יש אופציה לחבר Raspberry Pi זה סוג של כרטיס פיתוח שאפשר להתקין עליו כמה מערכות הפעלה,
אף פעם לא התעמקתי בזה בידיוק,אבל בעקרון זה פועל גם כנגן מוזיקה,נגן סרטים,סטרימר,הוא יכול להתחבר לאינטרנט בכבל או בWIFI (באמצעות סטיק של USB),אפשר לחבר עכבר,מקלדת,דיסק און קי וכו'.
הנה סרטון דוגמא,אבל בכללי יש המון מידע באינטרנט על הנושא ועל הכרטיס.
ישנם גם כמה פרוייקטים שלמים מצולמים על איך להכניס את כל העסק לאוטו.
ותבדוק את הפן החוקי-לפי מה שאני יודע אסור להשים מסך מול הנהג.
(ניתן לראות את הכרטיס בצד שמאל מחובר למסך דומה לקישור שלך)