שלום,
ליפני כמה זמן חבר (מפגר) שלי קפץ על האוטו ועשה מכה דיי רציני בכנף הימני הקידמי של האוטו.
המכה יצרה מין "שקע" גדול בכנף,לפי עין לא מקצועית נראה כי אם רק הייתי יכול להוציא תכנף ו"ללחוץ" את המכה החוצה,הכנף תחזור לצורתה המקורית,הבעיה היא שאין לי מושג איך מוציאים את הכנף ואין לי ניסיון בעיניינים כאלו,האם צריך ללכת לבעל מקצוע?
בנוסף,דבר שקצת פחות מטריד אותי ואני לא יודע למה,כתוצאה מהכיפוך של הפח, בחלק העליון של המכה נוצר שבר קטן בצבע והוא התקלף משם,וכרגע יש שם חתיכת חלודה כזה בקטנה,יכול להגרם נזק בילתי הפיך?יש משהו לעשות בבית שימנע התפתחות של הנזק?
הרכב שברשותי זה טויוטה קורולה משנת 2001.
תודה רבה מראש על העזרה