Jump to content

edward

  • הודעות

    406
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי edward

  1. כמעט כל יצרן רכב מדבר על החלפת בולמי זעזועים כל 100-150 אלף קמ. תבדוק על הרכב שלך (אצלי זה 100 אלף) זו אגב המלצה כללית לרכב ממוצע. אם נסעת 200 אלף ומבדיקה יוצא שהבולמים בסדר לא צריך להחליף בכוח.
  2. בגדול מומלץ להחליף בולמי זעזועים כל עשור או 100 אלף קמ כדי לשמור כאמור על מרחק בלימה סביר ויציבות בפניות. מצד שני מי שרגיל לנסוע על רכב שרוכן כמו סירה בפניות ולא בולם מהר אולי יכול לנסוע גם ככה, כמו סבתא
  3. הבעיה עם כל עניין האמינות שמדובר בסטטיסטיקה בלבד. כלומר אפשר לקנות הכי אמין אבל ליפול על אחד נבלה. זה תמיד עם כוכבית גדולה של מזל (וגם איך נוסעים ומטפלים ברכב). עוד בעיה של רכבים אמינים זה שבדרך כלל אין להם את כל הפתרונות המודרניים שהופכים את הרכב ליותר נוח וחסכוני בדלק. אני בונה על 2-3 ביקורים במוסך כל שנה מראש (אבל אולי זה בגלל החיבה לצרפתיות מזדקנות)
  4. אנשים קונים רכב לא לעצמם אלא לבעלים הבא. לדעתי רכב צריך לקנות מתוך הנחה שלא מצפים לקבל עליו כסף במכירה ושלאורך הזמן יהיו תקלות. מקסימום תהיה הפתעה לטובה.
  5. כבר לא ממש לפחות בדגמים החדשים עם כל הטכנולוגיה המודרנית.
  6. השמן הזה לכל הצבעים אבל זה מכהה עור בהיר.
  7. רכב יפה לגבי חידוש ושמירה על העור, שני המוצרים הבאים מאמאזון: https://www.amazon.com/gp/aw/d/B000HHSD6O?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00GRSVTK4/ref=ppx_yo_mob_b_track_package_o0_img?ie=UTF8&psc=1 קודם מנקה עם הסבון, אחרי זה מורח את השמן.
  8. מה המשקל של העיתונים שאתה סוחב?
  9. edward

    רכבים צרפתיים

    למי שמטפל ברכב הצרפתי שלו במוסך מתמחה כמו אורן בחולון או גבע בתל אביב הסיכון לא כזה גדול. רוב הבעיות נובעות מטיפול לקוי ברכבים בגלל חוסר ידע אצל המוסכניקים.
  10. בשביל עיתונים פורד פוקוס סטיישן בן עשר שנים יעשה את העבודה. יש מצב שיש לחבר שלי אחד כזה למכירה
  11. פתרון פשוט לבעיה שלך זה לקחת רכב מסחרי שאף אחד אף פעם לא עשה בו שימוש מסחרי. בגדול, מיניבוסים ומסחריות ששימשו נכים בלבד זו אופציה פנטסטית אבל כנראה שתשלם מעל מחירון. לדעתי עדיף על פחי האשפה בני עשר שנים שעבדו קשה. תכניס ליד 2 מילת חיפוש "נכה". אופציה נוספת היא צרפתיה שמנה אבל לא מסחרית, כגון 5008, C4 פיקאסו במצב מכאני טוב (אין הרבה כאלה).
  12. המוכר שיקר לך פעם אחת, לדעתי עדיף לעבור הלאה. מבחינת דלת, תסתכל על הברגים של הדלת מבפנים. שים לב אם הם זזו או אם יש סימני פירוק. אם יש כנראה שהייתה תאונה. תעבור ככה על הברגים בכל הדלתות ומכסה מנוע.
  13. edward

    דאצ'יה ג'וגר,הלהיט הבא?

