Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. אני זוכר שקראתי על זה לפני כשבוע, עד כמה שאני זוכר זה רק איזה ניסוי כזה, הרמקולים גם לא בדיוק מנגנים באופן רגיל, יש שם משחק עם תדרים בשביל ליצור אפקט מסויים. אני אחפש את זה. זה לא מוצא שאפשר לקנות, לא כרגע.
  2. לדעתי הסיבה שבגללה נהגים נוהגים רק בשמאלי היא פשוטה מאוד. מתוך העיקרון של "השמאלי מהיר יותר". גם כשזה לא קשור למציאות, גם כשהשמאלי עמוס והימני ריק, השמאלי הוא "מסלול מהיר". מן הסתם אם כולם היו שומרים על הימין זה באמת היה נכון והשמאלי היה מהיר יותר, זה הייעוד שלו, אבל צריך להתאים את עצמך למצב הכביש.
  3. לא מאמין שיהיו בעיות עם שוטרים. זה תלוי ברכב, אם היית מתקין קסנונים על שרייד היו עוצרים אותך לבדיקה, אבל שירוקו זה רכב חדש שנחשב ליקר ויוקרתי, לא נראה לי שיש שוטר שיעשה בעיות.
  4. אורוות? (ולא עורבות*) אורווה היא מקום קטן שבו הסוס "גר", מה הקשר בין זה לבין קרבות סוסים? (או רכיבה). באותה מידה אפשר להגיד לרוכבי האופניים להתאמן בחדר אופניים מתחת לבניין. בנוגע לדברים האחרים שאמרת, לדעתי חד משמעית לטרקטורים אין מקום על הכביש. בעולם מושלם כל טרקטור היה מגיע לאתר הבנייה על מוביל. אופנועים זה משהו אחר, אופנוען חכם שנוהג כמו שצריך ומסוגל לעמוד במהירות של כביש מהיר (ולא איזה קטנוע פיצה מתפרק) לא מסכן לא את עצמו ולא את התנועה. לעומת זאת רוכב אופניים שרוכב במהירות כ"כ נמוכה, ובד"כ בלי אפוד זוהר או מחזירי אור מסכן את עצמו ואת הסביבה לחלוטין. אני חושב שההקבלה הכי מתאימה היא ריצה. לא היית מתעצבן אם היית נוסע 90 בכביש בין-עירוני ולפתע היית רואה אצן רץ במהירות 20 קמ"ש בשולי הכביש?
  5. אני לא אוהב את ההכללות האלה. אני יליד הארץ וגם אני מעולם לא העלתי בדעתי לשרוט/לפנצ'ר/לדפוק/ללכלך רכב של מישהו. בנוסף, אני מכיר עולים מחבר העמים שעושים דברים כאלה.
  6. תסתכל בלינק ששמתי, זה דווקא נראה טוב והממשק שם נראה הכי טוב מבין כל האופציות. באתר של flyaudio לא מצאתי משהו מתאים, רק את זה וזה לא נראה מקורי בכלל.
  7. אם לא אוכלים/שותים/מעשנים ברכב, ושומרים עליו באופן כללי אין שום סיבה שהריפודים יתלכלכו באופן מוגזם. אני מאוד נגד הכיסויים, זה תמיד נראה זול, הכיסוי היחיד שאהבתי היה דמוי עור שנתפר על המושבים המקוריים של הרכב (של הדר רוזן לדעתי).
  8. שאלה שמטרידה אותי: במכונית חדשה באמת משנה הקטע של המזגן מבחינת הכוח? זה פשוט מגוחך בעיניי שב2010 הפעלת מזגן היא עדיין התלבטות, מאז ומעולם בכל רכב שהיה במשפחה המזגן תמיד עבד בכל נסיעה כל הזמן, רק בזמן האחרון הבנתי שיש אנשים ש"חוסכים" במזגן! זה באמת עד כדי כך משמעותי ששווה לא להפעיל מזגן ולסבול?!
  9. עכשיו יביאו כל האלטואיסטים ויגידו שקשה יותר להחנות סיוויק בת"א.
  10. קשה לי להאמין שזה חוקי, אין לך שפריצרים.
  11. למען האמת ברוב המקרים הימני פנוי. לפעמים זה פשוט מדהים אותי, אפשר לראות רמזור עם 3 נתיבים, באמצעי והשמאלי מחכות 10 מכוניות והימני ריק לגמרי!
  12. "מאוד אוהב אותה" - נראית טוב בעיניו והוא שמע שהיא אמינה וסחירה. בשביל רוב האנשים אין כמעט שום שיקול אחר.
  13. כשאני חושב על זה שוב, יש אנשים שזה לא משנה להם. אם למישהו יש סוזוקי סוויפט שנת 98, זה לא ממש משנה איזה רכב חדש הוא יקנה, זה בהכרח יהיה יותר טוב בכל אספקט, והוא יהיה מרוצה. יכול להיות שיש רכבים אחרים שיהיו טובים יותר בשבילו, אבל הוא לא יודע את זה, הוא קנה רכב והוא מרוצה ממנו. כמו שאומרים... ignorance is bliss
  14. אם קורה מצב כזה אני לא מהסס בכלל, אני ישר עוקף בימני. חוק מטופש, אם הנסיבות מאפשרות וזה לא מסכן אף אחד, למה שאני לא אסע קצת יותר מהר ממי שתוקע בשמאלי?
  15. Wheezy

