוטה אם יורשה לי לשאול?
  8. אם כתוב שיש להחליף - אז יש להחליף. יש לברר עם המוסך מדוע לא החליפו שמן למרות שזה מצויין בשגרת הטיפולים של הרכב. לגבי מוסך, יש את האחים פרטוש בעכו\עין המפרץ ניסית אותם? וגם שאלה(מתעלק על השרשור) - האם כל מוסך מורשה טיוטה יכול לראות הסטורית טיפולים של רכב שנעשה באחר מהמוסכים המורשים האחרים?
  9. אוי ואבוי אם היו זורקים השמן לים..אבל בהחלט מזהם. עד שהרכב החשמלי יתפוס את הטון. 0 זיהום (פרט לזיהום שמייצרת חברת חשמל), תאוצה פנומנלית, ללא גיר וללא שמנים למיניהם...
  10. אני שם לב לשינוי בסאונד של המנוע, הוא בדרכ נהיה רועש יותר.
  11. אני מכניס את הסוברו שלי לטיפול כל 10K או שנה , למרות ההמלצה ל15K, מרגישים על הרכב כשהוא צריך החלפת שמן ואני לא מחכה.
  12. ממה שאני יודע דיברו על תקלות בגיר עד שנתון 2011 ומ-2012 כבר פחות או יותר עברו מחלות ילדות. למותר לציין שלא עבר מספיק זמן כדי לדעת מה אורך החיים של הגיר הנ"ל..
  13. כמו שניתן לראות מהתומונות שזווית הפגיעה היא קריטית, ורכב שסופג פגיעה מהצד הוא כמו חתיכת קרטון. ברוך השם שגמר כך ובפצועים קל בלבד.
  14. העתיד יהיה ברכב החשמלי. עוד 20 שנה לא יהיו הרבה רכבי בנזין..
  15. לפי זה שהרדיאטור נפגע וגם הקורת רוחב, נראה שהרכב הזה עבר תאונה מאוד רצינית והוא הוחזר לשימוש במה שנקרה " אבדן להלכה"... אני לא הייתי נוגע..
  16. אולי תא המנוע התחמם כך שגם הגיר הושפע מכך.
  17. סתם בלי קשר עכשיו שדיברת על הפנדה אני לא אשכח שהיה כאן איזה שרשור של בחור שרצה רכב ספורטיבי מתקשר והיה מאושר מזה שהוא עבר מאאודי לפיאט פנדה וכולם הריעו לו ואמרו שהפנדה רכב הרבה יותר מהנה, אני עדיין חושב שזה היה סוג של טרולינג מאורגן..
  18. אני לא בטוח אם אתה מודע לזה, אבל רוב הסיכויים שהוצאת על האוקטביה שלך בליסינג יותר ממה שהיית מוציא לו היית קונה בפרטי (ומוכר אחרי 3 שנים)
  19. וואו. במקרה כזה היה נכון יותר לצפצף להם כדי שיזוזו מהנתיב שלך ולא מנסה לעקוף אותם, בהרבה מקרים שיקול דעת של הנהג יכול להכריע, בכל מקרה מה יכול לקרות? אתה שואל מבחינת עונש? אני מניח שהחבר שלך יקבל הרבה מאוד כסף מהביטוח, ולגביך אני לא בטוח מה עושים במשטרת ישראל במקרים כאלו. לדעתי שום דבר. היום על הרבה יותר מזה לא מענישים בחומרה ובמיוחד שלא ברחת מהאירוע, אם היית בורח היית מקבל עונש כבד.
  20. העניין הוא כזה, מי שקונה רכב חדש מסוכנות ומוכר אותו אחרי שנתיים -שלוש , הוא באמת טיפש, כי הוא זורק כסף לפח. ואם אתה עושה את זה כל 3 שנים אתה כל שנה בערך זורק 15-20 אלף בשנה רק ירידת ערך. מי שקונה רכב חדש, במטרה לשמור עליו ולהנות ממנו 8-10 שנים ויותר, אין בעיה לדעתי ברכישה של רכב חדש כי הוא משרת אותך נאמנה לאורך זמן ואתה יודע בדיוק מה עובר על הרכב...
  21. פתח דלתות לדקה-2 רוב החום יוצא מהאוטו, כנס לאוטו , תניע , שים קירור על רמה 2 לפחות, סגור דלתות, והרכב מתקרר במהירות.... לא רואה פה בעיה. זה עדיף בהרבה על אוטובוס\תחבורה ציבורית כלשהי.
  22. הפולו שלך לא שווה הרבה, כדאי למשוך עד שתתפגר. ( עד שילך גיר או מנוע) כל שאר הדברים שאתה מתאר לא יקרים לטיפול\תיקון, ק"מ נמוך... לדעתי יש לה עוד כמה שנים בכיף לסחוב.
  23. ככה לא נראים צמיגים בני שנתיים ובטח שלא עם 17KKM, או שהחברה גרועה ממש או שאתה לא מקפיד למלא אוויר בצמיגים כמו שצריך, בכל מקרה אני הייתי מחליף... לא לוקחים צ'אנס עם צמיגים. לשם השוואה אצלי ברכב עם נסועה גבוהה יותר הצמיגים נראים כמו חדשים ברכב אחד יש לי BRIDGSTONE , צמיגים מעולים, בשני KLEBER, גם עליהם אין לי תלונות..
  24. שאלה כללית על רכב אוטומטי- לעיתים יוצא לי להחנות על ניוטרל ולא בפארקינג , האם יכול להיגרם נזק לגיר איכשהו?
×
×
  • תוכן חדש...