    הסנדרו 2021 בטיחותית באופן סביר, הבטיחות של הנהג והנוסעים באיזור ה70% שזה בסדר גמור. הסיבה שהדאצ'ות מקבלות ציונים כוללים נמוכים (שני כוכבים) זה כי אין יותר מידי מערכות בטיחות אלקרוניות ואין בטיחות להולכי רגל. אם כל זה היה, הרכב היה כנראה מקבל 4 כוכבים.
  14. טוב המנוע אצלו גם לא חדש, שלפחות יקבל אחד משופץ מפירוק שלא אוכל שמן עם רצועה חדשה. לדעתי תביעה קטנה זה עד 33 אלף שקל שזה יפה.
  15. מציע להרגע קצת, סך הכל חתיכת מתכת על גלגלים. השקעה זה בטח לא ועם כל רכב יש פוטנציאל לבעיות. תחליף לקיט טיימינג מעודכן ותתפלל. אם לא יצליח, תתבע את היבואן בתביעות קטנות בשביל מנוע חדש. ברגע שהם יקבלו את התביעה שירות הלקוחות ישתדרג פלאים.
  16. אם יש לך מנוע עם טורבו(שכנראה זה המצב) סביר מאוד להחליף שמן כל 10 אלף קמ'. לגבי 100 יום, זו הגזמה. תיצמד לעניין ה10 אלף קמ' בלבד.
  17. או 100 שקל באיביי לחיישן של Magnetti Marelli
  18. פתרון - מסתבר שלחיצה ארוכה על הכפתור Source (כמדומני זה היה הכפתור) מכבה או מדליקה לחלוטין את כל הרדיו. עכשיו עובד כמו קודם.
  19. ירידת ערך של רכב חדש יותר כמעט תמיד גבוהה משמעותית מתיקונים שוטפים של רכב ישן. העניין שבאיזשהו שלב נמאס ללכת למוסך כל כמה חודשים.
  20. תופעה משונה - הרדיו והדיסק הפסיקו לעבוד בעוד שהכפתורים ששולטים על הפונקציות של הרכב עצמו מימין עובדים. כמו כן השליטה על הרדיו מההגה לא עובדת. בדקתי פיוזים, נראה תקין. כמו כן פתחתי את המכשיר והסתכלתי, לא רואה שום דבר חשוד. כשמדפדפים בפונקציות על המסך הקטגוריה של המדיה מופיעה מושחרת (כלומר לא פעיל). יש למישהו מושג מה זה יכול להיות? תודה. וכמובן האם לא עדיף לקנות רדיו דיסק זהה באיביי (עולה 300 שקל כולל משלוח) ולהתקין במקום להתעסק עם הישן. הבעיה שצריך ככל הנראה לתכנת את הקוד VIN של הרכב לרדיו דיסק החדש ואני לא יודע איך לעשות זאת.
  21. צריכת שמן זה פיצ'ר נורמלי למנוע טורבו מודרני סביב 200 אלף קמ'. זו לא נחשבת אפילו תקלה. יש כאלה שצורכים פחות או יותר, אבל עקרונית עם הזמן הרינגים נשחקים וזה מה שקורה. אם היית אומר שיש צריכת שמן משמעותית ב100 אלף קמ אז זה היה יותר חשוד. בקיצור, מנועים מודרניים זה לא מה שהיה פעם מבחינת אמינות אבל בהחלט חוסכים כסף מבחינת צריכת דלק. סך הכל זה עלות-תועלת.
  22. רכבי בנזין עולים באש כל הזמן. לגבי שוק משומשות, לדעתי יהיה שוק לבנזין כמשומשת עוד הרבה זמן בגלל שלעומת חשמלי, הרכב יכול להיות עדיין כלכלי אחרי 10 שנים. אבל בחשמלי ברגע שעבר עשור והסוללה מתחילה ללכת, אי אפשר למכור ולא כלכלי לתקן.
  23. הנתונים של היצרן לא מציאותיים. בתנאי שטח אמיתיים רכב בנזין יצרוך 30-50% יותר מרכב היברידי. בנוסף ברכב היברידי כמעט ולא תצטרך להחליף בלמים בגלל אופן פעולת המערכת (המנוע החשמלי בולם בדרך כלל).
  24. 6. הרכבים היחידים שאני מכיר שאפשר היה לנסוע בהם ללא תקלות 10 שנים זה יפניות של שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000. אבל "תור הזהב" הזה נגמר. היום מה שקובע זה לדעתי איך תחזקו את הרכב הספציפי. עם תחזוקה טובה אפשר לא לבקר במוסך יותר ממה שחייבים, אבל חייבים. להחליף שמן בפדנטיות, וכל חלק בלאי אחר באופן יזום בזמן. ואז 10 שנים של אמינות יחסית זה סביר. 7. קרינה זה פייק (מבחינה בריאותית). לדעתי רכב חשמלי אחרי 7-10 שנים כשנגמרת האחריות על הסוללה שווה מעט מאוד כי עלות הסוללה היא חצי ממחיר רכב חדש. הייתי אומר איזור ה-10 אלף שקל.
  25. בשביל 9,000 שקל הבדל ברור שעדיף את ההיברידי. זה יחסוך לך המון כסף לאורך זמן (כנראה כמה אלפים טובים בשנה). אין עניין של קרינה לא בחשמלי ולא בהיברידי וזה לא אישו. עוד יתרון דרמטי - ברגע שהמס על ההיברידי יעלה גם מחיר הרכב המשומש יעלה. כך ייתכן שתמכור את הרכב בעוד כמה שנים באותו מחיר שבו קנית אותו.
×
×
  • תוכן חדש...