Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. עדיין כותב דוחות... לעניין דוח הנל: 1.כנראה קיים מזכר לדוח שנכתב עי המתנדב 2. ייתכן שהעבירה צולמה במצלמת גוף (פרקטיקה שתופסת תאוצה לאחרונה ומבורכת בעיניי) 3. אם לא 1 ולא 2 מתקיימים, אפשר בשקט לבקש ביטול הדוח. עם זאת, אסייג : דברי הנהג מהווים הודאה בנסיבות של קיפוח זכות.
  2. אם לא מדובר בנסיעה העולה על 2-3 קמ, הייתי שוקל קורקינט מתקפל, שאפשר לקחת איתך ברכבת
  3. אתה לא אמור להשפט, אתה רוצה להשפט. זה הבדל מהותי. אם קיבלת את הדוח משוטר, סביר להניח שהיה עם מצלמת גוף ותיעד את העבירה. במקרה כזה משמעות אי דיוקים בדוח היא אפסית. בדיוק אתמול הייתי נוכח בבית משפט והתנהל דיון הוכחות על דוח טלפון. בסרטון של מצלמת גוף ראו את הנהג מחזיק טלפון ביד. היו לא מעט חוסרים בדוח, אבל הנהג כמובן הורשע. למזלו השופט היה במצב רוח טוב בבוקר, ולא הגדיל את הקנס.
  4. 1. אם יש שלט שמתריע מפני גרירה, סביר להניח שקיים חוק עזר בעניין. בכל מקרה כדאי לבדוק. אם כן, אז כמובן שהגרירה חוקית. 2. זה שלדעתך החניה לא הפריעה לאף אחד, זה לא אומר שכך המצב בפועל.
  5. שואל שוב: אתה טוען שלא רכבת עם טלפון ביד וחבשת קסדה? לגבי קבלת העתק דוח, נסה לפנות למרכז פניות נהגים.
  6. ברור שהביטוח מכסה רק אם אתה יוזם ביטול. אם חברת התעופה מבטלת, היא מחזירה לך את הסכום.לא צריך ביטוח.
  7. הדוח היה מודפס או בכתב יד? בכל מקרה, אם תגיש בקשה להשפט תוכל לקבל את כל המסמכים הרלוונטיים. בלי בקשה להשפט-לא. שואל שוב-האם אתה טוען שלא בצעת העבירות?
  8. לא יודע אם כבר היה פה, אבל אם לא, חובה להתייחס:
  9. 1. לא מובן כלום מהתמונות. נסה לצרף תמונה לפני ואחרי לצורך השוואה. 2. החוק מחייב להחזיר מצב לקדמותי (בגבולות הסביר כמובן - אף אחד לא יצפה למצב של יציאה מהמפעל לרכב בן 3. היית אמור לקבל פיצוי על ירידת ערך, שזה בגדול מכסה על הדדברים שציינת
  10. הייתי אצלו פעמים ספורות לפני כ20 שנה, עוד כשהיה בתל אביב בשוקן. איזה קוואסאקי? 1500/800?
  11. מכיר את עופר. הייתי בעל של HD כמה שנים. מה ששאלתי על איזה בסיס נבנה האופנוע? HD? קאסטום יפני?
  12. לא הבנתי מה זה אומר בהשראת אינדיאן. מדובר על אינדיאן מקורי? מנוע ושלדה של איזה יצרן? אגב, בספורטסטרים של הארלי לא הותקנו סופגי זעזועים עד תחילת שנות 90.
  13. הקיסר, קודם כל החלמה מהירה ומלאה. דבר שני, לפחות מהתיאור שלך , אם העניין יגיע למשפט קח בחשבון שייקבע לך אשם תורם על נסיעה בנתצ ( אלא אם כן קיים תמרור המתיר הנסיעה לדוג ), ועל מהירות נסיעה גבוהה יחסית לתנאי הדרך ( נסיעה במהירות 100 ליד טור רכבים זוחלים)
  14. לגבי התשלום -יהיה לך אישור העברה מהבנק. זה פחות הבעיה. עניין הימים לקבלת הדוח: 180+360 לרכב שרשום באיטליה. וכמובן יותר לרכב שרשום בגרמניה כמו במקרה שלך. אגב בדרך כלל חברת ההשכרה פשוט גובה את סכום הקנס מכרטיס האשראי ומעדכנת אותך. בעניין הוכחות: לרוב מצורפות תמונות של הרכב עם צילום נתוני המהירות
  15. אם הרכב לא רשום באיטליה, זה מאריך את משך הזמן המותר למשלוח ההודעות , נסה לבדוק את בכמה.
