Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. קרה לי לא מזמן.. אצלי עדכנו תוכנה, אני משער שגם אצלך סיפור דומה אם כי לא מדובר באותו מנוע
  2. אחרי שנדלקה נורה פעם ראשונה מילאת שמן עד הסוף בצורה תקינה(רכב קר ובמישור)?
  3. 1.2 או נפח גדול יותר? אצלי ב1.2 כמעט ולא אוכל שמן.. ויש לי אותה אותו זמן כמו שלך (וקצת פחות ק"מ)
  4. הקורולה החדשה נראית לי פגז... הרבה יותר שווה מהראפיד כמעט בכל פרמטר. וגם הרבה יותר אמינה.
  5. משיטוט ברשת זו באמת תקלה שהייתה נפוצה בשנתונים ישנים יותר ובאמת הופתעתי שלא סידרו את התקלה וגם בדגם חדש זה קרה. אז אולי זה באמת בגלל התוכנה. מה זה הוייסגייט המדובר? אני מקווה שלא שמו לי איזה טורבו משנת 2011 שמצאו במחסן היצרן במקרה . חובבנות לשמה.
  6. עדכון מהמוסך: הרכב עבר עדכון תוכנה. אני לא יודע אם זה מה שיסדר תתקלה אבל מה שמוזר זה שהרכב מגיב קצת יותר טוב והוא יותר שקט ואין טרטור שהיה קודם. מוזר שרכב חדש מהיצרן אין לו תוכנה מעודכנת?.. טוב שעשו את זה עכשיו ולא עוד כמה אלפי ק"מ מי יודע איזה בלאי זה היה יוצר. אגב במוסך הייתה סקודה ראפיד יומיים על הכביש(ניילונים על המושבים עדיין), הייתה תקלה שהרכב נותן גז לבד.. חוסר אחריות לטעמי לשחרר רכבים בצורה כזאת.
  7. כמה הילוכים יש לך ברכב? לפי זה אתה תדע.
  8. יש איפשהו תמונה של החוטים הללו שנוגעים אחד בשני? לראות איך זה נראה.
  9. כן הזוי משהו... ק
  10. ראשית אציין שברשותי סקודה פאביה 1.2TSI DSG7 חדש 2013 עם 5K km,ולפני מספר ימים הייתה אצלי התופעה (המוכרת מסתבר, לאחר חיפוש נרחב ברשת ), של נורת הEPC , לחץ אוויר ועוד נורה אחת שנדלקות ושאליה מלווה רעידות במנוע ( המנוע קופץ) והרכב כמעט נכבה ולא סוחב, וכל זה פתאום באמצע נסיעה שגרתית. תופעה זו לא ידעתי שקיימת כי הבעיות שעליהם שמעתי זה בדר"כ על הגיר ולא התופעה הנל. בכל מקרה, מחיפוש באינטרנט מצאתי המוני פוסטים כאלו של רכבים, רובם חדשים , שיש להם את התקלה ואפילו ראיתי כתבה מסוף 2010 שמדברת בדיוק על התופעה הזו, ורציתי לשאול קודם האם זה נכון שבאמת פלסווגן לא יודעים מה מקור התקלה הזו? כי במקרים רבים ראיתי שהחליפו כל מני חלקים ואפילו עדכוני תוכנה של מנהל המנוע ושום דבר לא עזר. האם זה משהו שצריך לחיות איתו? או שזה קורה רק לחלק מהרכבים ומי שזה קורה לו פשוט " נדפק" ובזה נגמר הסיפור? האמת שהסיפור הזה די הלחיץ אותי וזה לא נשמע לי הגיוני שכבר 3 שנים מייצרים רכב עם אותה תופעה ידועה בדיוק. (ושלא יודעים ממה היא נגרמת?) כמו כן שמתי לב שכן טיפלו בבעיית שרשרת התזמון כי אצלי ברכב יש רצועה ולא שרשרת (בדקתי), וגם הגיר DSG7 שהיה יבש , כיום הוא רטוב בדומה לגיר DSG6 שהוא אמין יותר. אבל מה לגבי התופעה שציינתי? ....יכול להיות שזה משהו שפשוט עובר מעצמו או שזו עובדה מוגמרת שמדי פעם הרכב פשוט "נחנק" לו? יום ראשון כמובן שאהיה במוסך ואעדכן לגבי ההתפתחויות.
