Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. נכון,אם אני לא טעה,אסור לרכב להשאר מותנע אם אין ברכב מישהו עם רישיון (לא בהכרח נהג,זה יכול להיות סתם מישהו שיושב באוטו).
  2. WonderDin

    קדילאק CTS החדשה

    פשוט מדהימה! נורא אהבתי את התאורת לדים החדשה שיורדת מלמעלה עד למטה
  3. נראה קרבי מידיי, וזה גם מזכיר מאוד את הבמוו החדשות הספורטיביות,כמו הM6.
  4. מה זה השמשה ההזויה הזו?! נראה כמו שמשה של מסוק...
  5. האמת שגם לי יצא לחשוב המון פעמים על סיטואציה זהה ולדמיין לעצמי מה אני הייתי עושה... ואני פשוט לא יודע מה הייתי עושה,אבל יש עוד אופציה והיא לבלום יחסית חזק ובגלל שאתה מאט והרכב השני ממשיך במהירות רגילה זה ימנע פגיעה.
  6. אוטו חמוד מאוד,יש לחבר שלי אחד מה2004 גם עם המנוע 1200 כבר שנה בערך, אני יודע שהראש מנוע הלך לו פעם אחת אבל אני לא חושב שזה בגלל אמינות לא טובה,פשוט תקופה קצרה לפני היה לו בעיות עם הקירור של המנוע,היה לו נזילות מים וכנראה במוסך שסידר לו את זה דפקו לו שם משהו וזה גרם לכך שהראש הלך. האוטו דיי מרווח,הטיפטרוניקס דיי קופצניים וכל מי שיושב באוטו יודע מתי כל הילוך עובר,אחיזה מינימלית (בברקס חירום ישר ננעלים הגלגלים בלי תירוצים),אחלה מזגן ואמממ עוד בעיה לדעתי לפחות זה שהמגבים לא מנקים את כל החלק הימני של השמשה,וכשמישהו יושב ליידך מקדימה הוא לא רואה כלום בגשם... יש לציין שחבר שלי יחסית קורע תאוטו...
  7. אני לא מבין במעגל הספציפי הזה,אבל אתה בטוח שהצופר אמור לקבל + משני הצדדים שלו? זה דיי לא הגיוני כי לא נופל מתח על הצופר ברגע שהוא מקבל משתי הכיוונים את אותו המתח. תבדוק שוב טוב טוב את הסרטוט שאתה עובד איתו לגבי אזור הצופר.
  8. אני מהקריות, אני דיי מפחד מעיניין הפומפה כי אם עוד צבע יתלש אני אהיה חייב ללכת לתקן את זה...
  9. האמת שגם אצלי יש את הרעש הזה בבקרים,ישר כשאני יוצא מהחניה אני עובר באזור ה6~10 במפרים ובכולם יש רעש של מין רעש מתכתי,אני מאמין שזה בגלל הבולמים שעדיין קרים,כי בהמשך הנסיעה אין את הרעש הזה. ואני לא חושב שזו באמת בעיה כי רק ליפני שבוע האוטו היה בטיפול שנתי... (טויוטה קורולה 2001)
  10. WonderDin

    הייתם רוצים רכב כזה?

    אני דיי אוהב את עור התוף שלי...ככה שלא. אבל...נותנים לך תקח מרביצים לך תברח לא?
  11. אז ככה, כמובן,גגם כשאני חזרתי מיציאה ביום שישי השאירו לי מתנה לכבוד חג החנוכה, שיפשפו לי חלק מהפגוש האחורי של הרכב. יש לי טויוטה קורולה משנת 2001,בצבע כחול והשפשוף עצמו בצבע לבן (למה לעזאזל הצבע של הפלסטיקה החיצונית לבן ולא שחור ?!) ככה שהשיפשוף נורא בולט,יש לציין שהשפשוף שיטחי בלבד ואין מכה\סריטות מלבד הצבע שירד. חשבתי על לצבוע עם ספריי צבע או משהו בסגנון ביתי ולא יקר...מה אתם אומרים? מצורפות גם תמונות. תודה מראש!
  12. לגבי בלימה-אני מאמין שהתשובה היא בצמיגים שהמכוניות נועלות,לדעתי כל אחת מהמכוניות יכולה להגיע לנעילה של הברקסים,השאלה איזה צמיג ינשך יותר את הכביש... נוחים לבלימה? זו כבר דעה אישית. ושניהן אמינות,שני המכוניות נמצאות בכמות מטורפת על הכביש ואף פעם לא שמעתי על בעיה בברקסים של אחת מהן.
  13. היא שמנמנה כזו,מזכירה לי מאוד את הטיוטה קורולה (2009-2012) עם טיפה נגיעות של סקודה...
  14. WonderDin

    הקשר בין צבע לצורה.

