Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. הקאמרי נראית טוב בכחול.
  2. יש לי שניים כאלה בבית, וזה יחסית משחק ילדים למה שהוא צריך. הדבר הזה מזהה מתח דרך בידוד כבל\ספק כוח, אבל ממש לא דרך קיר, ובמיוחד שלא אותו הקיר שמדבר עליו פותח השרשור. אבא שלי (חשמלאי) אמר שבעבודה הם משתמשים במכשיר יותר רציני שהוא יותר בסגנון של גלאי מתכות, אבל לדעתי בקיר בטון עם רשת ברזל בתוכו הגלאי לא יהיה יעיל.
  3. אתה חיפאי במקרה? אני תמיד הייתי רואה וולקן עם המדבקה הזאת במרכז הכרמל, ותמיד אמרתי שאני הולך להכין אחת כזאת לעצמי!
  4. מדינה אוכלת רוכביה, מדינה אוכלת נהגיה, מדינה אוכלת חייליה, איזה עוד כינוי לא שמענו?
  5. מפחיד! איך ספינה מגיעה למצב שהיא עולה על שרטון? אין מערכות סונאר?
  6. Step

    שלג בצפון - איפה?

    האם מעתה והלאה רק יהיה יותר שלג, או שהגענו לשיא ומעכשיו יהיה פחות?
  7. http://www.ebay.co.uk/itm/Nurburg-Ring-Sticker-NEVERBEEN-Car-VW-GTi-TDi-VR6-/180668013273?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a10a71ad9#ht_1368wt_952
  8. אולי היה כבר, מצטער על האיכות:
  9. Step

    מתלבט אם להחליף מורה.

    לפני תחילת נסיעה אחרי עמידה באדום, תמיד מסתכלים לצדדים שאין מישהו ש'שורף', החוק הזה הציל אותי לא מעט פעמים.
  10. מר. פותח שרשור, הלוואי שכשאגדל אהיה כמוך!
  11. Step

    מתלבט אם להחליף מורה.

    אני למדתי נהיגה בערך באותה המתכונת כמוך. בשיעור הראשון בכמה דקות הראשונות ומורה נתן לי את ההגה, הברקס והגז, ואמר שההילוכים בינתיים שלו. ככה נהגתי כ10 דקות, שלאחריהן המורה אמר איפה לעצור בחניון, והסביר איך הולך כל העניין של ההילוכים, נתן לתרגל על יבש בעמידה, ואחרי זה יצאנו לנסיעה. מאז ועד הטסט אני שלטתי על הכל, כמובן שבשיעורים הראשונים המורה קצת עזר עם הדוושות, אבל ניתן היה להרגיש מתי הוא עוזר ומתי הוא לא. לגבי הנושאים- כשיגיע הזמן, המורה ילמד אותך זינוקים בעליה וחניות, ועד אז פשוט תנהג, אין נושאים שצריך ממש ללמד, הכל נלמד תוך כדי תנועה רגילה. גם לי היה יוצא לנסוע קצת בכביש בינעירוני, אבל מדובר היה על נסיעה של 2 וחצי ק"מ. (חיפה-נשר, להחזיר\לקחת תלמיד) לא אהבתי את הנסיעה הלוך-חזור, כי זה כ10-15 דקות שנשרפות סתם. בעיקרון תבקש מהמורה נהיגה שלך שיתן לך שיעורים ככה שתיסע כמה שפחות בבינעירוני, ויותר בתוך העיר בעיקר במסלולי הטסטים- כי בסופו של דבר, את רוב הטסט תעשה בתוך העיר, וחשוב שתתרגל את זה כמה שיותר. לא יודע איך אצלך בעיר, אבל אצלי שיעור על ידני עלה 85 ש"ח, ואוטמט בין 90 ל100. אם תעבור מורה תנסה למצוא משהו יותר זול, אבל עם זאת תשתדל שלא להתפשר על הרמה של המורה, עובדה שאני הצלחתי למצוא מורה שהוא גם איכותי, גם זול, וגם רכב חדש והרבה יותר מעניין מכל האוקטביות שכולם לומדים עליהן (סיויק 2010 ידנית 140 כ"ס). תקציב של 2500 ש"ח לא יספיק לרישיון, כך שעדיף שתתחיל כבר מעכשיו להשיג עוד כסף כך שלא תתקע בלי כסף להמשיך ללמוד, ממש לקראת הטסט שלך. והכי חשוב, בהצלחה!
  12. ככה מקבלים מחירון באיראן.
  13. לא כיף. מעניין איך זה יהיה להגיע מהצפון לקציעות בימי א' בבוקר.
  14. אמנם אני לא מכיר אנשים שממש קיבלו פסיכוזות וסכיזופרניה בגלל זה, אבל כן מכיר מישהי שנדפק לה השכל קשות. אולי זאת הפרעה נפשית כלשהי, אבל מה שאני שמתי לב זה טמטום ושינוי אופי קיצוני שהופיע.
  15. תה ירוק עם K300 מרוסס עליו, כמו שכבר אמר המפלצת הירוקה. אם החומרים שעליהם אתה מדבר חוקיים, זה זמני,גם נייס גאי היה חוקי פעם.
  16. מה הכוונה לחבילת שירות? ולגבי מחיר מופקע למכשיר, זה יחסי. אני בלי שום מכשיר, מדבר: 200 דקות בממוצע 450 סמס בממוצע בלי גלישה בלי מכשיר ויוצא לי 145 ש"ח בממוצע. כל זה מתוכנית חיילים של סלקום, כך שהתוכנית שלו נשמעת לי טובה פי כמה משלי!
  17. נכנסתי לפורום פייב בפוקט, ונאמר שם שרק הניסוי יתחיל במהלך פברואר, באסה. Eliran1987, איך השגת תוכנית כזאת?
  18. FIVE- נשמע טוב מכדי להיות אמיתי. מתי הם אמורים להיפתח לקהל הרחב?
  19. כל האווירה הזכירה לי איכשהו את עספור. כמובן שגם השחקן הראשי תרם להרגשה סדרה נחמדה בסה"כ.
  20. Step

    שוחד לשוטר

    לא הבנתי, הנהג ציפה לקבל משהו בתמורה ל"מתנה" שלו? כל הכבוד לשוטר, הלוואי שכל השוטרים היו מגלים אנושיות כזאת.
  21. האם כחייל שמקבל וואוצ'ר, יבדקו לי את הרגל כמו שתיארו פה? או שזו זכות השמורה רק לאלו הקונים במחיר מלא?
  22. טיפים אין, אבל נשמע מעניין כל הסיפור, ויהיה נחמד אם תוכל לכתוב פה בהמשך על החיים שם. בהצלחה!
  23. ליאת, רוב הילדים בגיל התיכון עוברים בטסטים מוקדמים עם מעט מאוד שיעורים. נדיר שעוברים את השיעור ה50, ואין הרבה שניגשו לטסט 5. גם לא ל4.
  24. לא שיחקתי ב1, אבל גדלתי על 2. המשחק הכי טוב בעולם בערך!
×
×
  • תוכן חדש...