Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. לא מצאתי שום דבר רלוונטי בגוגל/יוטיוב,אפשר כיוון יותר ספציפי בבקשה? נתייעץ עם בעל מקצוע-במידה ואי אפשר לסדר, מה הייתם עושים? מחזירים את זה למוכר בטענה שהוא מכר שולחן תקול או מחליקים את זה? (בכל זאת זה עלה 1000 שקל לחייל...)
  2. יש אופציה לעשות את זה לבד בבית? (בהחה שאין לנו ידיים שמאליות) אם לא,כמה עולה שיפוץ כזה?
  3. WonderDin

    שלט עבור XBOX360

    תמורת 10 שקלים אתה מוכן להסתבך עם דואר ישראל?
  4. אהלן, חבר קנה שולחן סנוקר יד שניה,השולחן דיי ישן-יוצר בשנת 2005. הבעיה בו היא שה"לוח" משחק קעור,המרכז של השולחן קצת יותר נמוך ואם מניחים כדורים בצדדים הם מתגלגלים לבד לאמצע. לקחנו פלס והנחנו על השולחן ואכן רואים שהצדדים ישרים (יש מגע מלא בין השולחן לפלס) אבל כשמניחים את הפלס על אמצע השולחן רואים שיש מגע בין השולחן לפלס בצדדים אבל במרכז יש רווח קטן (פחות מחצי סנטימטר) בין הפלס לשולחן. מה עושים? יש דרך "מקצועית" לטפל בזה? יש דרך לעשות את זה בבית לבד? אבא של החבר מכונאי והציע להשים ג'ק מתחת לאמצע השולחן שירים את האמצע למעלה,סביר להניח שזה יעבוד אבל זו בוודאי לא הדרך ה"מקצועית" לעניין. שבת שלום ושקטה
  5. WonderDin

    נסעיה ליפן עם GPS

    אבל לא שאלת למה הוא צריך GPS,שאלת למה לא להשתמש בתחבורה הציבורית ,ונראה לי שנתתי אחלה סיבה
  6. WonderDin

