Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. קרה לי גם אותו מנוע רכב חדש. גם לי עדכנו תוכנה מאז זה לא חזר... מוזר שמשחררים מהיצרן רכב ללא עדכון גרסא
  2. 1.2 יש רצועת טיימינג.
  3. אגב אישית אם הייתה לי ברירה הייתי הולך דווקא על הפיאסטה st. בכל מקרה שניהם רכבים מעולים.
  4. רכב מטורף. ההוט האץ׳ הכי טובה שתהיה כאן ללא ספק. הייתי שמח מאוד לראות כאלו כאן בארץ. כמובן שעדיף רמת גימור שתהיה בינונית ומעלה מבחינת סטנדרטים. והתמחור- יש מצב שאם תוזילו קצת ביחס למתחרה תקבלו פיצוי בגין יותר מכירות. סהכ מבחינת ביצועים והנאת נהיגה הרכב הזה לוקח את הgti המוכרת בסיבוב. מנוע 2 ליטר אקו בוסט 250 כס ומווסת רעש מנוע ושילדה יעשו את שלהם.
  5. אני חייב לציין שמבחינת המנוע ההבדל בין להישאר על מהירות של 100 קמש או 80 מבחינת צריכת דלק זה זניח, ורק ההאצה מ-80 ל100 צורכת קצת יותר וכמובן שזה לא כל כך משמעותי.) ועם זאת נסיעה ב-80 קמש תוסיף לך הרבה זמן על הכביש ולכן אתה תגדיל את צריכת הדלק משמשעותית. אני בדקתי את זה ברכב שלי ונסיעה ב-100 קמש הוסיפה לי כמעט 100 ק"מ שאני יכול לסוע באותה כמות של טנק דלק( בדרך בין עירונית)
  6. בהנחה ששמרו על הרכב, לדעתי לך על הסוברו. רכב שלא מתקלקל.
  7. מה איזה ברירות? לא לוקח תרכב נקודה.
  8. התקלות שהיו ב VAG חוזרות בפורד בגלל הגיר או השד יודע למה.. כי זה אותם תקלות בכל מקרה זה כנראה עדכון למחשב מנוע גש למוסך ובדוק
  9. רכב שמגיע מחול ב2014 זה אותו רכב מ2013? הרי יש שינויים כמעט כל שנה ברכבים לא?
  10. סביר להניח שיהיה הנחות בסוף שנה על דגם 2013..
  11. לא ברור איך אנשים מביאים תרכב שלהם למצב כזה... פשוט הזנחה טוטלית וכשאין ברירה אלה לטפל אז מוכרים. ממש הזנחה פושעת..
  12. בטיפול שעשית וודאי עשו לך בדיקת בלמים, כפי שנהוג. בהנחה שטיפלת ברכב בשנתיים האחרונות ( רוב הסיכויים שכן).
  13. RallyAddicted

    ספורטיבית

    פוקוס st.... חלום
  14. Tourqe steering אולי?
  15. בגלל שנסעת עם בלם מורם המתח בכבל של בלם היד השתחרר צריך למתוח אותו והמוסכניק יכוון אותו מחדש.
  16. שום דבר לא הלך צריך פשוט לכוון מחדש את בלם היד ...
  17. שמתי לב שיש רכבי ספורט שיש צורך להחליף צמיגים כל עונה לפי חורף/קיץ ואני שואל- מה ההבדל הקריטי בין הצמיגים הללו? האם רכב שיסע על צמיגי קיץ בתקופת החורף, אך בלי ללחוץ על הדוושה יהיה בעל סיכון גבוהה יותר? נשמע כמו עסק ממש יקר . למשל ברכב כמו הפורד st . או שפשוט צמיג בחתך נמוך 18׳׳ נהרס כל כך מהר?
  18. לדעתי זה בכלל לא קריטי , אם כל המערכות ברכב תקינות , גם הטמפ' של הרכב בזמן מאמץ לא תגרום לו נזק וגם לא כשתכבה אותו. אם קרעת תרכב במאמץ שלא מתאים לו זה כבר משהו אחר והטמפ' זה רק סימפטום.
  19. לטעמי הרכב טוב מאוד ונוח בעיקר בנסיעה בין עירונית שכן המתלים מכויילים על הצד הנוקשה, מעבר לכך לא כדאי לרכוש רכב משנתונים ישנים עקב בעיות גיר בהנחה ואתה רוצה שילוב tsi+dsg7 . משנתונים מתקדמים עוד לא שמעתי על מקרים של בעיות בגיר..
  20. כיעור? על מה אתה מדבר?.. ותתחדש .לדעתי היית נהנה הרבה יותר בגרסת הטורבו. כן גם בנסיעה רגועה.
  21. הג'נט לא אבל אם הצמיג / לחץ אוויר לא תקין אז משפיע ועוד איך.
  22. האמת? אם יש לך תקציב אז לך על focus st. חייה אמיתית...
  23. הפאביה נהדרת למקרים אלו..
  24. לא ברור למה בכלל המשכת להתכתב איתו , נשמע כמו שיחה עם אדם שחסר לו בורג או שניים. תמשיך הלאה.
  25. יש כל מני סיבות יש מצב לחוטי הצתה תקולים, עדכון תוכנה וכו׳. גש למוסך לבדיקה במהרה.
×
×
  • תוכן חדש...