Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. מה שממש מעניין פה זה המשאית שלך,מה יש לך בדלתות האחוריים? אלה המשאיות עם החדר שינה והדלתות מובילות לחדר או שזה דלת לנוסעים? והדלק...הוא בליטרים או גלונים וכמה זמן\מרחק מחזיק לך תדלוק כזה?
  2. WonderDin

    גיבוב שקודה.

    הפאביה לא מתניעה כי היא תמיד מותנעת,מחכה לאקשן ופעולה!
  3. אתה לא מעודכן,כבר צחקנו על זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=488794 עריכה: עכשיו ראיתי ששלך עם תרגום! תפרסם שם הם יתלהבו.
  4. WonderDin

    רנו קאפצור בארץ

    למה דווקא על משהו בביקוש נמוך לוקחים יותר כסף? להפף,אם יש משהו עם ביקוש נמוך צריך להציע מחיר אטרקטיבי שימשוך קונים. מוצר עם ביקוש גבוה מתמחרים גבוה כי יודעים "גם אם אקח X כסף יותר ממה שזה עולה אנשים יקנו כי הם רוצים את זה" ראה ערך סיגריות.
  5. אל תטעה,5GB זה נפח החבילה שלך,2 עד 4 מגה זה המהירות גלישה שלך,אלו שני דברים שונים. כשעשית את החבילה היית צריך לשאול באיזה מהירות גלישה היא כי אין שום קשר בין נפח למהירות,יכול להיות לך גם חבילה של 100GB במהירות של קילובייט לשניה(סתם הגזמה). בכללי,ממוצע של 3 מגה בייט מהירות גלישה זה מעולה לסמארטפון. לגבי הניווט כנס לוויז,תלחץ על הריבוע בצד שמאל למטה עם התמונה של הוויז,ובצד השמאלי העליון של החלון שנפתח יהיה לך ציור של רמקול,תלחץ עליו פעמיים עד שתראה הודעה "קול מופעל".
  6. נראת מעולה! תתחדש וסע בזהירות
  7. כן,כל הזכוכית שטוחה לגמרי,זה לא כמו בגלאקסי S3. תחפש בגוגל galaxy s4 galss screen protector ותראה איזה מבחר יש לך.
  8. יש לי את הגלאקסי S4 והוא מכשיר מעולה. והמסך שלו כן שטוח לחלוטין ויש בשוק המון חברות גדולות שמייצרות לו מגני מסך מזכוכית. לדעתי לך על הגלאקסי,בלאק ברי אף פעם לא אהבתי.
  9. גם אם יש בעיה במכוניות,אני מוכן שהן יהיו שלי.
  10. שמחנו לעזור,כאן לשירותך תמיד
  11. זה ידוע שברכבים שחורים תמיד יש מערכת קירור בעזרת דלק לצבע כדי שהוא לא יתפוצץ מהחום, המערכת צורכת קצת דלק,אבל לא משהו משמעותי,לכיוון הליטר לכל 100 קילומטר,אם אתה אוהב את הרכב שלך בצבע שחור תקח צבע שחור. ועכשיו ברצינות-אתה מתכוון כאילו שבגלל שהרכב שחור הוא יתפוס יותר חום והמזגן כאילו יעבוד יותר קשה? לדעתי זה הבדל של גג 3 שניות של המדחס של המזגן ואולי אולי יהיה הבדל של ננו ליטר לחודש,לא יהרוג אותך.
  12. וואווו נכון! כבר איזה שלושה ימים לא יצא לי לנהוג ובזמן הזה שיחקתי קצת גריד 2 במחשב והיום בבוקר כשנכנסתי לאוטו הרגשתי ממש ממש מוזר כאילו אני לא מצליח להסתכל על התמונה המלאה מחוץ לאוטו! לא חשבתי על זה אף פעם חחחח
