Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. מוסך רון - האם תפתח מוסך גם באיזור הצפון? כיף לראות מוסך שמשקיע ויש לו ידע מקצועי רב
  2. הדבר הטוב ביותר שזה יעשה הוא: תחרות. היבואנים יורידו את מחירי המיני והסופר מיני זה בטוח. וגם- בשביל נסיעות ממש בתוך העיר לקניות וכו' לדעתי זה רכב סבבה. על כביש מהיר לא הייתי עולה איתו.
  3. אני דווקא מתחבר מאוד לרכבים של סוברו. סוברו עושים רכבים עם התנהגות כביש ויכולות דינמיות מעולות בכל קטגוריה שלהם, אמינות מופתית ואיכות.
  4. זה הכל בגלל שאנשים נוהגים כמו מטורפים. בעיקולים המדוברים באיזור נשר יש רכב מרוח בצד הכביש כמעט כל שבוע(לאו דוקא בגשם). בכלל רכב שנוסע עם צמיגים גמורים צריך לחטוף עונש כבד מאוד לדעתי וחבל שאין חקיקה בנושא הזה.
  5. לצערי לאחורנה נכנס בי איזה מניאק עם צמיגים גמורים בכביש מאוד תלול אחרי שאיבד אחיזה, לאחר גשם. הקירצוף צריך להיות בכל מקום עם הרבה עיקולים/ שיפועים חדים. אחרי התאונה קירצפו את הכביש הבעיתי.
  6. לדעתי זה מעט קטנוניות, גם אני רכשתי רכש חדש וגם אם הצמיג בן שנה וחצי זה לא בעיה לדעתי. תוכל לסוע עליו עוד 3-4 שנים בכיף כמובן תלוי בק"מ חבל על הכאב ראש והוויכוחים.
  7. אם אין רוח צידית היא בסדר,אני נסעתי איתה 100-110 ולא הרגשתי משהו מיוחד. כשיש רוחות צד חזקות לא תוכל לסוע מעל 85 בלי לפחד.. תשכיר לך אחת וזה הפתרון הכי טוב עבורך לבדוק אותה בראש שקט. מה שכן היא ממש מכסחת במפרים ולא מרגישים כלום בעיר.
  8. במקרה יצא לי לסוע על הC1, לדעתי זה רכב שלא כדאי להתקע איתו 10 שנים. תבחר לך רכב סופר מיני ואתה תהיה הרבה יותר מרוצה. לא יודע למה ננעלת דוקא על סיריון יש הרבה מאוד רכבים אחרים טובים מאוד.
  9. לא תמצא יותר חסכוני מהמנוע הזה, אולי אם תעבור ל1.2. ובלי להיכנס לשיקולים שלכם מעבר מגולף לקליאו זה ירידה בקטגוריה... לדעתי חבל על הכסף.
  10. לאחר תאונה עם הרכב , אני צריך להשיג פגוש, פנס וכנף עבור סוברו אימפרזה 04 , מישהו מכיר מקום טוב שאפשר להשיג חלקי חילוף\פירוקיה? המוסך שלי מחפש ולא מצא בנתיים ואני רוצה גם לבדוק. תודה רבה.
  11. לדעתי כל עוד הרכב נוסע אל תיגע בגיר. כשילך תביא מפירוק / תשפץ לגבי המנוע - האם עבר אוברול/חצי אוברול?
  12. קרה לי, חבל על המאמץ. פשוט להחליף את הלחצנים (כמה עשרות שקלים) והקודן כמו חדש.
  13. עד שלא נתקעים במוסך לא מבינים את חשיבות הקרטריון של האמינות לדעתי בשנתונים הללו הסובארו עדיפה והיא עושה 1:10 בערך מבחינת צריכת הדלק..
  14. מדהים. מדהים. מדהים
