Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. למען האמת 5K זה ממש זול... אם הייתי יכול להזמין תוספת כזאת ללאון הייתי עושה את זה בשניה.
  2. לא נראה לי שיהיה מצב שבו אני לא אעשה מקיף. לאחרונה חבר שלי ריסק לאון FR מדהימה, שנת 2005 והייתה עד לפני התאונה הרכב הכי שמור שראיתי בחיים, פשוט לא השתנתה במילימטר מהיום שהיא יצאה מהסוכנות.
  3. כנראה שגם אני הייתי בוחר בקופרה אם הבחירה הייתה עומדת בפניי. אין לי ספק שההתנהגות של ה500 עדיפה אבל אני די "זונת כוח". אני חולה על הבעיטה בגב, אם הרכב לא חזק אני נהנה ממנו הרבה פחות. בנוסף אני לא מתחבר בכלל לעיצוב של ה500, היא מצחיקה בעיניי, האיביזה גם לא מושלמת אבל הקופרה נראית נהדר.
  4. סטארט-אפ! חלקים תחליפיים תוצרת הארץ! זה בערך הדבר היחיד שיכול להיות יותר זול מסיני. שאחד הקיבוצים ירים את הכפפה.
  5. אם הרכב היחיד שהוא נהג עליו הוא רכב עם 300 כ"ס, הוא ירצה לבכות בפעם הראשונה כשהוא ילחץ עם ה1.6 זה מה שקרה לי בפעם הראשונה כשנהגתי בפוקוס אחרי שהתרגלתי ליותר מ200 כ"ס, הרגשתי שמישהו עובד עליי, שלא יכול להיות רכב כזה חלש.
  6. של חברה טובה (לא פרימייר או משהו דומה), עם GPS וBT, במצב מעולה בלבד.
  7. ההסבר היחיד לכביש רטוב הוא גשם? דווקא יותר הגיוני לחשוב שאיזו ממטרה השתגעה או צינור השקיה התפוצץ.
  8. אני מרגיש כמו איזה אאוטסיידר... מעולם לא הפריע לי הנושא הזה! אני נכנס לאוטו, הוא חם, מפעיל מזגן על עוצמה מלאה ותוך דקות הרכב נעים... וזה ככה גם בפוקוס עם המזגן המעפן.
  9. Wheezy

    כיסוי הגה מעור

    למה להסתבך? יעלה לך 11 דולר עם משלוח ויגיע תוך זמן לא רב. תזמין מEBAY וזהו.
  10. Wheezy

