Jump to content

edward

  • הודעות

    406
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי edward

  1. זה בסך הכל אומר שמבחינה טכנולוגית המנוע מדהים. שזה גם בדרך כלל אומר שמבחינת אמינות עדיף לברוח. עדיף כמו שאמרתי לקנות רכבים עם מנוע וגיר לא הכי חדשים, שכבר ברור מה הבעיות שלהם. מצד שני מי שמחפש ביצועים ואקולוגיה יכול להיות שהתחרות הזו כן אומרת לו משהו.
  2. צודק, אם מנועים מתפגרים סדרתית זה באמת לא שווה את זה. לדעתי זה משהו שאפשר למנוע על ידי רכישת רכב עם מכלולים לא הכי חדשים שיש. למנוע 1.6 לקח בערך 6-7 שנים עד שסידרו אותו פלוס מינוס למצב נורמלי. אז אולי כדאי להעדיף רכבים עם מנועים שנסעו איזו תקופה על הכבישים וכנראה שיהיו פחות הפתעות.
  3. מי שרכב לא אמין מייצר אצלו לחץ, באמת עדיף ללכת על משהו אמין יותר. אני יוצא מנקודת הנחה שמי שמתעניין ברכבים אירופאיים מוכן נפשית להרפתקאות. בשבילי נבירה באינטרנט בחיפוש חלקים וכמה סיבובים במוסך זה משעשע, אבל אני עוף מאוד מוזר.
  4. יכול להיות שההזנחה התרחשה בשנתיים שלוש הראשונות לחיי הרכב. במקרה של הרכב שלי למשל, הבעלים הראשון החליף שמן פעם ראשונה אחרי 3 שנים ב32,000 קמ.
  5. איכשהו בישראל כמות הדרמה סביב מנוע ה1.2 של פיג'ו גדולה דרמטית מבאירופה. אולי המכונאים שם יודעים משהו שפה לא יודעים, או ששם טורחים להחליף שמן לפעמים.
  6. יכול להיות שפה עלית על חלק מהבעיה - קונים רכב עם השנקל האחרון ומתפללים לטוב, במקום לשמור משהו נוסף ליום סגריר.
  7. Goodyear efficientgrip זו תמורה טובה למחיר לרכב ממוצע.
  8. מצד שני בגלל צניחת המחירון של רכב יד 2 מבית פיג'ו סיטרואן בין היתר בגלל בעיות כאלה, אפשר לקנות לפעמים רכב ב-30 אלף שקל פחות ממקבילו המשומש היפני. ואז יש כסף להחליף שני מנועים. לדעתי אם כבר קונים פיג'ו, צריך לא להתייחס לזה בתור "דפקתי את המערכת" אלא להתכונן מראש להוצאות תחזוקה גדולות, שאולי יגיעו ואולי לא.
  9. קניתי את הרכב יד2 הלא יקר שלי עם צמיגים סיניים חדשים, דבר ראשון נסעתי לפנצ'ריה של בחור טוב שאני סומך עליו להחליף ל-Goodyear efficientgrip. הסיבה היחידה שלא החלפתי היא שהוא המליץ להתגלגל עוד שנתיים עם הסיניים שהיו על הרכב. הם לא מאוד גרועים אבל לא ברמה של צמיג מערבי נורמלי.
  10. צמיג טוב זה השיפור הכי גדול לכסף שאפשר לעשות לרכב, אז אין בכלל שאלה.
  11. אולי תתפלא לשמוע אבל ממש לא מעניין אותי מה אנשים אחרים עושים בחיים שלהם, ואני גם לא משווה את עצמי לאף אחד.
  12. רמי לוי עושים משלוחים לכל הארץ חוץ מדרום תל אביב. אז תושבי דרום תל אביב אמורים לתבוע את רמי לוי? באיזה עולם מטומטם אנחנו חיים, אנשים צרי עין.
  13. כי אם לא מחליפים כמו שצריך אפשר להרוס את הגיר, אז אפשר להבין למה יש שלא נוגעים.
  14. תעשה סיבוב נסיון על סיטרואן C5 ותראה איך זה מרגיש. לגבי אמינות זה דיון נפרד
  15. כי באמריקה ליצרן איכפת מהשם הטוב של המותג. לא רוצים לסיים כמו GM ולאבד נתח שוק
  16. צמע, אתה יכול לשאול את המוכר אם אתה יכול להחזיר אם זה לא מתאים לרכב תוך שבועיים. אם כן, תנסה עצמאית לחבר אותו במקום המחשב התקול. אם זה עובד, כנראה זה שווה 700 שקל. אם זה דורש התערבות של מוסך, קידוד וכדומה כנראה שעדיף ללכת על משהו עם אחריות.
  17. נשמע כמו רכב טוב בשביל לא הרבה כסף.
  18. תוודא שזה אותו מחשב בדיוק ולא מודל אחר. ואם זה באמת המצב, זכית.
  19. בטח. יש הרבה פיג'ו וסיטרואן עם גירים פלנטריים של אייסין. ההבדל שאייפון עולה 3,000 שקל ולא 180,000.
  20. היצרן החליט לשים כזה גיר, שהיצרן יואיל בטובו להחליף בלי בלבולי מוח.
  21. אולי כדאי שפות"ש יסביר מה המשמעות של אמינות עבורו. ללכת למוסך פעם נוספת כל שנה זה יותר מידי? לשלם יותר (הרבה יותר), לנסוע על רכב פחות מוצלח והכל כדי לא לקבל הפתעה או שתיים בכל השנה שנוסעים ברכב? יש שירותים שאוספים את הרכב ומחזירים ועל הדרך מספקים רכב חלופי, זה לא סופר יקר וככה לא נתקעים בלי רכב.
  22. לדעתי עדיף לא לקפוץ מעל הפופיק בהתחלה ולקנות בנפרד מטחנה ומכונה לא יקרה ולהתקדם משם. אני כאמור חובב Aeropress.
  23. יש כמה דגמים של זואי. היותר חדש הוא עם טווח סביר לגמרי של כ-300 קמ.
  24. אנחנו משתמשים בסודה לכביסה שקונים ב-iherb: https://il.iherb.com/pr/mild-by-nature-laundry-soda-unscented-3-04-lbs-1-38-kg/103265 זה נראה יקר יחסית למשקל אבל זה לא ממש כי כמות האבקה מזה שצריך לכל כביסה היא הרבה יותר נמוכה מאבקה רגילה.
  25. נ.ב. זה עובד יותר טוב עם מטחנת קפה ביתית. ולקפוצ'ינו צריך מקציף חלב של נספרסו.
×
×
  • תוכן חדש...