  16. תעדכן מה ענו לך בערעור. זמני קבלת ההודעות הם כנראה החלק החשוב כאן. לא יודע מאיפה המידע שפרסמת, אני ראיתי פרסומים אחרים. בהקשר שלך - 90 יום להודיע לחברת השכרה (בהנחה שהרכב רשום באיטליה - גם נקודה שכדאי לבדוק). אח"כ 90 יום לחברת השכרה להעביר לרשויות את שמך. אח"כ 360 יום להעביר לך את הדו"ח (בהנחה שאתה לא תושב איטליה). האם קיבלת איזושהיא הודעה מחברת ההשכרה על הדו"ח? (אולי בדואל?)הם בד"כ גם גובים תשלום על טיפול בדוח,קרי העברת פרטיך לרשויות. כדאי גם לבקש מחברת ההשכרה /רשות האכיפה את התאריכים המדוייקים למשלוח כל ההודעות (לפי מסגרות זמן שרשמתי). הסבר מאתר איטלקי: https://www.euroconsumatori.org/it/contravvenzioni_stradali
  17. מי שלח לך את הדוח? חברת השכרה? משטרה? עיריה?
  18. אז על מי זה אמור ליפול לדעתך? אתה יכול להפעיל את הביטוח, לשלם השתתפות עצמית ולהיות בראש שקט או לנסות לתבוע את הנזקים מהגנב . אם יש הורדה מהכביש בעקבות הנזקים (50/60% משווי הרכב), אז אתה מקבל עליו מחירון ובא לציון גואל.
  19. לא ברור משאלתך מה הנזק לרכב? האם קיבלת את הרכב בחזרה עם נזק? אצא מנקודת הנחה שהרכב הושב לך עם נזק כלשהוא אשר לא מצדיק הורדה. במקרה כזה מצבך זהה למצב בו מישהו פגע ברכבך בזמן שהוא חונה בחניה , לא השאיר פרטים ונסע. אם זהות הגנב ידועה, תוכל לנסות לתבוע ממנו את הנזקים. הסיכוי לממש תביעה כזו די נמוך.
  20. על מה ניתן הדוח באמת? מה סעיף האישום? 500 ש"ח יכולים להתאים גם לתמרורים 401/405 למשל.
  21. לפי דברי פותש, הוא נכנס עם הקטנוע למתחם אשר הכניסה אליו נאסרה על ידי תמרור. כך שעניין המדרכה הוא בעצם משני.
  22. גובה הקנס נקבע על ידי מחוקק. הנסיבות שהעלית עד כה, לא יספיקו ברוב המקרים לזיכוי ע"י השופט. אתן לך דוגמה טרייה לזיכוי בשל קנס דומה בבית דין מקומי: בחור קיבל קנס על חנייה על מדרכה, הציג בפני השופט היסטוריית קריאות של ידידים - הוא מתנדב אצלם, הציג שבעת שחנה על מדרכה היה באמצע פעולת חילוץ של רכב שנתקע בסביבה. השופט זיכה אותו. אם תודה באשמה ותבקש להתחשב בך, אולי התובע יסכים להחליף לסעיף אחר דבגינו קיים קנס נמוך יותר או לחילופין השופט יסכים לפרוס את הסכום לתשלומים (קורה די הרבה בבתי משפט לתעבורה).
  23. אז ניתן להבין שנכנסת למתחם בנסיעה על קטנוע למרות שלט האוסר על כך. לפקחים בתפקיד מותר מה שלאחרים אסור. לא רלוונטי. על פניו נראה שאין לך קייס במשפט.
×
×
  • תוכן חדש...