  15. ממש לא יאמן איך אצה חלפה לה שנה שלמה מאז רכישת הרכב, ממש בלי לשים לב. אז הגיע הזמן וחודש הבא הרכב יכנס לטיפול ראשון שלו. הרכב גמע 13KKM - וכעת לסיכום: מרחב פנימי: בתור בחור לא קטן אחד השיקולים שלי בבחירת סופר מיני היה שהרכב יהיה מספיק מרווח בסביבת הנהג מלפנים וגם מאחור לצורך נסיעות משפחתיות. הנסיעה ל4 נפשות בוגרות נעימה ומרווחת. אם מדובר בילדים אז שלוש נכנסים מאחור ללא בעיה. תא המטען סביר מאוד בגודלו ביחס לקטגוריה וגם עגלת תינוק נכנסה לתא המטען בלי וויכוחים. הערות: (דברים שהפריעו לי ושמתי לב בתוך המרווח הפנימי של הרכב) - הכפתור לסירקולציה פנימית תמיד כבוי בתחילת נסיעה( נוסע תמיד על סירקולציה פנימית) -מצת הרכב שמשמש להטענה בעיקר לפלאפונים התגלה כבעייתי והפיוז החלש שלו נשרף מספר פעמים (עוד לא בדקתי האם ניתן להחליף לפיוז פחות רגיש - אם למישהו יש נסיון עם זה אשמח לשמוע) נוחות נסיעה: הרכב באופן כללי היה לי נוח ברמה סבירה, מבחינת נסיעה בעיר -הרכב נותן לך את דעתו על הבאמפרים ודרכי החתחתים בארצנו ללא שום חסכים. הכל עובר לתא נוסעים. לעומת זאת בכבישים סלולים כהלכה הרכב ממש תענוג. אמנם הרכב קשיח אבל הפיצוי מגיע באחיזה גבוהה מאוד בכביש בפניות וכו'. נסיעה מחוץ לעיר- באוטוסטרדות זה המגרש הביתי של הרכב, תאוצה מהמקום ותאוצות ביניים לעקיפה פשוט מעולות ואין שום בעיה בכל מהירות פשוט לתת גז והרכב פשוט דוהר. צריכת דלק בנסיעה בין עירונית הרכב עושה 1:15 בלי הרבה מאמץ בנסיעה עירונית 1:12 תקלות- סה"כ לא היו תקלות משמעותיות ברכב אבל כן היו פעמיים בהם ביקרתי במוסך: חודשיים בערך לאחר רכישת הרכב הופיע נורת EPC + המנוע הגיב בצורה משונה. זה הסתדר אחרי כיבוי והתנעה מחדש של המנוע. במוסך פשוט עדכנו תוכנת מחשב מנוע ולאחר מכן התופעה לא חזרה. הסיבה השנייה הייתה הפיוז למצת שהתקלקל וציינתי כבר. סה"כ אני מאוד מרוצה מהרכב עד כה, לדעתי יכול להספיק למשפחה עם שני ילדים בלי שום בעיה. ואני יכול בהחלט לומר שבהנחה ולא יהיו תקלות למינהם בעתיד בעניין הגיר אז העסקה היא מאוד משתלמת לטעמי.
  16. פייר, אני מקווה שהפאביה החדשה לא תיראה ככה. יש כבר פולו ולא צריך עוד אחת.
  17. סקודה פאביה. מסתבר שזה הרכב הטוב בעולם.
  18. מותר גם להחליף כטיפול מונע, לא חייבים לחכות לנזק. בדיקת הסליל\חוטי הצתה היא פשוטה ואפשר לראות לפי החיבורים את הבלאי שלו
  19. RallyAddicted

    רכב עד 100K

    למה למכור ולהישאר באותו שנתון? לא נכנס לשיקולים שלך אבל אם הרכב אמין ולא עושה לך בעיות אני לא רואה טעם להחליף לרכב אחר אותו שנתון
  20. לי גם החליפו בעת ביקור במוסך לאחרונה. אבל לא אני הייתי במוסך ומי שהיה טען שהחליפו ל-שמן סינטטי וזה גם היה כתוב בקבלה אבל לא לקח הביתה כך שאני לא יכולתי לראות. אצלך היה כתוב במפורש שהחליפו למינרלי?
  21. תתחדש!! זכית ללא צל של ספק. וסע בזהירות.
  22. איך הוא ביחס למתחרים בסגמנט? עוד לא ביצעתי נסיעת מבחן.
  23. RallyAddicted

    סקודה פאביה

    אם הרכב מיועד ברובו לנסיעה עירונית, אז צר לי אך הוא לא נוח בנסיעה איטית / במבפרים/עירונית, בשיוט- בהחלט סיפור אחר.
×
×
  • תוכן חדש...