Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. אני לא מבין למה אנשים בוכים שהמערכת הפעלה של אפל מעמיסה על מכשירים ישנים? האייפון 4 והאייפון 4אס הם מכשירים ישנים וחלשים ביחס לאייפון 5\6 ,והIOS 7 היא מערכת כבדה,עם אין סוף של אנימציות בין כל דבר שאפשר,עם המון אלמנטים שקופים וכו וכו' אז מה אתם מצפים? שהאייפון 4\4אס יריצו את זה בקלילות כמו הIOS3\4\5 הפשוטים של פעם? אם נותנים לכם עדכונים אתם אומרים "לא טוב,כבד מידיי,תוקע את המכשיר" ואם לא היו נותנים לכם הייתם אומרים "חברה גרועה,אין עדכונים אחרי שנתיים,לא נותנים גב למוצר,זורקים לקוחות" ושלל ברכות. גילוי נאות:אני בכלל חובב אנדרואיד ויש לי אנדרואיד.
  2. WonderDin

    Tazzari בארץ, תצפית

    ואו! לא שמתי לב לזה בצפיה ראשונה, אבל מה שמיד שמתי לב אליו זה שהפרצוף של הנהג פשוט מתפוצץ על ההגה,אם זו לא הייתה בובה אני בספק אם היה נשאר ראש לבן אדם. וכמובן שמיד רואים גם שאין כריות אוויר
  3. נראה לי קצת יקר אבל זה האזור מחירים של כל הערכות האלו.
  4. הרכיבים כללים ופשוט תזמין מה שאתה מתעניין בו, לדוגמא אם אתה רוצה לבנות רובוט קטן אז תזמין מנועים,סרבואים,חיישני צבע,חיישני מרחק וכו' אם אתה מעוניין בלבנות מערכת מסויימת את תזמין מסך ולוח מקשים וכמה לדים וכפתורים. הבנת את הרעיון אני מקווה-תלך על מה שמעניין אותך. מעבר לדברים כללים באלקטרוניקה כמו מנועים נגדים קבלים סרבואים ריליים וכו,כדי למצוא דברים ייעודים לארדואינו (חיישנים מיוחדים,מסכים או סתם דברים מגניבים אחרים) הייתי ממליץ לך לגשת לאתר SparkFun,לחפש שם מה שאתה רוצה (יש שם מבחר פסיכי) ולהזמין באיביי כי המחירים בספארק פאן פשוט מטורפים ומגיעים לפי 10 ויותר מהמחיר באיביי. לגבי הדברים הפשוטים שציינתי (נגדים קבלים לדים וכו) מצטרף להמלצה על TaydaElectronics,גם אני הזמנתי משם והכל הגיע כמו שצריך.
  5. נראה שאפילו מפתח שבדי יכול לפתוח את זה,לא?
  6. אתה יכול גם להתחיל עם ארדואינו UNO באיביי,תמצא עבורו יותר תמיכה ומדריכים (למרות שאין שוני בינו לבין הנאנו לדוגמא,אבל בתור מתחיל יותר נוח לראות בדוגמאות את הלוח שלך).
  7. WonderDin

    הזמנה לHebits

    אשמח אם תשלח לי (מייל בה"פ).
  8. סתם שאני אבין-הרקע ערוך כדי שלא ידעו איפה האוטו נמצא נכון?
  9. לא הכי קשור לנושא אבל בגלל שאתם מדברים פה הרבה על אנטי ווירוסים: אתם באמת מאמינים בהם? אני בן 20 ומאז שקנו לי מחשב בגיל 13 מעולם לא היה לי אנטי ווירוס-ומעולם לא היה לי ווירוס.
  10. כיף לקרוא! אבזור ממש רציני אפילו ביחס לאבזור של ימינו- שאפו למרצדס. ואחרי כל הכתיבה הזו...רק תמונה אחת ולא סתם אחת אלה ערוכה ומטושטשת???
  11. תגדיר: "לא כול מאוורר 'מתוכנן' לשליטה על מהירות הסיבוב-ידי PWM." הריי כל מנוע DC (לא בראשלס) ישנה את מהירות הסיבוב שלו בתלות במתח שהוא יקבל - זאת אומרת על פי זמן המחזור בPWM שהוא יקבל. ואם אין כרגע מנגון קביעת מהירות כל שהוא אז לדעתי מה שיש בתוך המאוורר זה נטו מנוע ומפסק,אז אם נכניס מנגנון שיקבע את ההספק שיעבור למנוע זה אמור להיות בסדר. לדעתי בקר PWM אמור להספיק,כמובן תבדוק שהוא עומד במתח ובזרם שהמאוורר דורש.
  12. או להשקיה של צמחים...
  13. מקפיץ כי... יש 50 אחוז הנחה על ידית+סכין קוד הקופון הוא: 208215
  14. מעניין....נכנסתי לקישור שפרסמת (tom_22) וכתוב שיש תקופת אחריות שונה למנועי דיזל ומנועי בנזין,מישהו יודע למה? הקישור הזה: http://matzberim.co.il/vitem.asp?model=60Ah%205
  15. לא ציינתם עלויות של דלק-כמה יצטרך הבחור ה"תפרן" שהקשיב לכתבה הזו לשלם עבור דלק לSTI הישנה שהוא קנה?
  16. WonderDin

