Jump to content

RallyAddicted

  • הודעות

    339
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RallyAddicted

  1. 1. מנוע וגיר (ביצועים/אמיינות/חסכון) 2. בטיחות 3. מרווח מלפנים ומאחור 4. עיצוב 5. מחיר
  2. אני כבר ממש לא יודע מה לעשות בקשר לג'נטים והאם בכלל כדאי להחליף קראתי הרבה פוסטים פה בקשר לג'נטים ובהרבה מהתגובות ראיתי שאם מחליפים ג'נט זה ברבה מקרים עלול לפגוע ברכב כאשר הבעיות עלולות להיות בהיגוי או ברעידות של האוטו. אני קונה רכב חדש מהסוכנות. בסוכנות יש מבחר של גלגלי מגנזיום עם סמל של הרכב, אך ממה שהבנתי הגלגלים הללו לא מקוריים ולא יוצרו במפעל הרכב. כאשר ההמלצה למגנזיום זה רק כאשר הוא מגיע כך כבר מהאוניה. אז האם כדאי לרדת מכל סיפור הג'נטים הללו? אני מעדיף לוותר על הגנט אם יש סיכוי שמשהו בחוויות הנהיגה תתקלקל. בטח שלא ברכב חדש ולא בא לי לעשות סתם נזקים. אשמח לייעוץ ממי שמבין כדי ליישב את הסוגיה
  3. איפה ניתן לראות זאת? יש אתר ספציפי?
  4. צבע הרכב כחול מטאלי כהה אין לי הרבה אופציות לבחירה כי זה המבחר של סקודה
  5. לא אהבתי אותו ממש .
  6. אוקי אז אלה מכוערים מה לגבי זה?
  7. זה יותר טוב? חשוב לציין שהוא כסוף לגמרי כמו זה שמאחוריו
  8. מה זה חשוב מאסיבי או לא? יש סכנה שישבר?
  9. אוקי עוד דעות? אגב זה בהשוואה לגנט הרגיל שמופיע בקטלוג
  10. לסקודה פאביה 1.2TSI
  11. RallyAddicted

    רכב "אובדן גמור"