    תקלה מסתורית במנועי סקודה

    ה150 היא האיביזה FR, וה180 היא האיביזה קופרה... מה השניה של ה180? הבוקה-נגרה? זה לא באמת דגם נפרד, סתם קופרה עם עוד קצת עיצוב.
  11. צ'מפיון מציעים ג'נטים לא מקוריים? מוזר... הצעה שלי - תחפש ג'נט 17 מקורי של VW ממישהו שהחליף, לדעתי אין יותר יפה ממראה נקי ומקורי.
  12. אל תשכח שמונדאו ו6 ברמת הגימור הבסיסית מגיעות בסיסיות לגמרי... פחות או יותר 0 אבזור. וכשאני אומר אבזור אני לא מתכוון לדברים "פעוטים" כמו אבזור בטיחות אלא לדברים החשובים באמת (לישראלי) - מושבי עור, סאנרוף, מסך מגע, פנסי ערפל וכו'. והעובדה שהקונים יוכלו להכריז שיש להם "אוטו טורבו" גם לא תזיק.
  13. 4 כוכבים ביורו NCAP, לא בבדיקה הסינית.
  14. קצת מצחיק לקנות חלפים מקוריים לרכב כזה... גם הם סיניים!
  15. מי יקנה את זה? כולם! זה בדיוק מה שמפחיד אותי! רכב שנראה מרשים (לא אמרתי טוב, אמרתי מרשים) עם כל האבזורים שהישראלים אוהבים, שלא צריך לפחד מהסחירות הנמוכה שלו כי היבואן מתחייב לקנות אותו ממך בחזרה! וכל זה ב145K! לצערי הרבה אני צופה לרכב הזה הצלחה מסחררת. הלוואי, הלוואי שאני טועה.
  16. יפהפיה אמיתית, אני פשוט חולה על הMK6, לדעתי השדרוג בעיצוב מדור 5 לדור 6 הוא הזוי. אני פשוט לא מצליח להתחבר לעיצוב של הדור 5, מכל זווית כמעט הוא נראה "מיני וואני", גבוה ומוזר כזה. ובדור 6 תיקנו את זה ועדיין שמרו על אותו קו.
  17. לא אהבתי את הפנסים האחוריים. משהו שם נראה קצת... זקן.
  18. הרגת אותי בבלוג שלך. "זה נימצא בגנטיקה של קהילה הזאת (יש מחקרים מדעיים שמוכחים זאת), גיזענות נגד קהילות אחרות היא חלק בלתי נפרד מהם, הם פשוט לא יודעים לחיות אחרת. דברים האלה מונעים מהם להשתלם לחיים נורמטיביים של החברה הישראלית." כן, הם גזענים. "מפעילי ציוד הקרנה משטח דירה שמעלינו השתמשו הלילה נגדינו במכשיר הקרנה בעל עלומה מאוד צרה וממוקדת. הם מכוונים את המכשיר במדוייק על ראש הקורבן (לצורך זה משתמשים בציוד שמאפשר ליראות דרך קירות, כגון RADAR VISION 2I שמיוצר בישראל או XAVIER 800)" Dude...
  19. שים לב שכתבתי "לזוז קצת או לבלום", באופן כללי. אם הרמזור היה ירוק והיא הייתה קולטת היא הייתה יכולה להאיץ ואולי למנוע את התאונה.
  20. לדעתי דווקא הצפצוף, אפילו אחד קצר, יכול לעזור. דבר ראשון, בשביל שהנהג שעומדים להיכנס בו יוכל לנסות ולזוז קצת או לבלום בשביל להקל את המכה או אפילו למנוע את התאונה. ואם ממש אי אפשר למנוע את התאונה, לפחות שהנהג השני "יכין את עצמו", מן הסתם אין שום דבר אמיתי שהוא יכול לעשות בשביל להגן על עצמו אבל לפחות הוא יבהל פחות.
  21. אני לא יכול לתאר אפילו כמה זה מגוחך בעיניי שאומרים פה "לא נורא, אפשר לספור". זה כשל ברכב, פיצ'ר בסיסי שפשוט לא עובד, ואתם מקבלים את זה?! ואם הרכב ימשוך שמאלה, תיתן קונטרה ימינה? ומה עם ילך המנוע, תדחוף עם הרגליים?!
  22. לא ברור לי איך אתה חושב שהסמיילי הזה עצוב... זה מין סמיילי מתפלא כזה. שים לב שלא רק שהוא לא עצוב, הוא אפילו מחייך קצת, כשהוא מגלגל את העיניים הפה שלו מקבל זווית למעלה.
  23. קראתי את אותו שרשור מגוחך. לפי מה שהבנתי, אתה טוען שם שחבורה של אתיופים מעפולה, שהם חלק מארגון טרור בינלאומי משתמשים בקרינה ברמות עצומות בשביל להרוג את המשפחה שלך. ניסיתם לעבור דירה, והם מצאו אתכם, קנו (או שכרו) דירה לידכם, העבירו לשם את המכשור (שלפי מבינים בתחום שהגיבו באותו שרשור אמור להיות ענק) רק בשביל להמשיך ולהקרין עליך. אם חבורה של אתיופים היו רוצים להרוג מישהו הם היו דוקרים אותו... מוות מקרינה לוקח המון זמן, באותה מידה הם כבר יכלו לקנות לכם המון ארוחות במקדונלד'ס עד שתמותו מכולסטרול ושומן. אני לא מבין איך לא ברור לך שמדובר פה בפרנויה חמורה.
  24. ההתהפכות הזאת לא מראה על זה שהנהג אידיוט (למרות שגם זה בטח עזר) אלא שהכלי לא בטיחותי בעליל. זה לא שהוא נסע 200 קמ"ש, הוא בטח נכנס לפנייה במשהו כמו 30-40, וזה הספיק בשביל לגרום לבדיחה הזאת להתהפך. מזל גדול שאין כאלה על הכבישים.
×
×
  • תוכן חדש...