Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. אולי אתה צודק. אבל איכשהו קשה לי להאמין שההבדל יהיה עד כדי כך גדול כשסה"כ מדובר על STAGE 1 לרכב עם טורבו קטן יחסית. משום מה אני מרגיש שאני מקבל פחות ממה שהייתי אמור, ולכן השאלה בקשר לדיינו.
  2. ומה ההבדל בין זה לפורק המוכר שמתקינים ברכבים אחרים? כי פה זה נראה כאילו אין שסתום שמווסת את הפריקה. מה הסדר גודל של העלות?
  3. המנוע הוא 1.8. אני לא מרוצה מבחינת כוח. APR טוענים לכ200 כ"ס לרכב הזה עם STAGE 1 וזה ממש לא מרגיש ככה. הרכב הקודם שלי היה סאאב 9-3 שאחרי צ'יפ BSR גם הייתה מוצהרת על כ200 כ"ס ושם כשנתתי גז הרגשתי ממש את ה"בעיטה בגב". בלאון הרכב מאיץ מהר יחסית אבל אין לו את הברוטליות הזאת. לגבי הפורק כנראה לא הבהרתי את עצמי. את הפורק אני רוצה בשביל הצליל, לא בשביל הביצועים (למרות שהבנתי שככה הטורבו משחרר את הלחץ יותר מהר מה שגורם לו לגדוש מחדש קצת מהר יותר), מה שחשבתי זה שאולי יש פיתרון בשבילי, לרכב עם 2 נהגים, שלא בהכרח שניהם רוצים את הרעש הזה. AVIHAITOPOR - אתה אומר שבTSI לא צריך פורק חיצוני באמת אלא רק ספייסר שמשחרר את הלחץ החוצה (ככה הבנתי). הפיתרון הזה נשמע קצת כמו קומבינה ישראלית... זה עובד טוב באותה מידה? ואם כן מה הסדר גודל של העלויות?
  4. לפני כחודש התקנתי צ'יפ של APR בPITSTOP על הלאון (TSI 2010) ולמען האמת אני לא מרוצה. אני רוצה להעלות את הרכב על דיינו בשביל לראות כמה הספק אני מקבל באמת, איפה עושים דבר כזה, ומה העלות? בנוסף, אני מעוניין להחליף לפילטר אוויר טוב יותר (INBOX, לא צריך יותר בינתיים), ולהתקין פורק חיצוני. האם שני הדברים האלה ביחד יתנו לי שיפור מורגש בגדישה? (ואני לא חי בסרט, אני לא מצפה לשיפור גדול) ולשאלה קצת יותר מוזרה - האם קיים בשוק פורק חיצוני בעל מצבי פריקה? כלומר פורק שאפשר בקלות יחסית להפוך אותו לפורק פנימי ולהעלים את הרעש?
  5. על כל אחד שיעשה את זה בצורה בטוחה ואיכותית יהיו 100 שיעשו את זה בחאפריות ובטימטום. יש דברים שבהם החוק מגביל ומעצבן אותנו, אבל זה לא אומר שהוא טועה.
  6. בקטע שהוא משחק עם המפתח (לא ברור מה הוא עושה שם) רואים בבירור שיש ידית כמו של כל גיר אוטומטי עם טיפטרוניק. עם מסילה ישרה ויציאה שמאלה בחלק התחתון עם + ו-
  7. ניסיון שני
  8. פתחתי טופיק לפני כמה ימים, ניסיתי לערוך אותו אבל אני לא מצליח, הכפתור לא מופיע. באג אולי? בכל אופן אני מחפש HU חדש לרכב, ועכשיו חשבתי על האופציה להביא אחד מEBAY, יש לי כתובת בארה"ב שאליה אני רוצה לשלוח את המוצר ככה שהמשלוח לא אמור להיות יקר. אני מחפש HU דאבל דין, שיכלול GPS וBT, בלי מתאמים ותוספות שונות. תקציב - 800 דולר (כולל משלוח) אבל עדיף פחות, סה"כ הHU מחובר לרמקולים רגילים של סיאט לאון, סאונד מדהים זו לא המטרה פה. השאלה היא אם יש מכשיר שאפשר להחליף לו את תוכנת הניווט ולהתקין עליה IGO עם כל הקבצים של העברית ומפה של ישראל. ועדיף שיהיה אפשר לחבר מתאם להגה של הרכב (שוב, לאון 2010) אשמח לקבל המלצות, כי אין לי כיוון. עריכה: מצאתי את זה. נראה מעניין ובמחיר טוב. יש אפשרות להחליף לו את התוכנה?
  9. התגייסתי לפני שנה וחצי, אני משרת בדרום. אני נוסע רק ברכבת הביתה, לא אוהב אוטובוסים. אני מעריך שמאז הגיוס שלי היו יותר פעמים שהרכבת הייתה לא פעילה מאשר פעמים שהיא עבדה. נקודה למחשבה.
  10. אני מחפש פאנל דאבל דין לרכב, שיכלול דיבורית BT וGPS (לא חייב שיכלול תוכנה, את זה אפשר להשיג ממקומות אחרים) מעדיף של מותג מוכר ולא מוצר סיני כלשהו, ושתהיה אופציה לחבר מתאם לכפתורי שליטה מההגה (אם יש דבר כזה) מיועד לסיאט לאון 2010. תקציב - 4K. יש חיה כזאת?
  11. מזכירים לי איביזה...
  12. סרט ענק! לאחר האכזבה מהרביעי קצת חששתי לפני הסרט אבל נהנתי מכל רגע. אין ספק שהדגש פה היה יותר על פעולה ופחות על מכוניות, וזה מאוד חסר לי כי אהבתי את זה ב3 הראשונים, אבל גם בתור סרט פעולה רגיל הוא טוב. ברור שיש קטעים מגוכחים לגמרי מבחינת ריאליסטיות אבל בסרט כזה זה לא מפריע לי אפילו קצת.
  13. Wheezy

