Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. גם לי זה קורה כל הזמן,ואני הנדסאי ולא עושה תואר, אני מסכם וכותב ומשקיע כל הסמסטר ואז כל החכמולוגים האלה שכל הסמסטר שיחקו בטלפון נזכרים לבוא לבקש ממני לצלם, רובנו בכיתה חברים,לאלה שמשקיעים כל השנה אני כן נותן חופשי,אם מישהו פספס הרצאה וכאלה אז בכיף,כי אני יודע שאם אני אצטרך פעם אחת אז יהיה לי ממי לבקש,אבל לאלה שלא עושים כלום כל הסמסטר אין מצב-אני מורח להם תחיים,רק אחרי חודש שלם של הצקות אני משחרר להם כמה דפים... תעשה מה שנוח לך, לדעתי,לחברים תתן,לאנשים שמשקיעים וחסר להם איזה נושא אחד או שתיים כי היה להם משהו חשוב באותו יום תתן בכיף,לכאלה שמשחקים בפייסבוק בלפטופ בזמן כל ההרצאות אל תתן מילה אפילו.
  2. תמונות ממש יפות! אגב,איך משיגים מדבקה כזו? זה פשוט גדול! (moving as fast as i can), גם העגלה שלי תשמח למדבקה כזו
  3. אני בעלים של S4 כבר שבועיים ולדעתי זה מכשיר מדהים, אני מ2007 משתמש ב IOS של אפל ותמיד הייתי מהאלה שאומרים "אנדרואיד זה חרא",והS4 שינה את התפיסת עולם שלי. לדעתי הוא ממש ממש טוב,אז נכון הוא קצת מתחמם כשעושים בו שימוש כבד,אבל אם מלבישים עליו מגן לא מרגישים בכלל את החימום. הסוללה סבבה לגמרי ומחזיקה בכיף יום שלם של שימוש ממוצע (שלי מחזיק מ7 בבוקר עד 12 בלילה,ואני משחק בו מידיי פעם,הרבה פייסבוק אימיילים וואטסאפ והודעות,דפדפן וכו'). לגבי לאגים וכל מיני קריסות למינהם,אני מודה שיצא לי להתקל בקריסה של הפלאפון,אבל זה נפתר על ידי לחיצה ארוכה של מקש הכיבוי-שגרם לריסטרט, ואי אפשר לשכוח שזה מכשיר חדש והמערכת עדיין לא יושבת פיקס,אני מאמין שיוציאו עדכון תוכנה בקרוב. ועוד משהו לפני שאתה קונה,המכשיר שמצויין עליו 16 גי'גה זכרון,מכיל בפועל רק כ8 גיגה זכרון,כי מערכת ההפעלה תופסת לך חצי מהזכרון במכשיר,ונכון שאפשר להוסיף כרטיס זכרון,אבל על כרטיס הזכרון אי אפשר להתקין אפליקציות,אלה רק לשמור קבצים,שירים,תמונות וכו'.
  4. מסכים,עם כל הכבוד לכל החברות החדשות-חוץ מלהוריד מחירים בשוק (והן הצליחו עם זה ובגדול!) הן לא טובות בשום דבר אחר, הכל איטי,לפעמים אין שיחות,האינטרנט מזדחל,אין קליטה ועוד ועוד ועוד. עכשיו אחרי שהשוק הרבה יותר זול,אני לא רואה סיבה למה לא לחזור לחברות האמיתיות. גם אני משלם 99 שקל לחודש בפלאלפון ונהנה מכל היתרונות של פלאפון+ המחירים הטובים תודות לחברות החדשות.
  5. חס וחלילה! רק כשהמפתח מחוץ לסוויץ'! כשהסוויץ בחצי סיבוב\סיבוב מלא ההגה לא ננעל.
  6. אתמול נתקלתי בI35 לבנה חדשה לייד פאב האלפנט בקריות....מישהו?
  7. וואוו...אתה צודק,פעם ראשונה שאני שומע על זה! עכשיו אשכרה הסתכלתי על החפירות שרשום בתיאור של האפליקציה ורשום שהשנה הראשונה חינם,ואחרכך משלמים דולר לשנה, אבל מצד שני,יש לי חברים עם אנדרואיד כבר כמה שנים ואף אחד מהם לא שילם מעולם שקל על אפליקציה.
  8. מה??? אין מצב,זה לא עולה כסף. לפני כשבועיים רכשתי גלאקסי S4 והורדתי וואטסאפ בחינם מהגוגל פליי ולא דרשו ממני שום תשלום. אתה בטוח שמה שאתה מנסה להוריד זה ה WhatsApp המקורי? תכנס לגוגל פליי ו"תגלול" את המסך ימינה עד שתראה את "ההכי פופולריים בחינם" ובין הראשונים אתה תראה את הואטס אפ בחינם.
  9. WonderDin

    אייפון 6 אמיתי?

    נעעע לא אמיתי, כמו שנאמר למעלה,הסרטון הזה רץ ברשת כבר כמה שנים וכל פעם אומרים "זה האייפון הבא",\ ובכללי,זה ממש לא פרקטי,אין כרגע שום דבר כלכך קטן שיכול להקרין כמו שצריך.
  10. כמו שהרוב אמרו,זה עבודה בעיניים, קנו לבת דודה שלי הקטנה טאבלט 7 אינץ' ב400 שקל,ועזוב את זה שהבטריה נגמרת תוך קצת פחות משעה,ועזוב את זה שהאיכות של המסך כלכך נמוכה שזה נראה כמו ציור של ילד קטן,זה פשוט עלוב ולא זז... אם זה כמתנה לילד קטן (מתחת ל8 נגיד) זה אחלה כדי שיתלהב קצת מעולם הטאץ' ויעיף את זה מהחלון עוד שנה,אם זה בישבילך,תוותר.
