נמצא במצב דפוק.
מישהי שאני איתה בקשר זמן מסוים אמרה שהיא פוזלת לכיוון מסוים.
למה לא מסיים את זה מכיווני? כי אנחנו בסוג של מערכת יחסים פתוחה. רק בלי להיות עם אחרים. כן-לא ביחד. לא חברים. פשוט בקשר. פשוט נהנים אחד מהשני.
היא מספיק הוגנת לבוא ולספר לי, בשלב ששום דבר לא קרה שם, והיא מבולבלת.
בחורה מאוד כיפית ומדהימה, ילדה טובה באמת.
ואני לא רוצה לאבד אותה. הצבא לא תורם. אני יוצא פעם בשבועיים ליום וחצי. מצב זמני. בקושי מתראים. הכל בגלל מסיבה.
איך הגעתי למצב הזה? מה אני אמור לעשות? סעמק עם הבחורות האלו.
לנושא אחר. בחיים לא חשבתי שאצטרך ללבוש מעיל א' בצבא.
הייתי חירני"ק (סגול) ובכלל לא חשבתי לכיוון של מעיל. שום מעיל. גשם-שלג-ברד-סופות, על א' שרוולים מקופלים וחולצה לבנה גזורה מתחת.
אחרי כמעט שנתיים, עברתי לחיל אחר (לא לוגיסטיקה/קשר/רפואה/שלישות או חימוש) בתור קצין (מסיים קורס בעוד חודש), ופתאום אני רואה שאני אצטרך לשים מעיל בשלב מסוים בחורף. מעיל א? בחיים לא. אמריקאי, זה עם הפרווה? אחלה. מאיפה אפשר להשיג כזה? צה"ל לא מספק.