  13. תודה רבה לכולם ! הגיטריסט כותב מילים ואת התפקיד של הגיטרה ואז בא אליינו לחזרה,משמיע לנו,ואם אנחנו אוהבים אז כל אחד ניגש לכלי שלו ובונה את הליין לכלי שלו.
  14. תודה רבה! אם נופיע אעדכן,למרות שזה קצת נדיר כרגע כשרוב ההרכב בצבא
  15. אוקיי תודה רבה, אולי בגלל האיכות סאונד הירודה של ההופעות אתה ממש מרגיש בחלל הריק הזה, בעקרון חשבנו כמה פעמים על להוסיף עוד איזה כלי,אבל רק להלקלטות,וכשחשבנו על זה לעומק סתם התבאסנו להביא עוד מישהו מבחוץ ושהוא יתחיל לכתוב לו ליינים ולהקליט אותו ועיניינים כאלה ואחרים. ובנוסף,הקלטנו בלייב,אני מאמין שיהיה מאוד קשה להביא מישהו שישב איתנו טוב על הביט בצורה מושלמת כמו שאנחנו עשינו.
  16. אכן סולנית,והיא מעולה אני הבאסיסט.
  17. ב2:20 הצלחתי לאתר את המילים "שקל וודקה אקסל" כנראה שלפני השקל יש מספר כל שהוא בערבית אגב,איפה זה שיגיד שהם נוסעים בלי חגורות ועושים השפעה שלילית על הציבור?
  18. אין יותר מידיי מה לפרט,פשוט אתן לכם לשמוע ואקווה שתאהבו כמובן שלייקים לקבוצה בפייסבוק יתקבלו בברכה http://www.youtube.com/watch?v=ob3SEY-LlXo דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. לינק למי שלא פועל:
  19. באמת על כביש מקורצף יש אחיזה טובה יותר? לפני כמה זמן כל הירידה ממכרמיאל לעכו הייתה מקורצפת והמהירות נסיעה שם היא 100 קמש בממוצע וזה פשוט פחד,מרגישים שהאוטו מרחף מעל לכביש,כל האוטו זז ויש תחושה הזויה לגמרי בהגה כאילו אתה בתת היגוי אחד גדול. יש הסבר?
  20. הדלק יקר! גם זה יעשה את העבודה:
  21. נראה לי יותר הגיוני לעשות אפליקציה כזו אבל התנדבותית,לא בתור לספק למישהו הכנסה של 1000 שקל בחודש,אלה שאם מישהו נתקע עם האוטו והוא נכנס לאפליקציה,אז כל האנשים ברדיוס של 5 ק'מ נגיד יקבלו התראה ומי שירצה יוכל לבוא לעזור. אולי גם לעשות לכל משתמש מונה שאומר כמה פעמים הוא ביקש עזרה וכמה פעמים הוא עזר,ככה שלא יהיו נצלנים וכשיראו מישהו שעזר 0 פעמים וביקש עזרה 100 פעמים-לא יבואו לעזור לו.
  22. האמת שהתגובה שלך לתאונה ממש הצחיקה אותי ואיך זה קרה? התחת של המכונית יותר גדול מהפרונט? בעקרון אם החלק הקדמי עבר גם האחורי אמור לעבור במידה והם באותו גודל לא?
  23. נראה לי שהוא קצת התחרפן, במדינה שלנו מעשים כאלה יכולים להסתיים בחדר גופות.
  24. באמת מדהים!!! זה אפילו דיי מצחיק שהוא כלכך בקלילות עוקף רכבים בכמה וכמה רמות מעליו. יופי של המחשה לזה שהנהג אחראי לחלק גדול מאוד מהביצועים.
  25. כמו שאמרת,יש להם מספיק כסף להם ולילדים ולנכדים ולנינים שלהם, אבל ברגע שהעסק שלהם נשאר במשפחה אז העסק יעבור עם הדורות ותמיד יהיה במשפחה כסף גם לנינים של הנינים של הנינים שלהם (במידה ולא מתפקשש משהו והם פושטים רגל). זו גם סיבה אני מאמין,למרות ששאר הסיבות שציינו פה יותר אמינות.
×
×
  • תוכן חדש...