Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. אלפא 3.0T DSG
  2. לא נראה לי שיש חיישני לחץ אוויר אמיתיים בפולו. אצלנו בלאון יש מערכת שמתמשת בחיישנים של הESP בשביל לזהות אם יש דליפת אוויר חמורה באחד הגלגלים, אני מניח שבפולו זה אותו דבר.
  3. אם אני מתקין זה רק אצל יוסי (אלפיין). עליו אפשר לסמוך שלא ישבור את הדלת?
  4. http://en.bsr.se/products/t1777/ 150 כ"ס עם צ'יפ של BSR
  5. קצת קשה לי להאמין ש1.4 עם צ'יפ בלבד תהיה חזקה יותר מ2.0 סטנדרטית, אבל אני מסתמך על דברים שקראתי ושמעתי, אם אתה יודע מניסיון שה1.4 חזקה יותר - אני מאמין. למרות שגם אז, קשה לי להאמין שה1.4 חזקה בהרבה. ומן הסתם אין מה לדבר בכלל על 2.0 עם צ'יפ, עולם אחר לגמרי.
  6. קיבלנו את הלאון (TSI 2010) בשעה טובה ואני מרוצה מאוד מכל אספקט של הרכב - חוץ מהסאונד. אני מחפש להחליף את הרמקולים הקדמיים בקומפוננטים 6.5 אינץ' (עד כמה שאני יודע הגודל מתאים - תקנו אותי אם אני טועה). הדרישות - שיהיו כמה שיותר נצילים ושיעבדו כמה שיותר טוב בלי מגבר. כרגע לא יותקן מגבר ברכב, אולי בעתיד יהיה משהו צנוע. שומע היפ-הופ בעיקר, עדיף שהבאס יהיה כמה שיותר טוב. תקציב - לא ממש מוגבל, אבל אני מניח שאין שום סיבה לשים קומפוננט של 2000 שקל ברכב בלי מגבר, אז נראה לי שהסגנון הוא משהו כמו מורל טמפו/פולס (יש הבדל אמיתי ביניהם?) בנוסף - כמה אמורה לעלות התקנה טובה של דבר כזה?
  7. ה2.0 הוא המנוע החזק יותר, אין פה עניין של דעה... 1.4 עם צ'יפ בלבד תהיה קצת חלשה יותר מ2.0 סטנדרטית.
  8. לפעמים היבואנים האלה לא מחוברים למציאות... למה שזה יעלה 8K?! בלאון זו תוספת של 1K, וזו גם משענת באיכות גבוהה לפי מה שראיתי.
  9. איכשהו לראות את כל השירוקו ביחד מוריד קצת מהייחוד של הרכב. אבל עדיין יפהפה. מעניין אותי כמה מתוך כל השירוקו (בארץ ובמועדון) הם הדגם החזק יותר (2.0T)
  10. זה מעצבן? מעצבן שיצרנים לא מכניסים דברים כסטנדרט רק בשביל שיוכלו לגבות על זה כסף בתור "אבזור". לדעתי זה אבסורד שבשנת 2010 מסך GPS גדול זה לא סטנדרט בכל רכב. הרי ליצרן כל התוספת הזאת תעלה כמה מאות שקלים. בכל פלאפון ממוצע יש דברים כאלה, אבל ברכב זה צריך לעלות 10,000 שקל! מעצבן אותי שעדיין לא מצאו תחליף למקל המסריח הזה שמחזיק את המכסה מנוע פתוח. מעצבן אותי שיש מכוניות בארץ שנמכרות עם "מנואלה" לפתיחת החלונות מאחור. ויותר מכל, מעצבנת אותי החדגוניות על הכבישים, זה משגע אותי!
  11. מעצבן ומיותר. בפוקוס שלנו לחיצה ארוכה סוגרת את החלונות, אבל בVAG זה אפילו יותר מעצבן, כי אתה צריך להחזיק את הכפתור בשלט כל עוד החלון עולה, אחרת הוא יפסיק באמצע.
  12. נשגב מבינתי הקטע הזה של להגיד "אוטו זה כולה פח עם גלגלים". נראה לאנשים מצחיק כששומרים על הרכב "בהגזמה". אבל כשיש בית שבו אסור לאכול בסלון בשביל לא ללכלך את הספות - זה לגיטימי, כשיש בית שמבקשים להוריד את הנעליים בכניסה - קצת יותר מוזר אבל עדיין הגיוני. ושלא נדבר בכלל על בתים שעוברים ספונג'ה 3 פעמים בשבוע והכל בו מצוחצח ברמה של אובססיה, לא אומרים על בעלת הבית שהיא משוגעת, אלא שהיא אוהבת ניקיון! אז למה אותם חוקים לא חלים על האוטו?!
  13. Wheezy

    פולו TSI - כעבור חודש

    קח אותה בלבן וזה יעלה רק 115 ככה זה, המחירים של כל רכבי VW בארץ מגוכחים. ובכלל אני לא מבין למה צ'מפיון גובים 2000 שקל פחות על רכב לבן. מה אכפת לי, זה גם ככה הצבע הכי יפה (:
  14. Wheezy

