Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. אין שום סיכוי שככה מפרקים בארץ. בטוח מצאו דרך לשבור איזה פלסטיק ולקבל גישה לחיישן הזה.
  2. לא קראתי את כל העמודים, אבל אולי עוד לא הביאו את זה. http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  3. באמת שיותר מפריעה לי העובדה שהוא עזב את ההגה.
  4. כתוב brand new במיליון וריאציות שונות, למה להגיד סתם?
  5. מן הסתם באתר החברה הכל יראה ורוד (או לבן) יותר. חיפשתי השוואה אובייקטיבית בין DIAMOND VISION לNIGHT BREAKER ולא מצאתי. אני אשאר עם ההזמנה של הDV כי אני יודע שהגוון שלהן טוב במציאות.
  6. הNight Breaker לבן יותר וגם חזק יותר? אז למה כולם מתלהבים מהפיליפס?
  7. תאורת לוחית רישוי אחורית היא צהובה ב99% מהרכבים, בד"כ רק ברכבי יוקרה היא לבנה.
  8. אמרת שאתה מוכן לעזור לי, ואז כששלחתי הודעה שאומרת שאני מעוניין לא קיבלתי תשובה. אולי בכוונה ואולי לא, לא יודע.
  9. דווקא רכבי מועדון ה5 פחות מעניינים אותי, אני מתעניין בעיקר ברכבים המודרניים והאקזוטיים יותר.
  10. ועם כל הדוקטורט הזה אתה עדיין שומר על עמימות ולא מוכן להגיד לי איזה מכשיר רכשת, וגם לא מוכן לעזור לי להשיג אחד.
  11. דווקא זה נראה פחות טוב, הממשק שלו הרבה יותר אפור ו"סיני" מהמכשיר שאני מצאתי.
  12. ראיתי תמונות ממפגשים מלפני שנה ודווקא נראה שהיו המון אנשים ומכוניות מעניינות. לא צפוי שיהיה ככה היום?
  13. אין לי גישה לפורום OT, ולכן אני שואל כאן. המפגשים בצהרי שישי בחניון של היכל נוקיה - עדיין מתקיימים? ואם כן באיזו שעה בערך?
  14. Hello, Thank you for your email. I can now confirm that the W5W bulbs that you will receive with your order will be Blue Vision, rather than the Premium W5W's. If there is anything else we can help with then please don't hesitate to contact us. Kind regards, Sandra איזה כיף! עכשיו זה חוסך לי לקנות LED W5W מEBAY! לא נראה לי שהblue vision יתנו אור לבן כמו LED אבל זה בטוח הרבה יותר טוב מסתם אור צהוב. השאלה היא אם הפיליפס blue vision יעבדו כמו שצריך עם הcan-bus. אני מקווה שכן.
  15. המכשיר שם היה ברמה מאוד מאוד גבוהה ובחיים לא הייתי מנחש שהוא תחליף סיני אם לא הייתי יודע, זה מתחיל בעיצוב הכללי ומגיע עד הפרטים הכי קטנים והאנימציות הכי שוליות. בכל אופן נראה לי שאני מזמין את זה בימים הקרובים. אם אתה יודע על משהו יותר טוב שאפשר לקנות, בבקשה שתף.
  16. הרגע שלחתי בקשה, למרות שלא נראה לי שהם יסכימו, אני מאמין שאת מה שהם מחלקים בחינם הם גם קונים במחיר זול יותר.
  17. לפני 5 דקות הזמנתי סט של diamond vision מכאן, זה גם מגיע עם סט W5W של פיליפס שאני מקווה שיתנו אור בהיר יותר (ושיעבדו עם הcan-bus), זה יצא לי 36 פאונד (כ220 ש"ח) אחרי שהכנסתי קופון שמצאתי באינטרנט. אני מאמין שזה מקורי כי האתר מוכר ונחשב לאמין, ועוד יותר מקווה שלא יהיו בעיות עם הדרדסים.
  18. אתמול נסעתי בסופרב חדשה של חבר, והייתה מותקנת אצלו מערכת שהייתה ברמה גבוהה ועשתה רושם מקורי, אבל היו עליה יותר מדי כפתורים, מה שגרם לי לחשוב שזה מה שנקרא "תואם מקורי". ככה נראה RNS510 מקורי. בסופרב היו משהו כמו 6 כפתורים מכל צד של המסך (במקום 4) ועוד בערך 4 בתחתית. אני זוכר שבתחתית היו כפתורי ipod, dvd, cdc וגם פלסטיק שאפשר להסיר ושם יש סלוט micro sd וכניסת av. מישהו מצליח להבין על איזה HU אני מדבר לפי התיאור?
  19. Wheezy

    אופל - המאזדה הבאה?

    הלוואי הלוואי הלוואי. אופל אינסיניה בארץ...
  20. שיותקן עם פאנל מקורי (של לאון) בלי הגברה בינתיים. מחברה טובה, סדרה בסיסית, כמו מורל טמפו או JBL מקבילים.
  21. ומה עם שם דגם? לינק לרכישה? יש עוד אנשים שמחפשים פיתרון כזה.
  22. סוף כל סוף עשיתי את המעבר לרכב עם גיר ידני, ועכשיו מתעוררות שאלות לגבי נהיגה "חזקה" (שתתחיל עוד מעט, בסוף ההרצה). "רצועת כוח" - מתייחס לתחום הסל"ד שבין שיא המומנט לכ"ס מירבי - נכון? אם כן, הבנתי שברכב שלי הרצועה הזאת היא 1500-5000 RPM בערך. מה זה אומר? שבשביל ביצועים טובים אני צריך להעביר הילוך ב5000? אין שום ערך למשיכה של ההילוך לקו האדום? "ניתוקי הצתה" - בשיא הסל"ד, נשמע צליל די מספק, בחזרות מאוד מהירות. כמה זה באמת מזיק למנוע אם אני מגיע לניתוקים? פתיחה חזקה - קלאץ' לחוץ, הילוך ראשון משולב, סל"ד ב2400 בערך ו"לזרוק" את הקלאץ'. מזיק לקלאץ'?
  23. זה אומר שהג'ולייטה בגרסת ה170 כ"ס תהיה מתחרה ישירה של הגולף TSI. אבל אני לא רואה מי יקנה את ה120 כ"ס ב160K... נשמע מוגזם. אבל אני מניח שזה תלוי באבזור ועוד כל מיני משתנים
  24. ההבדל הוא כמו ההבדל בין ה3 ל6 - לא ככה?
  25. כל היופי בBSR הוא שאתה מעדכן בעצמך. בסאאב 9-3 שהייתה לי עשיתי את זה. אתה קונה מהם מין מחשב קטן כזה, מחבר אותו לשקע הדיאגנוסטי של הרכב ומעדכן גרסה. ככה אתה יכול גם למחוק את ה"צ'יפ" כשאתה נכנס למוסך.
×
×
  • תוכן חדש...