לא מבין גדול בעיניין אבל לפני כמה שנים כשהייתי קטן יותר ההורים קנו לי תוכי קוקטייל,
תריץ חיפוש בגוגל,הם קטנים יחסית (בוא נגיד בגודל של יונה,אבל הרבה יותר רזה),מאוד חמודים,לא יקרים ולא דורשים כלוב גדול כלכך.
תברר מראש שהתוכי שאתה ספציפית קונה הוא האכלת יד,זאת אומרת שאתה כן יכול לשחק איתו על הידיים,להשים על הכתף וכמו השם-להאכיל אותם מהידיים שלך.
כתבת "לא ינסו לברוח", אז שמע- זה לא שהם בורחים,אתה כן יכול לשחרר אותם מהכלוב ולהניח אותם עליו והם ישארו שם וישחקו עם עצמם רוב היום אבל הם מידיי פעם עפים,וכשהם עפים החלון צריך להיות חסום-מספיק רשת סטנדרטית נגד יתושים והתוכי לא יוכל לברוח.
מבחינת טיפול-תמלא את המיכל מים שלו כל פעם שנגמר ותמלא אוכל פעם ביום וזהו.