    פולו TSI - כעבור חודש

    בקשר לDSG7 עם מנוע חלש - מעיק מאוד. נהגתי יומיים על איביזה חדשה 1600 DSG ולא התלהבתי מהתיבה בכלל. היא לא נעימה כמו גיר אוטומטי רגיל, ובמצב D אתה מוצא את עצמך על 50 בתוך העיר בהילוך 6, עם 0 כוח. ואז בשביל להאיץ קצת התיבה ישר מורידה 3 או אפילו 4 הילוכים (קרה לי בלחיצה מאוד החלטית), מה שלוקח המון המון זמן, מרגיש כמעט כמו turbo lag בלי טורבו. אם היה לי רכב עם תיבת DSG הייתי נוסע אך ורק על מצב S, שפותר את הבעיה הזאת. אחרי שסיימתי לנהוג על האיביזה ועברתי חזרה לפוקוס נהנתי מכל רגע, כשאתה לא מחפש לנהוג ספורטיבי גיר אוטומטי הוא כ"כ הרבה יותר נעים ונוח... בגלל זה מצאתי את השילוב המושלם - רכב ידני בשביל הפאן, ורכב אוטומטי לנסיעות המנהלתיות.
  15. מקפיץ, צריך תשובה. באופן יותר ספציפי, איך המגבר שמוצע פה יחזיק קומפוננט פשוט כמו מורל פולס/טמפו?
  16. כבר חשבתי שבשירוקו יש מערכת מובנית כזאת... בסאאב 9-3 שהייתה לנו יש עינית מעל המראה המרכזית, ואפשר "ללמד" אותה תדר של פתיחת שער, זה מגיע מהחברה.
  17. Wheezy

    צליל "דיזלי" בסיאט.

    לא צריך לדאוג, לא קרה כלום (: את העסקה על הלאון סגרנו לפני כמעט 20 יום, ביום שלישי אנחנו אמורים לקבל את הרכב (אבל כנראה מסיבות אישיות זה יקרה רק ביום שישי). את האיביזה נתנו לנו בגלל שבשישי האחרון נפרדנו מהרכב הקודם שלנו ובינתיים נשארנו בלי רכב.
  18. אתמול קיבלנו לכמה ימים איביזה חדשה (חדשה מאוד אפילו, 17 ק"מ) מנוע 1600 DSG בתור רכב חלופי, ושמתי לב שבהתנעה של הרכב יש צליל ממש מגעיל, בדיוק כמו של מנוע דיזל. בנוסף אני זוכר צליל זהה בהתנעה (או הנעה? לא סגור על זה) של לאון FR שנת 2007. האם זו תופעה מוכרת ברכבי סיאט? נשמע לי קצת מוזר כי סה"כ המנועים האלה הם אותם מנועים שמורכבים בכל רכבי VAG.
  19. בקשר ל4 כוכבי בטיחות של הלאון, שים לב שהלאון מקבלת רק נקודה אחת פחות מהגולף, וזה הרף בין 4 ל5 כוכבים, ההבדל בבטיחות בין הגולף ללאון זניח באופן יחסי.
  20. מפתיע ומשמח, לרגע לא חשבתי שיש ווליומים נפרדים, לא במכשיר סיני. עושה רושם שהמכשיר איכותי.
  21. סאאב זה רכב של hate it or love it. אחזקה יקרה יחסית, אבל הבעיה היא שאין כמעט אף בעל מקצוע בארץ שבאמת יודע לטפל ברכב, ושלא נדבר בכלל על UMI. מן הסתם ה9-3 היא ב10 רמות מעל הפוקוס, ה9-3 היא רכב פרימיום לכל דבר, גם מבחינת נוחות, אבזור, ומחשבה שהושקעה ברכב, ומובן מאליו שהביצועים זה בכלל עולם אחר. אנחנו נפרדים מה9-3 שלנו מחר, ולמען האמת זה די עצוב. בטוח שאני אחזור לסאאב יום אחד.
  22. מוזר... הפוקוס שלנו היא פוקוס ליסינג בסיסית לגמרי ויש בה את הMP3. כנראה קטע של שנת דגם.
  23. אני מקבל בתחילת השבוע הבא את הרכב החדש (לאון) והתחלתי לחשוב על שדרוג הסאונד ברכב. אני לא מתכוון להתחיל עם משהו גדול (סאב וכו') אלא יותר בקטע של קומפוננטים טובים. אין לי תקציב וגם לא צורך במגבר 4 ערוצים שעולה 1000 שקל ומעלה, אז חשבתי שאולי כדאי לרכוש מגבר שמיועד להגברה של זוג רמקולים בלבד, כך אקבל את המירב מהקומפוננטים. בקיצור מה שאני צריך זה מגבר 2 ערוצים שיהיה גם איכותי (כלומר לא משהו סיני) וגם זול (זול ביחס למגבר 4 ערוצים של 1000 שקל, אחרת זה לא יהיה משתלם), שיחובר ישירות לHU המקורי של הרכב. יש חיה כזאת?
  24. והGPS יודע לדבר בשקט או שהוא מדבר בווליום שהמערכת מכוונת אליה? כי נשמע לי די מעצבן לשמוע שיר בווליום גבוה ופתאום "בפנייה הבאה פנה ימינה" בפול ווליום.
  25. היה לכם זמן להפוך את כל התא כפפות אבל לא לעשות חיפוש קצר בגוגל? ככה בדיוק זה נראה אצלי. אחרי שחיברת את הכבל תוציא אותו מהחלק התחתון של התא כפפות, כלומר מהציר, יש שם פתח.
×
×
  • תוכן חדש...