Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. WonderDin

    ווייז ללא ניווט?

    מה?????? אתה יכול לתת מקור או ביסוס כל שהוא לטענה הזו? מה שאתה מדבר עליו היה תקף פעם למסכים ישנים של מחשבים וכו' (רמז,למה לשומר מסך קוראים שומר מסך?) לא ידוע לי על בעיה שכזו גם במסכים של היום ובטח לא של LED.
  2. תחכה ליום שלישי הבא פשוט. אגב,אפשר גם לקנות בארץ לדוגמא: http://www.eline.co.il/items/390258-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%99-OnePlus-One-64GB אבל זה יותר יקר
  3. אני שולח לך הודעה פרטית,תציץ
  4. WonderDin

    פיוזר - fuzer

    נרשמתי,תודה רבה על הפרסום כאן.
  5. גם לדעתי זו הסיבה, הבאת דוגמא מאוד קיצונית,דוגמא הרבה יותר פשוטה זה שכשנכנסים לשלולית עם הרכב (שלולית של כ 2 ס'מ עומק,לא משהו מטורף) מרגישים האטה דיי משמעותית של הרכב.
  6. אם אתה כבר מוכן להתגמש על המחיר,למה שלא תלך על הנקסוס 5? לא נראה לי שתוכל לקבל יותר "שיפור" תמורת המחיר,ואם יש לך מישהו שיורד לאילת המחיר עוד יותר אטרקטיבי (1521 שקל על פי זאפ) אגב,סתם שתקבל פרופורציה,לנקסוס 5 אומנם יש מסך 5 אינץ' אבל 0.2 הולכים על השורת מקשים (חזור בית ותפריט) לכן בפועל יש לך 4.8 אינץ' כמו בגלאקסי 3 שלך חוץ מבסרטים ובמשחקים בודדים שהשורה אכן נעלמת.
  7. בדוק אמיתי, חוץ מזה הלוטוס הזו כלכך נמוך שנראה לי היא עוברת מתחת למשאית גם מבלי שהיא תקפוץ (כמובן שאני צוחק,אבל יש משאיות עם מספיק חלל ריק מתחת למטען שבאמת הלוטוס הזו תעבור)
  8. WonderDin

    כלבים בשר ודם

    לא מראים בברור קרבות,מראים בקצרה 2-3 קרבות אבל קצת מטושטש ולא כלכך ברור. מה שכן,מראים יחסית הרבה כלבים מתים.
  9. WonderDin

    כלבים בשר ודם

    שמעתי על הסרט ולצערי לא הייתי בבית,יש דרך לראות אותו מבלי לחכות ליום שבת בבבוקר? (להורדה,לצפייה ישירה,סטרימינג איפה שהוא וכו')
  10. WonderDin

    Black Friday 2014 - 28.11.14

    יהיו גם מבצעים בחנויות שלא עושות בלאגן לשלוח לארץ\חנויות מהארץ\אייביי אליאקספרסס וחבריהם?
  11. WonderDin

