פתחתי טופיק לפני כמה ימים, ניסיתי לערוך אותו אבל אני לא מצליח, הכפתור לא מופיע. באג אולי?
בכל אופן אני מחפש HU חדש לרכב, ועכשיו חשבתי על האופציה להביא אחד מEBAY, יש לי כתובת בארה"ב שאליה אני רוצה לשלוח את המוצר ככה שהמשלוח לא אמור להיות יקר.
אני מחפש HU דאבל דין, שיכלול GPS וBT, בלי מתאמים ותוספות שונות.
תקציב - 800 דולר (כולל משלוח) אבל עדיף פחות, סה"כ הHU מחובר לרמקולים רגילים של סיאט לאון, סאונד מדהים זו לא המטרה פה.
השאלה היא אם יש מכשיר שאפשר להחליף לו את תוכנת הניווט ולהתקין עליה IGO עם כל הקבצים של העברית ומפה של ישראל.
ועדיף שיהיה אפשר לחבר מתאם להגה של הרכב (שוב, לאון 2010)
אשמח לקבל המלצות, כי אין לי כיוון.
עריכה: מצאתי את זה. נראה מעניין ובמחיר טוב. יש אפשרות להחליף לו את התוכנה?