Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. למה לא הנקסוס 4? בארץ כמובן דורשים עליו המון כסף,אבל אם אתה מכיר מישהו שמגיע מארה"ב,הוא עולה 200 דולר סהכ' וזה מכשיר מעולה מניסיון. חבר קנה אותו לפני כחודש והוא מאושר עד הגג.
  2. שמי הוא דין,אשמח לדעת למה הוא בעייתי, תום-מוות\מות נמרוד-מרד וכו' (נראה לי) אבל מה רע בדין?
  3. גלגלים של....? אוטו\אופנוע\אופניים\קורקינט\ביבמה?
  4. WonderDin

    רעיון לשימוש למסך ברכב

    האאא אוקיי,זה לא היה ברור מההודעות שלך שזה יהיה בנוסף לטאבלט. אם יהיה לך טאבלט באוטו מה עוד אתה צריך? מה כבר יש לעשות עם מסך נוסף? שים רקע של אקווריום עם דגים ששוחים וזהו.
  5. WonderDin

    רעיון לשימוש למסך ברכב

    יש אופציה לחבר Raspberry Pi זה סוג של כרטיס פיתוח שאפשר להתקין עליו כמה מערכות הפעלה, אף פעם לא התעמקתי בזה בידיוק,אבל בעקרון זה פועל גם כנגן מוזיקה,נגן סרטים,סטרימר,הוא יכול להתחבר לאינטרנט בכבל או בWIFI (באמצעות סטיק של USB),אפשר לחבר עכבר,מקלדת,דיסק און קי וכו'. הנה סרטון דוגמא,אבל בכללי יש המון מידע באינטרנט על הנושא ועל הכרטיס. ישנם גם כמה פרוייקטים שלמים מצולמים על איך להכניס את כל העסק לאוטו. ותבדוק את הפן החוקי-לפי מה שאני יודע אסור להשים מסך מול הנהג. (ניתן לראות את הכרטיס בצד שמאל מחובר למסך דומה לקישור שלך)
  6. WonderDin