    אין לי שמץ אם אתה שואל אותי
  12. לדעתי בנסיעה איטית רק לצמיג יהיה בלאי.
  13. אני ראיתי כאן תגובות הזוייות שמישהו מחכה חצי שעה שהרכת יתחמם אתה רציני? אלא אם יש לך רכב שנת 70-80 אני לא מבין בכלל על מה מדובר רכב מונע גם בבוקר רק מאוד לוקח לו להתחמם בדיוק 2 דק' וכמה מאות מטרים נסיעה...לא יותר מזה רכב יעמוד בזה יפה מאוד. הבלאי לרכב שלא עושים בו שימוש אפילו לכמה דק' הוא הרבה יותר גדול... תיסע יותר יותר טוב.
  14. תקרא 2 פוסטים למטה
  15. הזמני רכב חדש מהחברה בדגם הבסיס. סקודה פאביה לצורך העניין. אני מעוניין להחליף לג'נט מגנזיים אבל ראיתי מרבים פה שאם זה לא מגיע ישירות מהחברה זה עלול ליצור בעיות ברכב, כדאי לרדת מהעניין? יש לציין כי סקודה יחליפו פה בארץ באחד המוסכים.
  16. רק בעיה אחת: הבדל של 10000 שח (סיטרואן יקרה יותר) וזה כנראה בגלל המס הירוק שלמעשה המדינה לא רוצה שניסע ברכבים חסכוניים(עם הפרש כזה החסכון שלה בדלק נבלע כתוספת מחיר לרכב ,לפחות בשנים הראשונות) וגם - תיבת הילוכים רוביטית ומיושנת . השאלה היא עד כמה זה מורגש בנסיעה? למישהו יצא לעשות עליה נסיעת מבחן?
  17. בכותרת מי עדיפה? יתרונות\חסרונות ?
  18. לדעתי הייתה לו אאודי . אבל נראה מה הבחור אומר.
  19. קרה לי הדבר הזה בדיוק לפני כמה שנים גם במהירות די גבוהה לדעתי 80קמש בטיול ברמת הגולן עקב ירידה לשוליים וחזרה לכביש הרכב (סוברו אימפרזה 2004) שבר שמאלה בחדות וביצעתי 4 תמרונים כאלו עד שהרכב התייצב . מלבד לתגובה המהירה שלי נוכחתי לדעת שהסוברו שמרה על קור רוח ו נשארה יציבה יחסית גם בזמן התמרונים כך שלמעשה המשכתי בקו ישר עם הכביש רק בתמרון...ללא ספק הייתה חוויה מאוד מפחידה ומסוכנת.
  20. לצורך העניין מדובר בסקודה פאביה. השאלה שלי היא כזאת - כשהייתי בסוכנות אמרתי לסוכן המכירות שאני מעוניין בדגם הבסיסי אבל עם גנט מגנזיום הוא הזמין את הדגם הרגיל וטען שהוא ידבר איתי לגבי המגנזיום אחרי שהיא תגיע לארץ עכשיו השאלה שלי היא כזאת - אני מניח שאם מלכתחילה הוא היה מזמין את הרכב עם הגנט שרציתי האם זה לא אמור לעלות לי זול יותר מאשר לבצע פירוק והרכבה פה בארץ? זו לא סתם עבודה כפולה שאני משלם עלייה? האופציה של להזמין עם תוספות אישיות הוא דבר שכלל לא עלה כאפשרות . ובאותה נימה אני גם רציתי בקרת שיוט שעכשיו הבנתי שגם אפשר להזמין מראש . עכשיו העניין הוא שסוכן המכירות לא ציין זאת כי כנראה יש לו אנטרס להביא דגם בסיסי שבמידה ואני יתחרט הוא יוכל למכור למישהו אחר לדעתי זה בכל זאת לא בסדר וסתם מייקר לי את ההוצאות. השאלה שלי אם כדאי באמת להזמין מחדש דגם עם הפירוט הספציפי שרציתי והאם זה באמת יהיה יותר זול מאשר להתקין על הרכב לכשיגיע לארץ? (וגם ממש חבל על זמן ההמתנה כי עכשיו שוב יהיה צריך לחכות זמן רב) תודה רבה.
  21. יש לך מושג כמה יכולים לקחת לי אם אני עושה זאת נניח במוסך מורשה ומשאיר אצלם את הגלגלים הרגילים ולוקח מידה אחת יותר? והאם הם יכולים לתת גם את האישור או שזה מורכב יותר?
  22. אוקי. באמת לא שווה ומצער ומרגיז לשמוע שהחברה מרוויחה בדרך הזו על חשבננו. מה לגבי הג'אנטים - אני שוקל להחליף למגנזיום אבל הרכב מגיע עם גלגל רגיל. השאלה אם מחליפים את כל הגלגל קומפלט או שמחליפים רק תג'נט ? כי אם מחליפים אז אולי עדיף שלא לעשות את זה כי עבודה של חאפרים יכולים גם לעשות נזק ואני לא הכי סומך על הסוכנות שתעשה את זה כמו שצריך
  23. מה הבעיה פשוט תניע את האוטו פעם בכמה ימים, זה טוב גם לאיכות המנוע. רכב שלא עושים בו שימוש תדיר צובר בלאי והמערכת מתקשה ומתייבשת... תניע כל כמה ימים כדי לשמוע על המנוע
  24. הדגמים של הפאביה מגיעים משום מה ללא מד חום מנוע בלוח השעונים. מישהו יודע מה הסיבה לכך וכמה יעלה להוסיף מד חום שכזה עם הגעת הרכב לארץ?
×
×
  • תוכן חדש...