    טויוטה 2011

    הרכב שימכר מחר והרכב שימכר ב1.1.11 הוא אותו רכב בדיוק, אבל זה שימכר ב2011 יחשב לרכב ממודל חדש יותר.
  16. יש צרכנים מטומטמים, זה לא צריך להרגיז אותך, מקסימום להצחיק אותך. יש לא מעט אנשים שהפקטור היחיד מבחינתם זה המראה של הרכב ומספר המושבים בו. הבחורה אהבה את הצורה של הקשקאי, ישבה בו וסה"כ הוא נראה לה די בסדר, שמעה את הקשקושים של הנציג וזה הספיק לה. מן הסתם אני לא הייתי קונה שום רכב בלי לעשות שיעורי בית, ולפחות נסיעת מבחן אחת, אבל ברור לי שלא כולם ככה.
  17. חיפוש קטן בEBAY
  18. כן, סתם השתקפות, לא יודע למה לא ראיתי את זה.
  19. מה זה החלק מעל הפלסטיק שמכסה מקום של פנס ערפל? זה נראה כמו פנס אבל זה יכול להיות גם ניקל שמנצנץ.
  20. אותו פטנט גם משבש קליטת GPS, ככה לפחות קראתי ברשת.
  21. Wheezy

    סיאט בזול, רק היום.

    מוכרים 2din לא מקורי של VW? של איזה יצרן? ואיזה דגם? קצת מגוחך להוציא רכב חדש מהיבואן וכבר מההתחלה הכפתורים של ההגה לא עובדים.
  22. אם זה מעניין מישהו, החלטתי להזמין את זה (כשהרכב יגיע). סיני, עם כל הפיצ'רים, והוא היחיד שהממשק שלו נראה טוב ומקורי ולא סיני ומגעיל. ברור לי שזה הימור מסויים, אולי זה יתקלקל ואולי זה לא יעבוד, אבל מצאתי שהתמיכה שלהם באימייל טובה (ענו לי 3 פעמים ביום אחד, באנגלית טובה ותשובות ענייניות) ובשביל 2100 שקל כולל משלוח זה שווה את הסיכון.
  23. אני זוכר שהיה פעם מבצע על גראנד ויטארה (אני אפילו זוכר את הפרסומת ואת השיר) וכולם מכרו את הרכב אחרי המבצע.
  24. זה לא באמת תוספת של צבע מטאלי. זה "תוספת צבע". בסיאט על כל רכב שהוא לא לבן משלמים 2000 שקל יותר.
  25. Wheezy

    מספר רישוי קדמי

    לפני בערך שנה ראיתי פונטו אבארת' שחורה בת"א, הרבה זמן ניסיתי להבין למה היא נראית כ"כ מיוחדת עד שקלטתי שאין לה מספר מלפנים. את האחורי לא ראיתי, אבל הוא כנראה היה זר.
×
×
  • תוכן חדש...