Jump to content

רועי80

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של רועי80

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כן יש תופעה נוספת של רעש מוזר בהתנעה כאילו משהו נתפס אבל בבדיקה מצאו את הסטרטר תקין. רכשתי מקרסו את הרכב עשו עליו טרייד.
  2. שלום חברים, אני חייב את עזרתכם! רכשתי במאי האחרון גולף פלוס 1400 TSI מודל 2008. מאז יש לי בעיה בהנעה בבוקר. הרכב רועד בצורה יוצאת דופן ולפעמים משמיע קול מוזר בשניות הראשונות לאחר ההתנעה. חשוב לציין כי הרעידות מפסיקות מייד עם התחממות הרכב וירידת הטורים. בדקו לי את הרכב מספר פעמים במוסך מורשה ובמוסכי הסדר של קרסו ולא מצאו בעיה. האם מישהו נתקל בעבר ומכיר את הבעיה. תודה
×
×
  • תוכן חדש...