Jump to content

edward

  • הודעות

    406
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי edward

  1. כמו שנאמר פה אין מה לעשות עם דייר בעייתי חוץ מלפנות לבית משפט ולחכות כמה חודשים. מי שמתחיל בפעולות מיוזמתו כמו החלפות מנעולים ופינוי חפצים, שייקח בחשבון שהוא חושף את עצמו לתביעה על נזק לרכוש והטרדה מצד הדייר וזה יכול לעלות לו עשרות אלפי שקלים בנוסף לנזק שייגרם לנכס. אגב ערבים - למיטב ידיעתי על פי החוק אין אפשרות לגשת לערבים לפני מיצוי הדין עם החייב. גם אל כולם חתמו על ערבות עוואל.
  2. לדעתי קליאו ידנית עם מנוע אטמוספרי דור 3 זה רכב מדהים יחסית למחיר.
  3. רכב זו לא השקעה, זו פצצה מתקתקת שעולה כסף. אנשים פה לוקחים את זה כאילו הם עכשיו צריכים לראות מהרכב תשואה או משהו כזה. ומי שמתקן הכי בזול ומוכר הלאה כאילו כלום לא קרה - המצפון שלכם באמת שווה כמה אלפי שקלים?
  4. מנוע 1.2 אטמוספרי של רנו אמין מאוד אך חלש. כלומר ב-100 קמש הוא מרעיש אבל בזה בערך זה נגמר.
  5. לדעתי אין תחרות ל-C4 פיקאסו בגירסת ה1.6 בנזין טורבו 165 כ"ס. המון אבזור, מרחב ופיצ'רים שאין ברכבים אחרים. בסניק וזפירה אין כל כך הרבה אבזור ולדעתי גם איכות החומרים פחות טובה.
  6. הסיבה העיקרית שזוגות צעירים מעדיפים להשתעבד היא שהם חושבים ששכירות זה זריקת כסף לפח. גם אם תתן להם בעל בית מושלם עם דירה יפה ותנאים נוחים, תמיד יפריע להם שבכל חודש הם "זורקים" כסף וש"אי אפשר להשקיע" בדירה כי היא לא שלהם.
  7. זו הנקודה הכי חשובה. משום מה יש בעלי בית שחושבים שיש להם זהב ביד, והם יכולים לקבל גם חוזה דרקוני שמאפשר להם לזרוק את הדייר מתי שבא להם, גם שכירות יפה, וגם בטחונות עד להודעה חדשה. במציאות מדובר בשוק ויש להבין שמי שמחפש שקט נפשי יצטרך להתפשר על משהו מהנ"ל. כשוכר אין לי בעיה עם צ'ק בנקאי בתנאי שהשכירות זולה והחוזה סביר ונוח. אבל בלי הנחה של 10-20% לעומת דירות אחרות באיזור אני אפילו לא טורח. בנוסף אני כבר לא נכנס לדירות שהבעלים לא מאפשר לי אופציות להישאר באותו מחיר (פלוס מינוס) לכמה שנים קדימה. להיכנס למשא ומתן כל שנה על דירה שאתה גר בה כבר שם אותך כדייר מראש בנחיתות וזה לא נעים. בקיצור- אם אני הייתי בעל דירה, הייתי נפטר מהנכס כמה שיותר מהר ושם את הכסף בהשקעה פאסיבית בשוק ההון שם אין את כל כאבי הראש האלה ולרוב יש יותר תשואה. מי שמתעקש להיות בעל בית בישראל, שיתכונן לחטוף מידי פעם כאבי ראש, זה חלק מהמשחק.
  8. אני מסנן בעלי בתים שדורשים ממני לסגור כסף בצד. מקסימום הם יקבלו צק ביטחון על השם שלי. הכי טוב לדעתי לדבר עם בעלי בתים קודמים של הדייר או לקבל תמונה של תלושי שכר. אבל בגדול, אם דייר מתנהג חרא אין ממש מה לעשות וכדי לפצות על זה לפעמים צריך לקבל שנה או אפילו שנתיים שכירות בהתחשב בגודל הנזק.
  9. אם הבעיה היחידה עם ה2008 זה המנוע 1.2 וכל השאר מוצא חן, אפשר ללכת על ה3008 שזה בערך אותו רכב פלוס 10 סמ', בגירסת ה- 1.6 שהוא מנוע מצוין.
  10. edward

