שלום חברים,
אני חייב את עזרתכם!
רכשתי במאי האחרון גולף פלוס 1400 TSI מודל 2008.
מאז יש לי בעיה בהנעה בבוקר. הרכב רועד בצורה יוצאת דופן ולפעמים משמיע קול מוזר בשניות הראשונות לאחר ההתנעה.
חשוב לציין כי הרעידות מפסיקות מייד עם התחממות הרכב וירידת הטורים.
בדקו לי את הרכב מספר פעמים במוסך מורשה ובמוסכי הסדר של קרסו ולא מצאו בעיה.
האם מישהו נתקל בעבר ומכיר את הבעיה.
תודה