אני בעלים של S4 כבר שבועיים ולדעתי זה מכשיר מדהים,
אני מ2007 משתמש ב IOS של אפל ותמיד הייתי מהאלה שאומרים "אנדרואיד זה חרא",והS4 שינה את התפיסת עולם שלי.
לדעתי הוא ממש ממש טוב,אז נכון הוא קצת מתחמם כשעושים בו שימוש כבד,אבל אם מלבישים עליו מגן לא מרגישים בכלל את החימום.
הסוללה סבבה לגמרי ומחזיקה בכיף יום שלם של שימוש ממוצע (שלי מחזיק מ7 בבוקר עד 12 בלילה,ואני משחק בו מידיי פעם,הרבה פייסבוק אימיילים וואטסאפ והודעות,דפדפן וכו').
לגבי לאגים וכל מיני קריסות למינהם,אני מודה שיצא לי להתקל בקריסה של הפלאפון,אבל זה נפתר על ידי לחיצה ארוכה של מקש הכיבוי-שגרם לריסטרט,
ואי אפשר לשכוח שזה מכשיר חדש והמערכת עדיין לא יושבת פיקס,אני מאמין שיוציאו עדכון תוכנה בקרוב.
ועוד משהו לפני שאתה קונה,המכשיר שמצויין עליו 16 גי'גה זכרון,מכיל בפועל רק כ8 גיגה זכרון,כי מערכת ההפעלה תופסת לך חצי מהזכרון במכשיר,ונכון שאפשר להוסיף כרטיס זכרון,אבל על כרטיס הזכרון אי אפשר להתקין אפליקציות,אלה רק לשמור קבצים,שירים,תמונות וכו'.