למה "ילדים"?
אתה בטוח שכל מי שמחכה לאלטו הוא צעיר? או שאתה פשוט מניח שמי שקונה את הרכב הכי זול בארץ הוא בטח ילד?
זלזול מיותר.
אני מסכים שעשו פה מהאלטו (שהוא מכונת ניוד פשוטה ולא יותר) איזה פלא הנדסי, וזה בסדר להגיד מה שאתה חושב אבל לא צריך להגזים.
גם כן יצרן.
ודיברתי על האקטיון, מן הסתם זו טעות שלי, לא ניקדתי.
התכוונתי "שהאויבים שלי ינהגו בסניאנג" עם פתח/קמץ מתחת לב'.
כלומר בסניאנג המדוברת, בקשר לאחרות לא בדקתי אבל איכשהו אני לא חושב שהן טובות יותר.
אני אתן את 2 הסיבות העיקריות מבחינתי:
1) הרכב מקבל 4 כוכבי בטיחות בקושי, וגם זה בkorean ncap המונפץ.
2) זה לדעתי הרכב הכי מכוער שיש על הכביש היום, כיעור כ"כ בולט וכ"כ פנומנאלי לא היה יכול להיווצר בטעות, אני משוכנע שהשקיעו שנים של מחקר בשביל להפיק רכב שנראה כ"כ גרוע.
קטע מצחיק - ברונדו שאנחנו עשינו אחרי יב' הייתי עם חבר ברכב. עצרנו ברמזור באופן רגוע וצפוי לחלוטין, ובערך 30 שניות אח"כ נכנסה בנו די חזק איזו "נהגת" מהשכבה.
לפי מי שישב איתה באוטו היא בבירור ראתה שאנחנו עוצרים אבל משום מה לא לחצה על הברקס, כנראה חלמה או משהו.
ולכן הרכב מתאים לחלק מהאנשים!
אני, לדוגמה, יודע שאם יהיה לי אלטו בחניה אני אבכה כל פעם שאני אכנס לרכב, כי האלטו לא נותן לי את מה שאני מחפש ברכב.
ולכן להגיד משהו כמו "תסתכל בייעוץ רכב , אנשים רוצים לקנות אוטו בן 7 וחצי שנים באותו מחיר , ולא מבינים שהם זורקים כסף סתם" זה לחלוטין מטומטם, כי לרכב בן 7 שעולה כמו אלטו יש המון יתרונות.
אני בכלל לא מסכים בקשר לקטע של הצניעות.
אם היה לי מספיק כסף הייתי קונה פרארי, כי הייתי רוצה להנות מהנהיגה, והייתי קונה פאנטום או מייבאך בשביל לנסוע בנוחות.
אם היו מייצרים פרארי/פאנטום עם עיצוב של מאזדה 3 אולי הייתי קונה כזאת, אבל אין. אז מה, לוותר על דברים שאני נהנה מהם בשביל לשמור על "צניעות"?
מרגיז אותי בזמני הקפה שהם מתחילים ממהירות גבוהה.
גם אם בכל המכוניות הם התחילו בול ב60 קמ"ש (לדוגמה) את המדידה, זה עדיין לא הגיוני כי יכול להיות שלרכב מסויים יש יתרון עצום בזינוק מ0, והם בעצם מבטלים את היתרון הזה.
כמו שאמרתי, אם כל מה שאתה רוצה מהרכב שלך הוא מחיר זול (לקנייה ואחזקה) וגודל קטן אז אין שום סיבה שלא תקנה את האלטו.
אם יש עוד משהו שאתה רוצה מהרכב שלך חוץ מזה אז האלטו כבר לא ממש רלוונטית.
ולמה סוזוקי מייצרים רכב עם ESP ושולחים לNCAP גרסה בלי?