Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. אני רק מקווה שתהיה היענות, כי אם יבואו רק מספר קטן של אנשים זה יהיה מוזר ולא אפקטיבי, וצ'מפיון תמיד יוכלו להגיד ש"אלה רק 6 אנשים בעייתיים" וכו'.
  2. בתמונה הראשונה יש ידית לדלת הנהג, ומאחור היא כנראה מוסתרת בקורה, כמו בלאון או בחלק מדגמי אלפא.
  3. בתור לקוח חדש של צ'מפיון אני מתכוון להגיע ולהראות תמיכה. אין לי רכב שלהם עם בעיות להצהיר עליהן, אבל אני מניח שגם "סתם" אנשים שיבואו לתמוך יעזרו.
  4. אם אתה רוצה להעלים את הswirl marks באופן מקצועי, כדאי לקחת את הרכב לדיטייל חיצוני (לדעתי כ300 שקל בקלין-קאר) ולהשתמש בווקס באופן קבוע.
  5. Wheezy

    רכב שהוא גם מטוס

    על הTexan T6, או בשמו בחיל האוויר "עפרוני". מטוס חדש ומרשים, מהיר ואבירובטי בעל מנוע טורבו-פרופ, לא סילוני כמו הצוקית. מי שראה היום את מסדר הכנפיים (קורס 160) זכה לראות את הצוקית טסה לצד העפרוני. למען האמת הצוקית מרשימה הרבה יותר, יותר "שופוני" ואני יכול לדווח שהפרחים מבואסים מהשינוי, אבל אי אפשר לעצור את הקדמה (:
  6. Wheezy

    רכב שהוא גם מטוס

    כבר עכשיו זה בערך הדבר הכי מגוחך בעולם, לא יאומן שאשכרה חושבים שמישהו יקנה את זה. ואם כבר, ה"FUGIA" שבסוף השם מזכיר את הפוגה, יותר נכון פוגה מגיסטר CM170, הידוע בכינויו "צוקית", שעשתה היום את טיסתה האחרונה בחיל האוויר. מטוס מדהים ש"גידל" הרבה טייסים.
  7. אפשר לשאול למה? (להודעה מעליי)
  8. למען האמת באופן מסויים אני מעדיף שילד שלא יודע לנהוג ינהג בR8 ולא בג'אסטי עם צמיגים מלפני 10 שנים.
  9. Wheezy

    יגואר xjs סטיישן נדירה

    הRS4 נראית מגוחך מאוד בעיניי, מהצד ומאחורה.
  10. פשוט מדהים. אני מדמיין מצב שבו פתאום המחיר בארץ ירד למחיר כזה, באותו יום השיקול של חיסכון בדלק יעוף מהחלון!
  11. אני מבין שאתה רוצה להתרשם מהHU לאורך זמן בשביל לתת חוו"ד רצינית ומקצועית, וזה באמת הדבר החכם וההגיוני לעשות. אבל אני מאוד אשמח אם תוכל לפני כן לתת פה כמה תמונות של הממשק, קישור למקום שממנו קנית, וקצת פרטים, כי גם אני מחפש כרגע מכשיר דומה.
  12. פיתרון יעיל - מדבקה שלא יורדת על השמשה. פיתרון לא מוסרי במיוחד, אבל זה כנראה מה שאני הייתי עושה - כל פעם שאני יורד עם הזבל והרכב חוסם את הפח, פשוט לשים את הזבל על האוטו וזהו.
  13. לשכן שלי יש ceed קופה לבנה עם ג'נטים מקוריים יפים... הרכב נראה מעולה.
  14. Wheezy

    יגואר xjs סטיישן נדירה

    כמו שאמרתי, מבחינה פרקטית אין לסטיישן תחרות כמעט. הכוונה שלי היא שהסטיישנים נראים מגוחך, מבחינה עיצובית בלבד, מה לעשות - זו דעתי.
  15. Wheezy

    יגואר xjs סטיישן נדירה

    ידוע לי שבאירופה רואים המון סטיישנים, זה רגיל לגמרי שם, ולא כמו בארץ. הייתי רוצה שיהיו עוד סטיישנים בארץ רק בשביל שיהיה עוד גיוון, אבל באופן אישי זה נראה בעיניי מכוער ומגוחך.
  16. Wheezy

    יגואר xjs סטיישן נדירה

    האמת אני מופתע. תמיד חשבתי שמי שקונה סטיישן קונה את זה כי אין לו ברירה והוא חייב תא מטען גדול יותר, וכשהוא נוהג הוא מדמיין שזה לא באמת סטיישן כי מבפנים זה נראה אותו דבר. לא חשבתי שיש בכלל אופציה כזאת שמישהו יחשוב שזה יפה, אבל כל אחד וההעדפות שלו. מה שהכי מפריע לי בסטיישן זה שבגלל שהרכב ארוך יותר מהרכב ה"רגיל", יש הרבה יותר גוף מאחורי הגלגלים האחוריים, וזה פשוט נראה רע.
  17. Wheezy

    יגואר xjs סטיישן נדירה

    אני מבין את ההתלהבות בגלל שזה מאוד מיוחד, אבל יש פה מישהו שבאמת חושב שסטיישן זה יותר יפה מ"רגיל"?
  18. אני באופן אישי בכלל לא הייתי קונה רכב ששכב שנה בלי שנגעו בו. שנה שלמה הרכב עומד בשמש, מתייבש, דוהה ומתיישן. מישהו בכלל נכנס לרכבים האלה להניע אותם פעם בכמה זמן? וגם אם כן, זה רק המנוע שעובד, כל מכלולי הרכב פשוט עמדו שנה שלמה... לא מציאה גדולה.
  19. בעלת פרופורציות מאוד מוזרות, אבל יש לי הרגשה שבמציאות היא תהיה ממש מגניבה.
  20. יש לחבר שלי V5 כזאת, רק מהדגם החדש יותר והמעט יותר חזק, לרכב יש המון כוח והוא בטח לא עצלן. והסאונד שלו... עם אגזוז טוב ופילטר פתוח הסאונד שלו משכר.
  21. במילים אחרות: סאנרוף מציל חיים.
  22. רמת גימור Linear 123000 km יד 2 BSR Stage 1 205bhp סט מתלים saab roadholding kit חדש ג'נטים 17 אינץ' סאאב מקורי צמיגים חדשים יוקוהמה 225/45/17 טורבו חדש במידה ויש פרטים נוספים ותמונות, אנא ציין אותם כאן ואל תצרף קישור.
  23. באמת פרק סתמי ולא מיוחד. אבל אני חייב להגיד שבכל פעם שהרובין התהפכה נקרעתי מצחוק. אני פשוט לא מצליח להבין איך ייצרו רכב שפשוט לא מסוגל לפנות במהירות של מעל 20 קמ"ש, ואיך דבר כזה קיבל רישיון לעלות על הכביש.
  24. חיפשתי קצת בגוגל על אותו V-Tune. בעצם הV-TUNE הוא הפיצ'ר שמאפשר להחליף בין "מצבי מנוע" בעזרת הידית של הcruise control? נשמע שימושי מאוד. זמין בלאון 1.8TSI 2010?
  25. פרק 1 להורדה. עדיין אין HD אבל בינתיים זה מספיק לי (:
×
×
  • תוכן חדש...