ממש לא יאמן איך אצה חלפה לה שנה שלמה מאז רכישת הרכב, ממש בלי לשים לב.
אז הגיע הזמן וחודש הבא הרכב יכנס לטיפול ראשון שלו.
הרכב גמע 13KKM - וכעת לסיכום:
מרחב פנימי:
בתור בחור לא קטן אחד השיקולים שלי בבחירת סופר מיני היה שהרכב יהיה מספיק מרווח בסביבת הנהג מלפנים
וגם מאחור לצורך נסיעות משפחתיות.
הנסיעה ל4 נפשות בוגרות נעימה ומרווחת. אם מדובר בילדים אז שלוש נכנסים מאחור ללא בעיה.
תא המטען סביר מאוד בגודלו ביחס לקטגוריה וגם עגלת תינוק נכנסה לתא המטען בלי וויכוחים.
הערות: (דברים שהפריעו לי ושמתי לב בתוך המרווח הפנימי של הרכב)
- הכפתור לסירקולציה פנימית תמיד כבוי בתחילת נסיעה( נוסע תמיד על סירקולציה פנימית)
-מצת הרכב שמשמש להטענה בעיקר לפלאפונים התגלה כבעייתי והפיוז החלש שלו נשרף מספר פעמים (עוד לא בדקתי האם ניתן להחליף לפיוז פחות רגיש - אם למישהו יש נסיון עם זה אשמח לשמוע)
נוחות נסיעה:
הרכב באופן כללי היה לי נוח ברמה סבירה,
מבחינת נסיעה בעיר -הרכב נותן לך את דעתו על הבאמפרים ודרכי החתחתים בארצנו ללא שום חסכים. הכל עובר לתא נוסעים.
לעומת זאת בכבישים סלולים כהלכה הרכב ממש תענוג.
אמנם הרכב קשיח אבל הפיצוי מגיע באחיזה גבוהה מאוד בכביש בפניות וכו'.
נסיעה מחוץ לעיר-
באוטוסטרדות זה המגרש הביתי של הרכב, תאוצה מהמקום ותאוצות ביניים לעקיפה פשוט מעולות ואין שום בעיה בכל מהירות פשוט לתת גז והרכב פשוט דוהר.
צריכת דלק
בנסיעה בין עירונית הרכב עושה 1:15 בלי הרבה מאמץ
בנסיעה עירונית 1:12
תקלות-
סה"כ לא היו תקלות משמעותיות ברכב
אבל כן היו פעמיים בהם ביקרתי במוסך:
חודשיים בערך לאחר רכישת הרכב הופיע נורת EPC + המנוע הגיב בצורה משונה. זה הסתדר אחרי כיבוי והתנעה מחדש של המנוע. במוסך פשוט עדכנו תוכנת מחשב מנוע ולאחר מכן התופעה לא חזרה.
הסיבה השנייה הייתה הפיוז למצת שהתקלקל וציינתי כבר.
סה"כ אני מאוד מרוצה מהרכב עד כה, לדעתי יכול להספיק למשפחה עם שני ילדים בלי שום בעיה.
ואני יכול בהחלט לומר שבהנחה ולא יהיו תקלות למינהם בעתיד בעניין הגיר אז העסקה היא מאוד משתלמת לטעמי.