תיזהר כשאתה עוקב אחריה, אם היא תגלה היא ממש לא תרצה להקשיב לך. יותר מזה, סביר להניח שהיא תנסה למרוד.
אתה אומר שהיא רואה בך סוג של מודל לחיקוי ואתה לא אבא שלה, אז יש לך סיכוי לא רע שאם פשוט תדבר איתה מלב אל לב ותסביר לה, היא תשמע בעצתך.
בנוגע לאלכוהול, לא מנסה להצדיק את הבחור שעליו מדובר, כי הוא גם מעשן, אבל אלכוהול הפך לנורמה בחיי הנוער הישראלי.
כאחד שסיים לא מזמן תיכון, ועכשיו בשנה הראשונה שלי בצבא אני יכול להעיד שכל בני הנוער שותים. כולם. גם המחוננים-ממוצע-117-ע''פ-הטכניון, וגם אלה ששנה אחרי מתגייסים לטיס, לשייטת ולמטכ"ל. לא מדובר על פריפריה אלא על חיפה (שלא לדבר על ת"א).
זה מתחיל בגיל מוקדם- כ14-16 בפארקים ציבוריים וליד דראגסטורים, טיפה מאוחר יותר עוברים למועדונים ובגיל י"ב ומעלה מתחילים גם לפזול לכיוון הפאבים.
בקיצור מה שאני מנסה לומר, זה שאם פתאום תראה את אחות אישתך שותה, אל תתחיל מיד לחשוב שהיא הסתבכה עם איזו חבורה נוראית של פושעים קטינים, אלא פשוט כי ככה זה היום.
בנוגע ללעשן, זה כבר סיפור אחר. מעבר למי שזה מייצג בגילאים האלו, זה גם תיק במשטרה, אז כאן כדאי לך לשים לב טוב טוב.