דוגמה לTDI - למדתי נהיגה על ג'טה TDI, הייתי שומע את המנוע כשהייתי יוצא מהבית והרכב היה על הכביש, במרחק של כ50 מטרים ממני.
ברגע שהייתי פותח את הדלת של הבית הייתי יודע אם המורה נהיגה כבר הגיע או לא.
ואנחנו מדברים פה על VW חדשה.
סתם עוד מכשיר אפטרמרקט...
מסך קטן, וזה לא נראה מקורי.
צריך לעשות פה החלטה - או מראה מקורי (כלומר מכשיר מקורי, או הקנווד ההוא) או אפטרמקט לגמרי, ואז באופן אישי אני מעדיף מכשיר נטול כפתורים שכמעט כל השטח שלו זה מסך.
שומעים יפה מאוד את הרעש, גם במוניות מרצדס חדשות לגמרי שומעים מבחוץ את הרעש הדיזלי הזה.
מן הסתם הקצנתי ואינפיניטי תישמע פחות רע מטנדר ישן אבל עוד לא הצליחו להיפטר מהרעש המגעיל לגמרי.
קשה לי להאמין שכל נהגי המוניות יודעים אנגלית מעבר לרמה של "וואן האנדרד שקל", ומה הקטע של ידיעת הארץ?
נהג שלא יודע את הדרך הוא נהג מונית גרוע, אבל אין סיבה שלא יאפשרו לו מבחינת החוק להיות נהג מונית.
לא כל חברות הליסינג מתנהגות כך.
יש לנו פוקוס 2009 ליסינג מאלדן, ובטיפול האחרון הוחלפו רביעיית צמיגים למישלן חדשים, ובנוסף הרכב מטופל ומתוחזק פיקס, הייתה בעיה של דליפת נוזל קירור וזה תוקן תוך יום.
לדעתי הוא התכוון שהצביעה ספציפית לרכב הזה נראית זולה.
ואני נוטה להסכים.
לא מתאים לכל רכב, איכשהו על רכב ישן זה נותן מין הרגשה כאילו זה צבע שנשרף או משהו.
אם אתה מצד אחד אוהב את הרכב ומעוניין להשקיע בו (לא דווקא כלכלית) ומצד שני לא רוצה לשלם המון בשביל שזה יהיה פשוט, מה שאתה צריך לעשות זה לחפש את כל הבעלי מקצוע שיעשו את זה במחיר נורמלי...
ללכת לחשמלאי רכב, מתקיני אזעקות, פירוקיות, מה שצריך.
הדרך הכי טובה לצאת מזה.
אם הם היו מגיעים ומנצחים, עדיין היה שם סוג של פרסום חיובי למיני.
אז פורש אמרו שהם לא מסכימים לאירוע, ואם מיני רוצים להתחרות בהם שיבואו למירוצים הרשמיים - מה שהם כמובן לא יעשו כי אין להם סיכוי.
אם כבר מעגלי תנועה - אצלנו בישוב (גני תקווה) משום מה לפני כשנה גירדו את כל האספלט של מעגל התנועה עצמו...
מה ההיגיון? זה נראה כאילו בכוונה הקטינו את האחיזה של הרכבים.
לזה אנחנו צריכים לשאוף.
ואני לא מדבר על הכסף או המכוניות עצמן, ואפילו לא על הכבישים והתשתיות.
אני מדבר על אתר אינטרנט שכ"כ משקיע ובשביל סתם סרטון מרים לך הפקה שלא היו מתביישים בה גם בטופ-גיר.
רואים שיש שם סצנה מאוד גדולה של אנשים שפשוט אוהבים את התחום.
מדובר על המתקן או על המצלמה?
כי המצלמה מצלמת בfps נמוך מדי בשביל משהו מהיר כמו נהיגה ספורטיבית.
אבל הזווית מגניבה ביותר
באמת היית תולה את המצלמה שלך מחוץ לרכב כשאתה נוהג מהר כשכל מה שמחזיק אותה זה וואקום שעלה 5 שקל?