Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. מזכירה קצת את המיטו. תתחדש!
  2. מגמה מבורכת, בכלל האסטרטגיה ביונדאי זה אבזור מקסימלי - אצלם תמיד הרכבים הכי מאובזרים, החל מהסופר מיני והלאה, ואולי גם אף במיני.
  3. RallyAddicted

    פיג'ו 208 חדשה

    תתחדש!
  4. איזה מצלמה הזמנת? מחפש מצלמה עם איכות טובה ולא יקרה,עדיף ממישהו עם נסיון כבר עם המצלמה, תודה
  5. אתה יכול להרחיב יותר לגבי המדיד האישי?
  6. במקרה של הפאביה נאמר- כל המוסיף גורע.
  7. אני שם לב שבהרבה סקירות על רכבים מציינים את המידה שבה ההגה מתקשר - מישהו יכול להסביר בצורה יותר עמוקה, מה המדדים שלפיהם קובעים שרכב נחשב "מתקשר" יותר ? האם יש לכך קשר גם למידת הכוח שיש להפעיל לסיבוב ההגה או שבעיקר לתחושה שעוברת מתוואי השטח בו הרכב נוסע?
  8. תבדוק לחץ אוויר תקין בכל הגלגלים, בצע כיוון פרונט + איזון גלגלים.... אלה הדברים העיקריים שעלולים להשפיע על תופעות משיכה כאלו ואחרות.
  9. סתם מתוך סקרנות, האם האבן עפה מכייון של רכב אחר/ משאית?
  10. RallyAddicted

    הרצה במנוע TSI

    כשאני קבלתי תרכב אמרו לי במוסך לא לעבור 2500 סל"ד. וזה מה שעשיתי גם בזמן ההרצה..
  11. אישית לא הייתי נוגע ברכב שגמע קרוב ל300K ק"מ, מבחינתי זה אומר שהרכב לקראת סוף חייו ואתה כל חודש במקרה הטוב תצטרך להחליף חלק אחר עד שתצטרך להחליף את כל המנוע\גיר...
  12. תבואו אלי ותגשימו לי תחלום! אף פעם לא נהגתי ברכב ספורטיבי.(פרט לפאביה כמובן ) פרטים ימסרו אם תרצו להגיע אלי כמובן
  13. מה שמפתיע שהמוקדן במשטרה והשוטרים לא עוברים השתלמויות על התמודדות במצבי חירום של הרכב, אפילו באתר של הממשלה יש הסברים איך להתמודד עם דברים כאלו. זאת אמורה להיות העבודה שלהם.
  14. לדעתי אף אחד לא אמר שאפשר לעצור לחלוטין בעזרת ההילוכים, הכוונה להאטה של הרכב, כמה שניתן... וברור שעדיף להיכנס לירידה עם הילוך נמוך ובכך לשמר מהירות נמוכה ומעט מאוד ברקסים נקודתיים רק לצורך שימור המהירות הנמוכה, וכמובן שלא לחיצות ממושכות בשום פנים ואופן. דוקא בעניין הזה של בלימת מנוע ברכבים החדשים כח הבלימה של המנוע קטן יותר ממה שאני ראיתי,למשל כשאני מוריד הילוך בסוברו מרגישים מאוד את הבלימה מהמנוע. כשאני מוריד הילוך במנוע TSI הטורים קופצים לשמיים אבל לא ניכרת בלימה משמעותית...יחד עם זאת ברכב כמו הפאביה יש מערכת שמזהה שאתה לוחץ על ברקס בירידה ומיד מורידה הילוך לעזרת הבלימה עם המנוע..שזה די מועיל לטעמי אפילו שהתוספת לא הכי משמעותית(במהירות גבוהה) זה עדיין עוזר. כך שיש גם פקטור כאן לסוג המנוע והגיר שלו ביעילות של הורדת המהירות עם ההילוכים...
  15. עוד דבר שאפשר לעשות במהירות גבוהה ללא בלמים זה להעביר הילוכים כל הזמן - בין הילוך גבוהה להלוך נמוך, כי ברגע שההילוך הנמוך הגיע לסלד מאוד גבוהה גם יכולת הבלימה של המנוע יורדת, אבל במידה ואתה תעביר כל רגע את הרכב מסל"ד נמוך ולסל"ד גבוהה תורגש בכל מעבר הילוך "מכת" בלימה, שתעזור להאט את הרכב...
  16. לא נוסע על 120? תן גז? תזדזרז? ואחכ אתה גם כמעט נכנסת במישהו... ברור. הייתי שולח אותם. אני גם לא הייתי מקבל הערות כאלה.
  17. לדעתי לעיר זה אחלה של רכב. גם הביצועים של מנוע חשמלי מפתיעים. זה לא כמו בנזין ולכן אפילו מתאים עוד יותר לעיר.
  18. אם רוב הנסיעה בעיר זה הגיוני... בנסיעה בעיר חוץ מרכב היברידי כולם טוחנים דלק.. קטן וגדול.
  19. איזה טיפולים יש לרכב כזה?
  20. לא ממש הבנתי מה יפה ברכב הזה אבל שיהיה ... על טעם ועל ריח.
  21. קח את ה-3700 שקל שהביטוח יהיה מוכן לתת ואם מדובר על עוד 2000 שקל תוספת כדי לתקן אז תתקן. פחחות לפגוש ברוב המקרים לא בעיה לעשות.
  22. הכי טוב זה 100 קמש, כשהתנגדות האוויר סבירה.
  23. יש מצב שזה היה רשום באיזור הלוח מחוונים והשעונים ?
  24. תקלה מוזרה, כנל היה אצלי כשהרכב היה חדש, בכל אצלי הרכב עבר עדכון תוכנה וטפו טפו הכל בסדר.
×
×
  • תוכן חדש...