    קן בלוק: ג'ימקאנה 7

    אני מת על הסדרת סרטונים שלו,אבל זה....היה חופר!!! התעניינתי בדקה שניים הראשונות שהראו את הרכב החדש,ראיתי כמה דריפיטים שלו ויצאתי,טיפה מאכזב.
  12. ברור שהאפליקציה יכולה לכתוב מה שהיא רוצה ואז אתה יכול לוודא עם תוכנה אחרת שזה אמיתי,אבל אני מתכוון ממש לכתוב שגיאה למחשב של הרכב,ואז גם בתוכנה אחרת אתה תראה את השגיאה,כי יש שגיאה. ובמתאמים בכללי אין בעיה,כי למתאם אין רצונות משלו הוא סתם מעביר מידע מצד לצד,לאפליקציה מצד שני יש,היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה כביכול.
  13. שואלים מה המודל העסקי? חלקי חילוף! יש לי עכשיו רכב X נדיר,אני הולך לחברה הזו ושואל למי יש רכב X כמו שלי שפינקו אותו במתאם חינם, נותנים לי את הכתובת ואני הולך ומוציא מה שאני צריך. לא ככה? בכל מקרה,תודה,נירשמתי אליהם גם עריכה: סתם עוד קונספירציה שאני חושב עליה,המתאם הזה יכול גם לביים תקלות באותה מידה שהוא קורא תקלות? כי הריי אם המוסכים משלמים לאפליקציה על פרסום,אז למה שהאפליקציה מידיי פעם לא תביים לנו תקלות ותשלח אותנו אל המוסכים? מצטער שאני חשדן,אני פשוט ישראלי וזה פשוט חינם.
  14. לא יודע אם אתה יודע,אבל יש גם אלפות ישנות. חפש בגוגל,בטוח תמצא.
  15. נוסף לרשימת ה"למה כדאי לי לעבור לחו"ל אחרי השירות הצבאי" שלי,תודה
  16. אכן הברד היה פסיכי לחלוטין,גם אני מהקריות,וגם אני התעוררתי מהרעש ונחרדתי לגלות שפשוט מישהו עמד בשמים ושפך עלינו תבניות של קוביות קרח מהמקפיא,לא נראה לי שאפשר לקרוא לדבר הזה ברד! יש לי טויוטה קורולה משנת 2001 שגם אחרי הברד הגג מלא במכות קטנות בידיוק כמו אצלך,רק שאצלי אין שום אחריות,הביטוח מקיף מכסה נזקים כאלה(סתם לידע כללי,בתכלס לא שווה לי להפעיל אותו על רכב ישן כזה)? אגב,גם לשכן שלי יש יאריס חדשה מ2014 וגם על הגג שלה יש מכות,אבל פחות מכות מאצלי.
  17. מוסיף לליאב מעליי: תחפש גם בתגובות של מאיפה שהורדת,יכול להיות שמישהו כבר חיפש באינטרנט ומצא את הסיסמא\פרץ את הסיסמא ופרסם.
  18. יש בחנות "עולם של חיות" בצומת ביג קריית אתא מלאי של GO,אני מאמין שזה הוא ייבוא סדיר,תרים אליהם טלפון.
  19. יפה ששמת לב,תודה על האזהרה! אגב,הכתובת מספיק מחשידה,כלכך מחשידה שאפילו אין שום זכר לPAYPAL בכתובת.
  20. גם אני אימצתי כלב השבוע וקראתי הרבה על זה,הבנתי שאסור לעשות טיול "עד שיעשה את הצרכים והביתה" אלה אחרי שהוא עושה צרכים לטייל איתו עוד כמה דקות,כדי שלא ייפרש את עשיית הצרכים למשהו רע שבגללו חוזרים הביתה. וטיפ קטן לכל השאלות שלך: לך לווטרינר! הבאנו את הכלבה שלנו בערב,ויום למחורת בבוקר הלכנו לווטרינר וגם הוא בדק אותה שהכל בסדר,גם הוציא לה פשפשים וקרציות ומרח לה אמפולות נגד, וגם עשה לנו "הרצאה" קטנה של כמה דקות שהסביר לנו על מה לעשות ומה לא לעשות והביא לנו לשאול שאלות,לא חושב שיש משהו יותר טוב מזה בשביל ההתחלה. עוד משהו,אם יש לך פייסבוק כנס לקבוצה People&dogs ותוכל לשאול ולהתייעץ שם על כל מיני דברים בנוגע לכלב החדש.
  21. אני לא מבין מה הבעיה עם הזרמים האלה? תראו דוגמא: http://www.maof-rc.co.il/182400/LIPO-22-2V-3300-mAh-40c זו סוללה קטנה שנותנת 22 וולט ויש לה קיבולת של 3.3 אמפר לשעה,רואים את הכיתוב 40C ? זה אומר שהזרם המתמשך שהיא יכולה לספק זה פי 40 מהקיבולת, זתומרת הסוללה המסכנה הזו יכולה לספק 132 אמפר עד שהיא מתרוקנת. עכשיו יש עוד נתון Burst Discharge זה כמה זרם היא יכולה לספק במכה אחת קטנה,הנתון הוא 80C זתומרת היא יכולה לתת מכה של פי 80 מהקיבולת שזה כבר 264 אמפר. אז תחשבו על הסוללה בסרטון שיש לה קיבולת של 15 אמפר לשעה,מספיק שאפשר למשוך ממנה פי 20-30 מהקיבולת זה מספיק. כמובן שזה לא בה להיות תחליף למצבר אמיתי שיש לו המון נפח ושהוא עמיד בחום וזעזועים והתעללויות,זו סהכ' סוללה קטנה להתניע ולנתק.
  22. אז שוב,כמו שאמרתי,תבדוק אצל החברה האלה הם מתעסקים בזה המון,בדוק הם מכירים מישהו שיש לו,ובכללי אלו חבר'ה של Open source,הם ממש אוהבים לעזור בדברים כאלה.
  23. לא בטוח שיש להם,אבל תנסה כאן: http://xln.org.il/tlv/?page_id=935 או בעמוד הפייסבוק שלהם: https://www.facebook.com/XLabNetwork גם אם אין להם,יש סיכוי טוב שהם יקשרו אותך למישהו שיש לו. אגב,ניסית ללמוד לעצב את החלק הזה לבד? יכול להיות שימושי לעצב דברים כאלו בעצמך במידה ויש לך מדפסת.
  24. זה סה"כ ילד בן 3,אני לא בטוח שהוא יבין את התוכן גם אם ממש תשקיע ותקנה משהו עם תוכן. מה עם אופניים? או רגילות קטנות או שיש את ה"חדשות" בלי פדאלים כמו אלו
  25. אתה מתכוון לזום במצלמה נכון? פשוט "תצבוט" את המסך החוצה,זאת אומרת במסך של המצלמה תניח 2 אצבעות צמודות על המסך ותרחיק אותן אחת מהשניה. לגבי מאקרו,ליפני שאתה מצלם משהו תלחץ עליו,המצלמה תתפקס עליו ורק אז תצלם. לגבי הסיסמא לג'ימייל,צריך להוריד אפליקציה שיכולה לחסום אפליקציות עם סיסמא,אני לא מכיר אפליקציה ספציפית אבל מחיפוש ממש מהיר מצאתי את האפליקציה הזו: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.domobile.applock אין לי מושג לגבי איכותה,או טיב פעולתה אבל יש לה הרבה משתמשים והביקורות בסדר גמור אז נראה לי שזה יעשה את העבודה. תרגיש חופשי לחפש\לבדוק אפליקציות אחרות. לגבי ההתראות מהג'ימייל,כנס לג'ימייל,תפתח את התפריט,תלחץ הגדרות ואז יפתח לך מסך עם 3 אופציות,תבחר באופציה שכתוב בה האימייל שלך,ואז אתה תראה שם אופציית "התראות",תוכל לבחור שם אם אתה לא רוצה לקבל בכלל התראות,או אם אתה רוצה לקבל התראות אבל עם\בלי צלצול או עם\בלי רטט וכו'.
×
×
  • תוכן חדש...