Jump to content

bakbuk

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של bakbuk

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ממש לא. הקודנית עבדה בסדר, שיחררתי אותה, אחרת בכלל לא ניתן להניע... זה לא הקודנית.
  2. שלום, יש לי קיה פיקנטו 12.2011. אתמול נסעתי ברכב בערך 20 ק"מ, ועצרתי לתדלק. אחרי התדלוק הנעתי שוב את הרכב, נסעתי 5 מטר לניפוח אויר. אחרי שניפחתי אויר הרכב לא הניע (היה רעש של טיקים מהסטארטר כשניסתי להניע) חשוב לציין שהיה חשמל ברכב (אורות, קודן, רדיו...). בנוסף עוד רכבים תדלקו במשאבה הזו כך שזה לא מים בדלק. בסופו של דבר הנעתי את הרכב בכבלים והרכב נדלק מיד. נסעתי לאוטו דיפו כדי לקנות מצבר חדש (למרות שהרכב רק בן שנתיים והמצבר אמור להיות תקין). באוטו דיפו בדקו את המצבר וכאמור הוא היה תקין לגמרי ואמרו לי שאין צורך במצבר חדש. היום האוטו הניע רגיל. רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה? האם מישהו נתקל בדבר דומה? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...