Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. מה עם התרשמות קצרה ותמונות לטובת אלה שגם רוצים לקנות? הSRC גורם לי לחשוב שזה תואם סיני כלשהו. FLY AUDIO?
  2. עיצוב מדהים ופסיכי לחלוטין. על כביש ציבורי ספויילר כזה יראה מגוחך לגמרי, העובדה שהוא כ"כ גבוה מוסיפה משהו על המסלול או שזה קטע עיצובי?
  3. קטע מוזר http://www.youtube.com/watch?v=PVzoNTRe6_g&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  4. השאלה היא אם זה מתחבר לתצוגה של המסך המקורי שמותקן ברכב.
  5. Wheezy

    שידרוג האוטו

    כיסויים למיניהם תמיד יראו זול ופטתי לדעתי. הדבר שהכי ישנה את המראה של הרכב זה צבע ופחחות, אבל זה עסק די יקר, השאלה היא כמה אתה רוצה להשקיע. ג'נטים זה שיפור מראה גדול מאוד, תנסה להשיג משהו מקורי של שברולט ולא משהו מצועצע. דיטייל פנימי לרכב יעלה כמה מאות שקלים ויחדש לך את הריפודים והפלסטיקה ברמה גבוהה, אם הכל מלוכלך ודהוי מבפנים כדאי.
  6. אני לא ממש מבין. באיביזות החדשות אורות הדרך הראשיים עובדים תמיד, גם כשהרכב כבוי? ומה עם המצבר?!
  7. אני מקווה שהילדים שלי יזכו לראות מציאות שונה, ליותר מזה אני לא מצפה.
  8. צ'מפיון לא רוצים להודות שהם מורידים מחירים כתוצאה מירידת היורו אז הם עושים "ימי מכירות". בינתיים היה לסיאט, אודי, בקרוב סקודה, ובטח במהלך החודש הבא גם לVW
  9. מחפש ג'נטים 17 אינץ' שהגיעו מלאון FR או קופרה, דור קודם או נוכחי. עדיפות לג'נט הזה של הלאון דור קודם. כל זאת בהנחה והם מתאימים ללאון TSI חדשה (אני מאמין שכן)
  10. הלוואי שיביאו את המנוע הזה לארץ. לא ברור לי למה כתבו "פחות קרבית", היא הרבה יותר קרבית מהנוכחית! עם השפיצים האלה בתחתית הבאמפר הקדמי, והפנסי ערפל המוזרים/יפים האלה.
  11. הכל אני יכול בחופש הגדול...
  12. כנראה שמו באמפר לא מסומן אחרי קטע מהיר... פשוט ביזיון, לא ברור לי באיזו מדינה מטומטמת לא מתקנים כזה דבר. וכשהלמבו עפה שם... פשוט עצוב, כמעט בכיתי.
  13. אחרי שראיתי את התחקיר על חברות הליסינג - פיקדון רק בתמורה למסמך רשמי וחתום, בלי אותיות קטנות, שאומר שאם אתה מתחרט אתה מקבל את הכסף במלואו.
  14. ואיך בוחן רכב ידע אם "שיפור" כלשהו הוא ברמה גבוהה, או הותקן ברמה גבוהה? הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה מוסכים עם אישור מהמדינה לשפר רכבים, ואז אם יש לך שיפור מסויים אתה מראה לשוטר/בוחן מסמך מאותו מוסך מורשה ואתה מסודר. אבל זה יקפיץ את המחירים פי 10
  15. אני חייב להתוודות רגע, למרות שהחוק הזה מרגיז אותי ופוגע בי באופן אישי, אני חושב שהוא במקום. אז נכון, כנראה כל מי שפה בפורום ישפר את הרכב שלו כמו שצריך ולא יגרום לתקלות ונזקים, אבל אם יהיה מותר לעשות שינויים מבניים ברכב תחשבו כמה שיפורים חאפריים יהיו על הכבישים, סובארו פשע עם ג'נט 25 אינץ' שמתהפכת בכביש מהיר, איביזה טורבו שמתפוצצת בגלל מיכל NOS ועוד הרבה דברים.
  16. לדעתי המכשיר שהבאתי פה קישור אליו יתמוך. הכל שם זה חיבורים 1:1 וכתוב שם משהו על מגברים לאנטנה של הרדיו. שלח להם מייל, הם מאוד יעילים ועונים מהר, הם אפילו עשו לי בדיקה במיוחד למשהו שהם לא ידעו.
  17. למה לא לאון 1600 חדשה? נראית צעירה, ידנית, תא מטען גדול יחסית.
  18. הכוונה היא לא לפנס מאחורה שגורם לכך שיראו אותך טוב יותר, אלא ל2 פנסים קדמיים מתחת לפנסי הדרך הראשיים. לא מכיר שום רכב משפחתי "רגיל" שיש לו כאלה בסטנדרט. בד"כ יש כאלה רק במכוניות המאובזרות יותר.
  19. אז החלפה של טורבו היא חוקית? שינוי מידת גלגל? ומה עם החלפה של מנוע? סה"כ המנוע המוחלף עושה את אותה פעולה, רק יותר טוב.
  20. היום התפרסם פה בפורום על תחילת שיווק הפביה TSI במחיר שמתאים לדרישות.
  21. Wheezy

    נתוני האצה פסימיים בVW ?

    לדעתי דווקא יותר הגיוני שהסקאלה שלך מזייפת. יש לי חבר עם יונדאי אטוס שמדד שוב ושוב 0-100 וכל פעם יצא לו 7 שניות, הייתי איתו ברכב וזה באמת נכון. במקרה שלו ברור שהסקאלה מזייפת בהמון, אולי אצלך זה גם ככה.
  22. בפוקוס 2009 זה נמצא בתא כפפות. ואם יש לך AUX זה כתוב בספר רכב, פתח אותו ותמצא.
  23. לפי התמונות לפחות, נראה לי שאני מעדיף את העיצוב של הדור הנוכחי. הפנסים הקדמיים קצת גדולים מדי. אבל זה רק לפי התמונות, צריך לראות בעיניים בשביל לשפוט. בלי קשר לדור הקודם הרכב נראה טוב, אני מרשה לעצמי לקוות שיביאו את הגרסה הספורטיבית לארץ, יש לי הרגשה שהסופר-מיני מתחילות לתפוס פה מומנטום.
×
×
  • תוכן חדש...