    שוק יד 2 יורד מהפסים

    יש לחבר שלי מיצובישי כריזמה 99 שעדיין נוסעת למרות שכל הסלון כבר התפרק. הרכבים היפניים של פעם הצטיינו באמינות, היום לא הייתי בונה עליהם.
  11. edward

    שוק יד 2 יורד מהפסים

    המחסור היחיד שיש זה ברכבים "זולים". מי שמוכן לשלם יכול לקנות כמעט כל דבר.
  12. א. כמעט 4 שקל מכל ליטר זה רק מס, אז גם אם מחיר הנפט יירד לאפס עדיין נשלם 4 ומשהו שקל לליטר. ב. בזמן שבמערב נכנסים לקטע החשמלי, בשאר 90% מהעולם ממשיכים למכור רכבי בנזין זולים ולא בטיחותיים בכל הכוח. זה יותר ממפצה על הירידה בביקוש במערב. אז לא להתלהב יותר מידי.
  13. בכללי צרפתיות לא קונים משיקולי אמינות אלא בגלל העיצוב, נוחות, ולפעמים מחיר ביחס לתמורה. אפשר להמשיך לדון על כמה המנוע 1.2 מחורבן אבל בשורה התחתונה זה לא שמישהו ציפה ליותר מידי (אני מקווה). מקסימום מדובר בסיכון מחושב.
  14. הצריכה של ה-1.6 THP156 שלי בבינעירוני היא 1:14 בשיוט רגוע על 100. יש לציין שזה על פיג'ו 5008 דור ראשון ששוקל טונה וחצי וגבוה מפרייבט ממוצע.
  15. קודם כל יש הרבה ליתיום, אבל זו לא המתכת היחידה שמתאימה לסוללות.
  16. היטלר היה בראש מפלגת שמאל פרוגרסיבית להזכירכם. לאומית סוציאליסטית.
  17. בינתיים מחוץ לאירופה יש המון שווקים שבהם לא מעניין אף אחד זיהום אויר ומוכרים שם מנועים ישנים וטובים.
  18. אין נסיון אישי עם דאצ'ה אבל יש לי מכר עם כזה רכב בדיוק והוא מרוצה. אני אישית בעלים של צרפתיות שונות כבר מעל עשור.
  19. לוגאן 7 מקומות זה מושלם - זול, אמין (דיזל ידני), חסכוני. לא מעוניין, תרד 7 שנים ותקנה מאזדה 5 גוססת. זה המצב.
  20. אני רואה שהסוחרים בנתניה שומרים על המוניטין
  21. טסלה אלופים בלהשאיר את הלקוחות שלהם ללא מענה, היוטיוב מלא בלקוחות שהחליטו לתקן לבד.
  22. בתביעות קטנות האגרה מצחיקה (50 שקל לדעתי) ולא צריך עורכי דין. בדרך כלל מגיעים לפשרה כי הנתבע לרוב ממש לא רוצה לנסות את מזלו. במקרה הזה נראה שיש לך סיכוי טוב, תגיש תביעה קודם כל ותראה איזה שירות לקוחות מהסרטים אתה הולך לקבל (מנסיון). כמובן שצריך לאסוף מסמכים ולצרף לתביעה באופן מסודר ולגבי זה ספציפית לא יזיק לשאול עורך דין.
  23. ברור שיש הבדל באמינות אבל כשמנסים להדגים על השרידות של רכבים בני כ-15 שנה צריך לזכור שזה לא רק בגלל האמינות ההתחלתית של הרכב, יש עוד משתנים במשוואה. רכב צרפתי בן 15 זורקים על אותה תקלה שבה מתקנים את היפני כי לשני יש שוק ומחיר גבוה יותר, זה טיעון מעגלי. כנראה פלסטיק אקולוגי
  24. יש לציין שזה מדד קצת בעייתי כי אנשים לא נוטים "להשקיע" בתיקון רכבים עם מחירון נמוך, שוק חלש ומוניטין אמינות מפוקפק. יותר מעניין להסתכל על רכב זהה מכאנית אבל עם מותג שונה כגון פיג'ו 108, סיטורואן C1 וטויוטה אייגו. הניחוש שלי שהרבה יותר אייגו ישרדו מהרכב הצרפתי המקביל למרות שהכל אותו דבר בגדול.
×
×
  • תוכן חדש...