    חבלה מכוונת ברכב

    לדעתי על פי התמונה זה לא בהכרח צלב, לדעתי מישהו סתם ניסה לעשות שריטה רצינית מכל הלב,משהו בסגנון X גדול,רק שהוא קצת עקום והקוו האופקי קצת גבוה ומזכיר צלב.
  17. לא,זכרון הראם וזכרון האחסון הם הפרמטרים היחדים ששונים בינהם.
  18. אכן,גם לידידה עם רכב חברה היה בידיוק את אותה תופעה (אבל קצת פחות חמורה מאצלך).
  19. כתיבה מעניינת, אגב,מה הוא השעון עם הECO בצד אחד והPOWER בצד שני? הוא מראה בעצם כמה הדוושה לחוצה? כנל לגבי השעון השני מה זה בעצם "מד טעינה"? הריי כבר יש שעון "דלק" ושעון של כמה קילומטרים נשארו.
  20. אל תשכח כשהמסך כבוי הצריכת חשמל של הטלפון נמוכה מאוד,לכן המטען יטעין מהר, כשהמסך דלוק הצריכת חשמל גבוה יותר ולכן הטלפון יטען לאט יותר ועוד משהו שהתגלתי אליו לאחרונה אבל מאוד הגיוני,זה כשהמסך דלוק הסמארטפונים מגבילים את הזרם טעינה שלהם לבערך חצי מהזרם המקסימלי,כדי להמנע מהתחממות יתר (של טעינה+של מסך דלוק) בגלל זה ראית שינויים בזמן הטעינה בין מסך דלוק למסך כבוי.
  21. כתיבה מעולה,תודה על הסיקור. נראה כאילו אתה ברצף נסיעות מבחן-מה הם הרכבים הבאים?
  22. אם אתה כבר מזמין מכשיר סיני בסגנון אז תחפש מכשיר עם הרבה ביקורות טובות ולא עלום שם לגמרי. ויותר ספציפית-לא משנה מה כתוב לך במפרט,גם אם כתוב שיש למכשיר את החומרה הכי טובה שיש בשוק,הוא לא בהכרח יעבוד כמו שצריך ובגלל זה צריך לקנות מכשיר שאנשים אחרים כבר התנסו איתו והם מרוצים.
  23. לא יודע על מה אתה מדבר- לאח שלי יש אייפון 4 גרסא 6 נקודה משהו-לוקח 5 דקות על השעון (בלי טיפת הגזמה) להכנס לפייסבוק ולטעון את הסטטוסים הראשונים. לאמא שלי יש אייפון 4 גרסא 5.1.1-איטי טילים אבל עוד ניתן לשימושים קלים (כמו של אמא בדרך כלל) לעומת זאת-להרבה חברים יש גלאקסי 2 שפועל מעולה.
  24. WonderDin

    שלט עבור XBOX360

    בלהסתבך אני מתכוון באין סוף הסיפורים שיש על דואר ישראל על חבילות אבודות,דברים שלעולם לא הגיעו לנמען או עיכובים למינהם. ולשאר המגיבים-אני חושב שקצת הגזמתם באיך שיצאתם עליו,גם לדעתי עדיף "להשקיע" 10 שקלים ולפרנס חבר פורום נחמד,אבל לא צריך להכנס לפותח השרשור לכיס ושכל אחד יקנה איך ואיפה שהוא רוצה,הוא סה"כ ביקש המלצה על איפה לקנות בזול ושיעשה עם המידע מה שהוא רוצה,לא צריך להתעצבן.
  25. כמה עלול לעלות שיפוץ כזה? הלוח בגודל 7 feet (אני מציין את זה כי זה בטח פקטור שמשפיע על המחיר).
×
×
  • תוכן חדש...