  11. למה? אצלי בטויוטה קורולה משנת 2001 יש פנסים מזכוכית והם נראים מדהימים כאילו הרגע יצאו מהמפעל,ואף פעם לא נגעו בהם... זה גם עניין בטיחותי,כשפנסים מפלסטיק הופכים להיות צהובים הם פחות מעבירים אור לא?
  12. אני לא מאמין שאף אחד עדיין לא פרסם את זה!!! http://www.youtube.com/watch?v=TA7gnSyuIik דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. זה מאחד הסרטים של מהיר ועצבני,לכן מומלץ להסתכל על הקליפ עצמו גם,יש שם רכבים מעניינים מאוד אגב,זה הגרסא המצונזרת ולכן חצי מהשיר פשוט מצונזר... וכמובן כמובן כמובן יש את זה,שזה פשוט שיר נהדר http://www.youtube.com/watch?v=VhMIo07IEMY דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. רכב חברה! רכב חברה! כי מעניין לי את התחת שנדלקה הנורה!!!
  13. יש סיבה מסויימת שבגללה אתה מחפש קהילה סגורה? חוץ מהסיבה שהקהילה מחייבת אותך לעשות SEED גם אם ממש לא בא לך באותו הרגע,אני לא רואה סיבה הגיונית לגשת לקהילות הסגורות,יש המון קהילות פתוחות מעולות להורדות טורנטים שיש בהם את כל מה שתרצה ובמהירות מעולה,הנה כמה מפורסמות: isohunt.com thepiratebay.com ועוד אחד שיחסית חדש אבל הוא פשוט מעולה: kat.ph עוד משהו,אולי זה רק אני,אבל יש לי משתמש בטורנט ליץ (אין לי הזמנות,אחרת מזמן הייתי שולח לך) ואני פשוט לא מצליח להוריד משם כלום...ככה שלא צריך תטובות של הקהילות הפרטיות...
  14. למה לא השארת את הפרטים על פתק על הרכב? אני לפני כחודשיים ראיתי מקרה דומה ברחוב שלי,מישהו שפשף אוטו חונה ושבר לו תמראה שמאלית+השאיר אחלה שפשוף על הפגוש בצד שמאל והמשיך לנסוע,אז הלכתי לרכב הנפגע,השארתי את כל הפרטים-מתי זה קרה,איך זה קרה,צבע,דגם,חברה,ושנה של הרכב הפוגע וכמובן מספר רישוי של הרכב הפוגע....
  15. אתה צודק ואני מסכים עם כל מילה,אבל פספסת את הכותרת "נהג שיכור באיילון צפון - מהפייסבוק, לא שלי" אתה נשמע כאילו אתה כועס על פותח השרשור.
  16. בדלק נעמן בעכו (לייד העליה לעוקף קריות) עולה 6.88 שקל לליטר בנזין כל יום
  17. ב120 אלף אתה יכול להביא ***להביא = לרכוש *** סיאט לאון חדשה מהחברה ראה כאן אם אתה מחפש קצת יותר ספורט,אז באמת תנסה לפזול לכיוון הלאון FR או הקופרה,או כמובן לבדוק את התלתן ירוק שהמליצו פה (למרות שהמחיר באמת ממש נמוך)
  18. אני לא מבין מה אתם דואגים,האוכלוסיה ששומעת תשירים הזו אכן צריכה לעוף מהשמשה הקידמית. ובכללי-אני לא מבין איך ליילד בן 12 הזה יש כלכך הרבה כסף לפרארי,אני חושב שאיפלו אין לו רישון,אשכרה אבא שלו מסיע אותו...
  19. יש גם יחסית הרבה AMG למינהן כמו SLS ו CLS וחברותיה,נחשב לא?
  20. מי שנוסע במהירות כאלה זה לא "בטעות" בדרכ', אני מאמין שאם יגבילו את המהירות תוך 5 דקות כל חובב מהירות גבוה יוריד תהגבלה דרך איזה מוסך או סדנת שיפורים.
  21. 107.5FM- רדיו חיפה, כשיש שיר ממש גרוע אני לוחץ אקראית על הכפתורים של התחנות השמורות,שומע מה שיש שם וחוזר ל107.5 כשעובר השיר הגרוע.
  22. כן,יש קורבט בארץ ואכן יש לה פנסים עגולים וסמל דומה כשמסתכלים מרחוק וכו'. אני יודע שיש הרבה קרייזלרים שהסמל שלהן ממש ממש ממש דומה לאסטון מרטין וגם אני הרבה פעמים תהיתי לעצמי אם זה אסטון-ואז הבאתי לעצמי כאפה והמשכתי כרגיל חחח. וגם אני ממוצקין
  23. מדהים מדהים מדהים! מעבר לזה שיש לך רכב מדהים,הכתיבה שלך מעולה!
  24. האוטו הבא (והראשון) שלי יהיה אלפא, אני סהכ' עוד שלושה חודשים בן 19 ומהרגע שהחזקתי רישיון חלמתי על אלפא, אז... אחרי הצבא או ג'ולייטה או מיטו תלתן...
  25. ראיתי על זה בפייסבוק, כתוב שם שהמהירות המותרת היא 50 והמצלמה מתחילה לצלם באזור ה60,דיי הזוי...
×
×
  • תוכן חדש...