על הTexan T6, או בשמו בחיל האוויר "עפרוני".
מטוס חדש ומרשים, מהיר ואבירובטי בעל מנוע טורבו-פרופ, לא סילוני כמו הצוקית.
מי שראה היום את מסדר הכנפיים (קורס 160) זכה לראות את הצוקית טסה לצד העפרוני.
למען האמת הצוקית מרשימה הרבה יותר, יותר "שופוני" ואני יכול לדווח שהפרחים מבואסים מהשינוי, אבל אי אפשר לעצור את הקדמה (:
כבר עכשיו זה בערך הדבר הכי מגוחך בעולם, לא יאומן שאשכרה חושבים שמישהו יקנה את זה.
ואם כבר, ה"FUGIA" שבסוף השם מזכיר את הפוגה, יותר נכון פוגה מגיסטר CM170, הידוע בכינויו "צוקית", שעשתה היום את טיסתה האחרונה בחיל האוויר.
מטוס מדהים ש"גידל" הרבה טייסים.
אני מבין שאתה רוצה להתרשם מהHU לאורך זמן בשביל לתת חוו"ד רצינית ומקצועית, וזה באמת הדבר החכם וההגיוני לעשות.
אבל אני מאוד אשמח אם תוכל לפני כן לתת פה כמה תמונות של הממשק, קישור למקום שממנו קנית, וקצת פרטים, כי גם אני מחפש כרגע מכשיר דומה.
פיתרון יעיל - מדבקה שלא יורדת על השמשה.
פיתרון לא מוסרי במיוחד, אבל זה כנראה מה שאני הייתי עושה - כל פעם שאני יורד עם הזבל והרכב חוסם את הפח, פשוט לשים את הזבל על האוטו וזהו.
ידוע לי שבאירופה רואים המון סטיישנים, זה רגיל לגמרי שם, ולא כמו בארץ.
הייתי רוצה שיהיו עוד סטיישנים בארץ רק בשביל שיהיה עוד גיוון, אבל באופן אישי זה נראה בעיניי מכוער ומגוחך.
האמת אני מופתע.
תמיד חשבתי שמי שקונה סטיישן קונה את זה כי אין לו ברירה והוא חייב תא מטען גדול יותר, וכשהוא נוהג הוא מדמיין שזה לא באמת סטיישן כי מבפנים זה נראה אותו דבר.
לא חשבתי שיש בכלל אופציה כזאת שמישהו יחשוב שזה יפה, אבל כל אחד וההעדפות שלו.
מה שהכי מפריע לי בסטיישן זה שבגלל שהרכב ארוך יותר מהרכב ה"רגיל", יש הרבה יותר גוף מאחורי הגלגלים האחוריים, וזה פשוט נראה רע.
אני באופן אישי בכלל לא הייתי קונה רכב ששכב שנה בלי שנגעו בו.
שנה שלמה הרכב עומד בשמש, מתייבש, דוהה ומתיישן. מישהו בכלל נכנס לרכבים האלה להניע אותם פעם בכמה זמן?
וגם אם כן, זה רק המנוע שעובד, כל מכלולי הרכב פשוט עמדו שנה שלמה... לא מציאה גדולה.
רמת גימור Linear
123000 km
יד 2
BSR Stage 1 205bhp
סט מתלים saab roadholding kit חדש
ג'נטים 17 אינץ' סאאב מקורי
צמיגים חדשים יוקוהמה 225/45/17
טורבו חדש
במידה ויש פרטים נוספים ותמונות, אנא ציין אותם כאן ואל תצרף קישור.
באמת פרק סתמי ולא מיוחד.
אבל אני חייב להגיד שבכל פעם שהרובין התהפכה נקרעתי מצחוק.
אני פשוט לא מצליח להבין איך ייצרו רכב שפשוט לא מסוגל לפנות במהירות של מעל 20 קמ"ש, ואיך דבר כזה קיבל רישיון לעלות על הכביש.
חיפשתי קצת בגוגל על אותו V-Tune.
בעצם הV-TUNE הוא הפיצ'ר שמאפשר להחליף בין "מצבי מנוע" בעזרת הידית של הcruise control?
נשמע שימושי מאוד. זמין בלאון 1.8TSI 2010?