  11. אני מחכה לימים שהחשמלית תכבוש את השוק תחשבו מזה להיות ליד כביש ראשי ואין פיח וריח וגזים ורעש... פשוט תענוג
  12. כן ככה הרכב בנסיעה על הילוך שני , רק מעמידה הוא בהילוך ראשון והוא ימשוך ל2000 סלד בעליה בהילוך ראשון.
  13. נדלקה לי נורת EPC והמנוע רועד, מה הסיפור? 5K ק"מ
  14. שנת 91 זה ישירות לגריסה וגם זה רק אם הוא מסוגל לנסוע עד הגריסה
  15. חחח מיושנת? קח נסיעת מבחן על שתיהן .. יפתור לך את כל הבעיות
  16. תתחדש! תזמין עם גג לבן זה עולם וארץ לעומת הצבע אחיד...
  17. זה לא כזה אבסורד, הם פתחו בשביל זה גלון , ברגע שהוא נפתח נפתח אתה שילמת על הגלון המלא. אתה יכול לבקש את השמן שנשאר בשבילך
  18. מה ז"א הוא שיקר לך לגבי היד? זה לא רשום במסמכים? לא בדקת? ולהוציא 20 אלף על טיפול? תבדוק אולי אפשר להביא מנוע מפירוק\יבוא ושיפוץ גיר ... יעלה לך פחות נ.ב כמה שילמת על הרכב? שנת 99 זה אומר פחות מ10K אולי עדיף לחפש משהו אחר ... ב-20K אתה יכול למצוא שנתון גבוהה בהרבה ורכב במצב מכני מעולה ביחס לרכב הזה. אני חייב לציין שחיצונית נראה כמו חדש ממש.
  19. רוב הסיכויים שגם אם תעיר לו זה לא באמת יעזור. אם ככה הוא נוהג זה לא מה שישנה. תנסה אתה לנהוג תגיד שאתה רוצה לנהוג או שתיכנס ישר למושב הנהג ותנהג אתה.
  20. מה לגבי התושבת גיר? יש קשר לתופעות שציינתי?
  21. ועוד שאלה, מזה הרבה מאוד זמן שהעברת הילוך בית 2-3 מורגשת, זה לא "מכה" חזקה או איזשהי בעיה רצינית אבל זה משהו מורגש.. כמו כן גם בשילוב קר בתחילת נסיעה השילוב לD או R מורגש , לא בצורה קיצונית, אבל אני חושש כי לדעתי ברכב הזה לא הוחלף שמן מעולם או שלפחות זמן רב. אציין כי ההילוך משתלב מיידית ובלי בעיה , פשוט טיפה מורגש. בנסיעה אם אני נותן גז בהחלפת הילוך (בעיקר 2-3 ) מורגשת מכה קלה, האם תסמינים כאלו מתאימים לבעיה של תושבת גיר? מוסכניק אחד שנסע על הרכב אמר שאפשר להתעלם מזה אבל הוא לא הכי מקצועי ולא הייתי סומך עליו. כמו שציינתי הרכב שנת 04 ו 160K ק"מ
  22. מתי אמורים להחליף שמן גיר? לדעתי לא החליפו מעולם.
  23. אתה פשוט אוהב לנהוג בלי לפחד על הרכב, עם ההונדה זה לא כמו הרכב הישן וה״מרוט״. אתה תתרגל.. ולא חייבים להרוס
  24. לך על הסוברו אין מה לדאוג האימפרזה החדשה תציל אותם.
×
×
  • תוכן חדש...