    מחפש סרטון על רכב מדרדר

    אני לא חושב שהאמריקאים מודעים לידית הקסם הזאת.
  14. רק לי הסרטון לא עובד?
  15. עזוב רגע את הפקקים על הכבישים, למה בכלל לעמוד בתורים באתר עצמו? אתר גלישה בזיוני עם כמה מסלולים בודדים שרוב הזמן עמוסים מאוד... לא שווה לנסוע בכלל.
  16. יונדאי עם 140 כ"ס ואחיזת כביש פחות טובה משל מאזדה 3? אם עד עכשיו כל מי שהיה לו מאזדה 3 2.0 חשב שהוא שומאכר מה יחשבו נהגי הליסינג עכשיו?
  17. בתור בעלים לשעבר, קשה מאוד (כלכלית) להחזיק סאאב, ה9-3 הייתה מדהימה, ואחרי הצ'יפ של BSR המנוע היה פשוט מדהים, אבל UMI פשוט לא יודעים לטפל ברכב.
  18. איזה צליל משכר... הלוואי שנראה כאלה על הכבישים.
  19. כמה שקלים, גג 20 בחנויות כמו באג או אופיס דיפו. תבקש כבל PL, או כבל "כמו של אוזניות בשני הצדדים", זה מה שאני עשיתי בשביל שהמוכר באופיס דיפו יבין אותי.
  20. אתה מחדש לי פה. העברת הילוך בלי לחיצת קלאץ'? מה?
  21. החוק הזה פשוט מגוחך, מזכיר קצת את 1984. אסור לבנאדם ללכת ברחוב עם בקבוק בירה ולשתות... לאיפה הגענו?!
  22. Wheezy

    Fast and Furious 5

    פול ווקר, וין דיזל, טייריס, לודקריס, דה רוק, הסיני שמשחק את האן... בלי לקרוא כלום אני מניח שהסרט ידבר על התקופה שדום דיבר עליה בסוף טוקיו דריפט, כשהוא הסתובב עם האן. וכנראה נראה פה את טג' בימים שהוא היה מתחרה, אם אני זוכר נכון בתחילת השני מציעים לו לנהוג והוא אומר שמאז התאונה הוא לא מתחרה או משהו. מחזיק אצבעות שזה יהיה טוב, ושיהיו הרבה רכבים אירופאיים ולא רק אמריקן מאסל.
  23. אני לא מבין למה העובדה שיש ילדים בני 11 ששותים ברחובות צריכה להפריע לבנאדם נורמטיבי בן 30 שרוצה לשתות כמה בירות עם חברים בזמן שהם רואים סרט בבית (לדוגמה)
  24. ראיתי אחד היום בקרית-אונו, בצבע לבן. מקדימה מרחוק נראה כמו אסקלייד אבל משהו שם היה מוזר, וברגע שהוא עבר לידי ראיתי שזה משהו מיוחד יותר. רכב מרשים ומאוד יפה לדעתי.
×
×
  • תוכן חדש...