    אייפון 5S/5C

    לא עברתי על כל השרשור-אבל אני מקווה שעדיין לא פרסמו את זה http://www.youtube.com/watch?v=GpH4hrV38J0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  7. האמת גם חבר עם פורד פוקוס סטיישן 2013 משייט על 150 בכביש 6 (וגם הגיע ליותר פשוט לא שייט על המהירות כזו) אבל אי אפשר לשכוח שיש על הכביש גם המון מכוניות ישנות,ואני יכול להגיד שאני בטויוטה קורולה מ2001,כשאני עובר קמש אחד מעל 120 האוטו מתחיל לרחף וכל טיפה של אחיזה ויציבות נעלמת. 100 קמש בידיוק זו המהירות המתאימה לרכב כמו שלי ולא הייתי רוצה שמכוניות כמו שלי יסעו ליידי על 150 כי זה פשוט סכנת נפשות.
  8. קנאה קנאה קנאה ושוב,קנאה! איזה יופי לשמוע על דברים כאלה,אוטו מדהים ושמח שנהנת,מתי יהיו דברים כאלה בארץ הקודש?
  9. תכלס? באמת נראת מדהים,אתה מוכר? ואין מה לעשות,אתה צריך לקחת את זה כמחמאה,זה אוטו ישן,זול,טוב ואמין ושלך בנוסף לכל נראת מעולה אז יש ביקוש גבוה. תמיד תוכל להדביק איזה סטיקר "תודה,אבל לא למכירה" או משהו דומה
  10. אפשר לשאול מה יש לך לעשות איתה? הרכב כלכך הרוס שאפילו שולחן-מנוע כמו בטופ גיר אי אפשר לעשות. האאא כן,וגם אף אחד שפוי לא רוצה לקנות שולחן ב200 אלף שקל.
  11. באמת מעניין,האם 150 אלף ש"ח זה סתם מספר להמחשה או שזה באמת מחיר הביטוח?
  12. עדכון מהפייסבוק של ידיעות אחרונות: "כתבינו אודי עציון ויאיר שגיא מדווחים על התאונה הכי יקרה בארץ: פרארי 458, שמחירה ההתחלתי הוא שני מיליון שקל, נהרסה בתאונה ליד שיזפון. החשד: הנהג נסע במהירות מופרזת." ונוסופו 2 תמונות חדשות: כמובן קרדיט לMichael Matkovski שצילם את שתי התמונות הראשונות וקרדיט לידיעות אחרונות על התמונה השלישית.
  13. לפני כחצי שעה התפרסמה התמונה הבאה בפייסבוק, התמונה מאזור הערבה והנהג כנראה מאזור המרכז (על פי מה שהבנתי מהתגובות),יש למישהו מידע על המקרה?
  14. ציטוט מהכתבה "יש אמנם ערכה לחורף הכוללת מסגרת מתכת ויריעת פלסטיק עם רוכסן, אבל היא עולה 350 יורו" שזו גם גניבה בפני עצמה...
  15. זה ברור שהתאונה הייתה בלתי נמנעת והנפגע הוא מחבל מתאבד לכל דבר,מי האדיוט שרץ לאמצע הכביש ככה?! אבל אין שום ספק שצריך להעניש את הנהג על ההפקרה,ולא,לא במעצר בית טיפשי אלה משהו הרבה יותר חמור.
  16. מה שבאמת חשוב הוא כמה שעות מסך יש לך, הסוללה מחזיקה בשימוש בסיסי כ4 וקצת שעות מסך וכ15 שעות המתנה(אצלי לפחות,לדעתי זה הממוצע לפי מה שראיתי). ברגע שיש לך פחות שעות מסך,יש לך הרבה יותר שעות המתנה. לדוגמא אני בקלות יכול להגיע ל24 שעות המתנה במידה ועשיתי 2 שעות של המסך. (גם לי יש S4)
  17. לפי ניסיוני הדל בבתי קפה,הקפה אמור להגיע עם הארוחה. בכל מקרה דברים כאלה שכן משנים לך תמיד מציינים בעת ההזמנה,לי לדוגמא לא משנה מתי יגיע הקפה,אז לא הייתי חושב על לבקש אם הוא יגיע לפני או אחרי.
  18. אם היא עברה טסט וקיבלה את הרישיון לפני שהחוק החדש נכנס אז היא בחוקים הישנים, אגב,לא יותר פשוט להרים טלפון למשרד התחבורה ולהיות בטוח ב100 אחוז?
  19. אני לא עוסק בזה,אבל אם אתה מאזור הקריות,הבנתי שנפתחה חנות בחוף של קריית ים,ויש שם גם כל מיני תחרויות.
  20. בנוסף לזה שלהמון מכוניות אין אורות ברקסים נורמאלים, מה שהכי מעצבן אותי זה משאיות קטנות,כל המנורות האחוריות שלהן מקובצות על חתיכת פלסטיק פצפונת בשני צידי המשאית,וכמעט אי אפשר להבחין באורות ה'חזקים' של הברקסים כי ההבדל בינהן לבין האור האדום הרגיל מזערי לחלוטין,בנוסף,למה על משאיות קטנות לא חלה החובה על האור ברקס באמצע הרכב (הפס האדום שבדרך כלל נמצא מאחורי השמשה האחורית)?
  21. ראיתי שאוודי A6 משנת 2009 בנוסף למערכת של ההתנעה ללא מפתח (יש כפתור START ו STOP למנוע) יש גם סוויץ' רגיל למפתח. הסוויץ' דיי מוחבא בפלסטיקה שלייד ההגה,יתכן וגם ברכב שלך יש את זה?
  22. למה לא הוגן? יש הבדל בין צביעה לבין צמיגים,צביעה זה סתם מציק בעין,צמיגים זו בעיה בטיחותית ולדעתי יש על החברה לשאת אחריות על המקרה.
  23. אבל בעקרון כל רכב בלי פדאל קלאץ' נחשב לאוטומט לא?
  24. אם כבר תיקון צמיגים,מישהו מכיר את זה? http://www.youtube.com/watch?v=1ElQ28Waxzc דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. בטיול ג'יפים האחרון שהייתי בו השתמשו בזה וזה פעל מעולה! באמצע הטיול השתמשנו בזה כדי לתקן 2 פנצרים דיי רציניים (ואחד מהם קרוב מאוד לג'אנט),ניפחנו את הצמיג עם קומפרסור והצמיג היה פשוט כמו חדש והחזיק במשך כל הטיול ובמשך הכמה עשרות קילומטרים הביתה.
  25. איזה יופי,נראה שנהנת שם
×
×
  • תוכן חדש...