    נסעיה ליפן עם GPS

  7. יש את הרקולס שהוא מעולה.
  8. האמת היא שעכשיו כשאני חושב על זה-לא יצא לי להתקל בעישון אפילו ברחובות. גם יצא לי להיות פעמיים בהארד רוק קופי בלילה שזה נחשב פאב (עם אוכל מעולה,ממליץ) וגם שם העישון היה כלכך דל שאפילו לא היה ריח. לגבי מסעדות,לא זכור לי אם מותר או לא,אבל לא ראיתי אף אחד מעשן. *הודעה זו נכתבה מאחד שלא מעשן,כך שלא שמתי לב לכל הפרטים הקטנים בעיניין*
  9. התשובות רציניות? כי אני בטוח שהוא התכוון "האם מסוכן לרדת לאילת באוטו מחשש לזריקת אבנים\פיגועי בקבוקי תבערה\זיקוקים\וכו." ולא איפה יש כביש "מסוכן" או איפה יש יותר ניידות משטרה.
  10. מה עם הרקטות שנשלחות מעזה לחיפה? הן כביכול קצת יותר רציניות מהרקטות של אשדוד\תל אביב\באר שבע.
  11. אל תעשה את זה לעצמך... אם אתה ממש רוצה בטח תמצא את זה בחנויות אביזרים לרכב,אולי כאלה שצמודות למכוני שטיפה.
  12. לא רואה דרך אחרת לפתור את זה-פוסט מפורט בפייסבוק ופרסום מאסיבי שלו בסטטוסים מצייצים ובעמוד של סאני (היבואנית הרשמית של סמסונג). לא הגיוני שמתחייבים למשהו ולא עומדים בו. אגב,בדוק שהקאבר האחורי היה סגור טוב והפלסטיק שמכסה את החיבור טעינה היה סגור?
  13. תקנו אותי אם אני טועה אבל ההסבר הטכני לכל התופעות האלו הוא:המנוע מפסיק להסתובב (נכבה) כשאין לו מספיק מומנט להמשיך להסתובב. סתם לדוגמא,כשעוצרים בלי להרים קלאץ' מן הסתם שאין גז והמנוע נמצא בסלד נמוך משמע מומנט נמוך ובשלב מסויים המנוע לא מצליח להסתובב יותר אם זה בגלל הברקסים שיותר חזקים ממנו או שאם עוזבים את הברקסים אז בגלל המשקל של הרכב. לדוגמא במנועי דיזל (לא יודע אם בכל המנועי דיזל) כשהמונט גבוה גם בסלד נמוך אפשר בדרך כלל לעזוב קלאץ בלי גז והאוטו יגלוש מבלי להתכבות.
  14. לא מבין גדול בעיניין אבל לפני כמה שנים כשהייתי קטן יותר ההורים קנו לי תוכי קוקטייל, תריץ חיפוש בגוגל,הם קטנים יחסית (בוא נגיד בגודל של יונה,אבל הרבה יותר רזה),מאוד חמודים,לא יקרים ולא דורשים כלוב גדול כלכך. תברר מראש שהתוכי שאתה ספציפית קונה הוא האכלת יד,זאת אומרת שאתה כן יכול לשחק איתו על הידיים,להשים על הכתף וכמו השם-להאכיל אותם מהידיים שלך. כתבת "לא ינסו לברוח", אז שמע- זה לא שהם בורחים,אתה כן יכול לשחרר אותם מהכלוב ולהניח אותם עליו והם ישארו שם וישחקו עם עצמם רוב היום אבל הם מידיי פעם עפים,וכשהם עפים החלון צריך להיות חסום-מספיק רשת סטנדרטית נגד יתושים והתוכי לא יוכל לברוח. מבחינת טיפול-תמלא את המיכל מים שלו כל פעם שנגמר ותמלא אוכל פעם ביום וזהו.
  15. בוודאי: אם אני לא טועה יש גם מערכת כזו חיצונית,שהסורק טביעות אצבע נמצא על הידית של הדלת וכשאתה ניגש לדלת ומניח את האגודל-הדלת נפתחת.
  16. אתה לא מתכוון בעצם למנורת חירום? אלה הסטנדרטיות שכולם מכירים : זו אבל מחיפוש קצר בגוגל אני רואה שיש גם סוגים קטנים עם מנורות קטנות יותר כמו זו או זו
  17. לגבי הסייר קבצים-תנסה לקחת את אחד השירים שאתה רוצה ולהעביר אותו בעזרת סייר הקבצים לתיקיה שקוראים לה Ringtones שנמצאת בזכרון הפנימי של המכשיר.
  18. אחרי ששלחתי את הכתבה לחבר שמשרת בכיפת ברזל כשנה וחצי ואחרי שסיים קורס מיירטים ליפני כחודשיים הוא ענה לי במילה אחת על הכתבה "בולשיט". תסתכלו על העובדות,במלחמות\מבצעים הקודמים הדבר היחידי שהיו מציגים על מסך החדשות זה בתים מפורקים שרקטות כאלה ואחרות פגעו בהם והחריבו אותם,ומה עכשיו מראים על מסך החדשות? שמים עם יירוטים.
  19. על איזה עדכון בידיוק אתה מדבר? אני עם גרסא 5.0.1.77 ואפשר אצלי כרגיל למחוק מילים בלחיצה ארוכה על המילה. בטוח שזה לא איזה באג אקראי שריסטארט יפתור?
  20. ואני מכיר את סתם פלד
  21. תתחדש, נראת מעולה במיוחד באדום!
  22. אני מקווה מאוד שזה יהיה שווה משהו כי אין לי כח להמשיך להנדסה בכל אופן,לא סתם כתבתי שאין בעיה שלא אעבוד כהנדסאי,כי אני מבין שלמצוא עבודה (בכללי,כל עבודה) ל4 חודש זה בעייתי,אז בטח במקצוע. אני מחפש גם עבודה זמנית כללית,יש רעיונות מישהו?
  23. טוב,אני נאלץ לפנות אליכם כי תמיד יש לכם רעיונות מקוריים וטובים, אז ככה:אני הנדסאי אלקטרוניקה (מצטיין מנהל מכללה עם ממוצע 98 אם זה עוזר) ליפני צבא,משמע עתודאי. היתה איזה בעיה עם הצבא ובמקום להתגייס בתחילת יוני אני מתגייס בסוף אוקטובר מה שמשאיר אותי לטפס על קירות כ4 חודשים. אז אני מחפש עבודה נחמדה ואם אפשר מעניינת כהנדסאי אלקטרוניקה (או לא כהנדסאי,לא קריטי) שהכי חשוב תעביר לי את הזמן בכיף ובנחמד עם פחות דגש על כסף ככה שרעיונות כמו "תמלצר" לא באים בחשבון אבל מצד שני כן לקבל לפחות שכר מינימום. תודה רבה לעוזרים
  24. שבוע שעבר הייתי בפראג ומבחינת בירות (ומכוניות!) הגעתי לגן עדן! בקבוק\פחית של חצי ליטר בירה בקיוסק עולה.....4 שקל !@#$ ואני לא מדבר איתכם על זבל,אני מדבר על בירות צ'כיות מהדרגה הראשונה(קוזל למשל או pilsner urquell),בירות שאהבתי אחת אחת. כשאכלת במסעדות עם החברה,במסעדות הבירה שלי עלתה פחות מהקולה שלה,היא שילמה באזור ה10 שקלים לבקבוק 330 מיליליטר קולה ואני שילמתי במקסימום 7 שקל על כוס חצי ליטר בירה. פשוט מטורף.
  25. הבעיה היא בדגמים האלה שציינת ספציפית, תסתכל על קורולה משנות ה2001 ומטה, יש אלפים כאלו, בכל עיר,בכל שכונה וכולן נוסעות,אפילו דיי טוב.
×
×
  • תוכן חדש...