    האמת שגם יש לי ברחוב מאזדה 3 אדומה, עם כמה שאני חושב שהרכב (מזדה 3 בכללי) מכוער,בצבע אדום הוא נראה ממש ממש טוב ואפילו ספורטיבי.
  15. זה מעולה,אבל כמו לכל דבר יש לזה יתרונות ויש לזה חסרונות. ואין לך מה להרגיש רע,יש את זה לכמעט כל מכונית חדשה שעולה לכביש. תריץ חיפוש על גיר DSG בגוגל,או שתחכה שאחד מהיותר מבינים בפורום יבוא לעזרתך ויתן לך את המידע הרצוי
  16. זה הקטע,אין לך אוטומט,יש לך DSG,זה גיר רובוטי,זה גיר ידני עם תילאנדי בפנים.
  17. אינני מבין גדול והינני צעיר פעור, אבל זה לא "תופעת לוואי" של גיר רובוטי? לוקח לו שניונת להכניס להילוך ובגלל זה בהתחלה הוא נותן גז "על כלום" עד שאחרי שניה ההילוך משולב? וכשאתה אומר "לא בכל האצה" יכול להיות שבהאצות האלו הגיר עדיין לא יצא מהילוך עקב גלישה איטית מאוד או סתם עצירה נורא קצרה... יש להדגיש שזו השהייה של שניה (כמו שנאמר באחת ההודעות האחרונות) ולא של "כמה שניות" כמו שנאמר בהודעה הראשונה של השרשור. תקנו אותי אם אני טועה?
  18. יש לך גם תמונה אווירית עם "עיגול צהוב" מסביב לרכב ? ועכשיו ברצינות:זו התמונה הכי ערבית שראיתי בחיי...
  19. אבל.....נראלי שהפומפה יותר גדולה מהאזור של המכה.... וזה בטוח לא יתלוש את כל הצבע מהאוטו?
  20. גם אצלי באוטו (קורולה מ2001) זה ככה... כדי לצאת מפארקינג חייב ללחוץ על הכפתור, להעביר מדרייב לניוטרל\מניוטרל לדרייב\מדרייב לL1 או L2 לא צריך כפתור, מניוטרל לרוורס חייב כפתור,וגם מרוורס לפארקינג חייב כפתור. ואני כמעט בטוח שבכל מכונית אחרת שנהגתי בה זה ככה,תקנו אותי אם אני טועה.
  21. חשבתי על זה,אבל אחרי שראיתי מה קרה לצבע של האוטו מהמכה,חשבתי שאם אני אמשוך עם וואקום הצבע פשוט ישאר על הוואקום ויהיה לי חור בלי צבע על הכנף... אם אתה בכל זאת ממליץ על זה,איך עושים את זה בידיוק?
  22. שלום, ליפני כמה זמן חבר (מפגר) שלי קפץ על האוטו ועשה מכה דיי רציני בכנף הימני הקידמי של האוטו. המכה יצרה מין "שקע" גדול בכנף,לפי עין לא מקצועית נראה כי אם רק הייתי יכול להוציא תכנף ו"ללחוץ" את המכה החוצה,הכנף תחזור לצורתה המקורית,הבעיה היא שאין לי מושג איך מוציאים את הכנף ואין לי ניסיון בעיניינים כאלו,האם צריך ללכת לבעל מקצוע? בנוסף,דבר שקצת פחות מטריד אותי ואני לא יודע למה,כתוצאה מהכיפוך של הפח, בחלק העליון של המכה נוצר שבר קטן בצבע והוא התקלף משם,וכרגע יש שם חתיכת חלודה כזה בקטנה,יכול להגרם נזק בילתי הפיך?יש משהו לעשות בבית שימנע התפתחות של הנזק? הרכב שברשותי זה טויוטה קורולה משנת 2001. תודה רבה מראש על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...