אתה מתכוון לזום במצלמה נכון?
פשוט "תצבוט" את המסך החוצה,זאת אומרת במסך של המצלמה תניח 2 אצבעות צמודות על המסך ותרחיק אותן אחת מהשניה.
לגבי מאקרו,ליפני שאתה מצלם משהו תלחץ עליו,המצלמה תתפקס עליו ורק אז תצלם.
לגבי הסיסמא לג'ימייל,צריך להוריד אפליקציה שיכולה לחסום אפליקציות עם סיסמא,אני לא מכיר אפליקציה ספציפית אבל מחיפוש ממש מהיר מצאתי את האפליקציה הזו:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.domobile.applock
אין לי מושג לגבי איכותה,או טיב פעולתה אבל יש לה הרבה משתמשים והביקורות בסדר גמור אז נראה לי שזה יעשה את העבודה.
תרגיש חופשי לחפש\לבדוק אפליקציות אחרות.
לגבי ההתראות מהג'ימייל,כנס לג'ימייל,תפתח את התפריט,תלחץ הגדרות ואז יפתח לך מסך עם 3 אופציות,תבחר באופציה שכתוב בה האימייל שלך,ואז אתה תראה שם אופציית "התראות",תוכל לבחור שם אם אתה לא רוצה לקבל בכלל התראות,או אם אתה רוצה לקבל התראות אבל עם\בלי צלצול או עם\בלי רטט וכו'.