אהלן. אני מחפש לקנות רכב בדגש חשוב על נוחות נסיעה עקב בעיות גב. התקציב כרגע הוא רק עד איזור 20,000 שח. בעיקרון חשבתי על פורד פיאסטה 2010 - 2013 השאלה האם הוא באמת נוח לנסיעה כמו שאומרים. אשמח לשמוע גם הצעות לרכבים נוספים עם נוחות נסיעה בעיקר בעיר וגם אמין. תודה
היי מתכוון לקנות וולוו S60 איך מבחינה תקציבית מתלבט אם לקנות אותה בגרסת הt4 או ה t5 בגלל שאלו מנועים וגירים של פורד.. אשמח לשמוע כמה אמין הגיר והמנוע הנל ואם יש עוד הבדלים כמו אחיזה כביש ומתלים או שההבדלים הם רק בגיר והמנוע.. תודה לעוזרים
היי. רציתי לשאול אם יש עוד רכבים נוחים לנסיעה בעיקר בעיר עם הכבישים המשובשים של ישראל חוץ מסיטרואן בתקציב של עד 45k? אמרו לי שגם וולו s60 נוחה מאוד אבל לא בטוח לגבי זה
היי. מתכוון לקנות וולוו s 60 בתקציב שלי אוכל לקנות רכב 2013 אך עם תוספת קטנה אוכל גם 2014 השאלה שלי האם יש הבדל בין השנתונים מבחינת מנוע ונוחות נסיעה והאם המנועים של T5 בהכרח יותר אמינים מה T4. תודה לעונים
היי. אני לאחר פריצת דיסק כך שאני חייב רכב נוח לנסיעה כל שניתן (מתלים רכים ) עד תקציב 40 k.
אשמח לדעת גם מה הכי נוח מבין הרכבים הבאים:
וולוו s60 2011
ניסאן קשקאי 2011
גיפ קומפאס 2011
יונדאי טוסון 2007
מוזמנים להציע עוד רכבים
תודה מראש
היי מתלבט בין קניית ניסאן קשקאי 2011 ל ניסאן קשקאי 2015 השאלה אם חוץ מהצורה והמנוע יש הבדלים גם בנוחות הנסיעה ?(לא מדבר על יציבות
נוסע הרבה והנוחות חשובה לי מאוד