Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. יודע מה, בוא נעשה השוואה בין גולף 1600 הבסיסית ביותר למאזדה 3 באותו מחיר. במאזדה אתה מקבל רכב יותר מרווח עם מנוע 2000, סאנרוף, ג'נטים 17 אינץ' ואת כל השטויות של הדגם היקר יותר. בגולף אתה מקבל מנוע 1600, טאסות, ידיות שחורות ובעיקרון את הרכב הכי פחות מאובזר שיש בעולם. מאזדה 3 - רכב פרימיום.
  2. כמו שאמר ידידנו קלארקסון, הדבר הכי בעייתי במכונית היברידית הוא לספר להורים שלך שאתה גיי.
  3. רכב מוגזם, כיאה לרוסים. אבל באופן מוזר וביזארי כלשהו... אני אוהב את זה P:
  4. על איזה רכב הנורות מותקנות? איזה סוג של פנסים יש שם? (רפלקטורים, עדשות?) אתה מרגיש שעוצמת התאורה חלשה יותר?
  5. העיצוב הכי אנמי של VW מאז ומעולם. וזה אומר ה-מ-ו-ן!
  6. זה בדיוק מה שכתבתי פה קודם (או שזה היה בשרשור אחר, אני כבר לא זוכר). צ'מפיון הצליחו לקחת את הגולף ולתת לה תדמית של רכב פרימיום בארץ.
  7. שאלה - למה לא לייצב מגבר על רצפת תא המטען באותה דרך? כלומר עם סקוטש/זווית שמחוברת לרצפה
  8. Wheezy

    איך להימנע מפגיעות חניה?

    עשית את זה ברכב שלך? יש מצב שתצלם בהזדמנות וידאו של המערכת בפעולה? נשמע מגניב ביותר. תתחיל לשווק את הדבר הזה, זה יכול לעבוד בתור מוצר.
  9. Wheezy

    איך להימנע מפגיעות חניה?

    DUDE סטארט אפ ענק!
  10. Wheezy

    PHILIPS BLUE VISION LED W5W T10 6000K

    W5W כזה אמור לעלות לא יותר מ40 שקל... זה מחיר הזוי הפיליפס האלה! כנס לEBAY ותקנה פשוטות, זה סה"כ לד קטן! אני מסכים שהמוצר של פיליפס נראה הרבה יותר מקצועי ואיכותי אבל מדובר פה על 250 שקל כמעט.
  11. Wheezy

    איך להדביק קאפה שנפלה?

    רק שאני אהיה בטוח שהבנתי - אתה מדבר על הלוגו של רנו באמצע הג'נט? אם כן תמצא בEBAY, או בכל חנות מצ'וקמקת ביפו בכמה שקלים. תראה כמה יש
  12. על איזה דגם של A3 אנחנו מדברים? כי יש לך דגם עם 4x4, סאנרוף פנורמי ומושבי עור. 3 דברים שאתה לא יכול לקבל בגולף. ואני מניח (ואני אומר מניח כי לא יצא לי לנסוע בA3 מושקעת) שאיכות החומרים טובה יותר באאודי, אבל פה זו רק השערה ואולי זה לא נכון.
  13. אם המחירון של יד 2 לוקח בחשבון של החישוב שלו את המחירים שמפרסמים באתר, יש מצב שיש פה קומבינה. כי אז השמאים יכולים להציף את האתר בפרסומים פיקטיביים של מכוניות למכירה, עם מחיר מאוד נמוך, מה שיוריד את המחירונים.
  14. אתם מדביקים גם את ה"נקבה" איפשהו או שהזכר שמודבק על הסאב נתפס על השטיחים של הרכב?
  15. Wheezy

    איך להדביק קאפה שנפלה?

    תשיג אחד חדש שמגיע עם דבק עליו... נראה לי שזה יחזיק הכי טוב.
  16. חבל שזה יגרר לריבים... אני מציע לסגור את זה פה.
  17. יצא לי לראות הרבה GTI בחיים אבל נראה לי שעדיין לא יצא לי לראות גולף עם ריפודי עור. אמרת שהבעלים הקודם שלך הרכב שלך קנה גולף GTI בשביל האבזור ולא בשביל הנהיגה... קצת מוזר לא?
  18. לא יעזור לדעתי. הבעיה היא (כנראה) שהפלסטיקים של הדלת זזים בגלל האוויר שהרמקול מזיז, לא בגלל שהרמקול נוגע מאחור במשהו. אבל אולי אני טועה - תנסה ותראה.
  19. סקוטש מסוגל להחזיק סאב בכיכר?
  20. לא יודע, אולי אני טועה פה אבל נראה לי שאם הייתי עומד בפני החלטה כזאת הייתי לוקח צמיג חדש מסדרה נמוכה של יצרן טוב (נגיד מישלן טובים) ולא צמיג משומש מסדרה גבוהה. אבל צמיגים זה משהו שאני לא חוסך בו, זה מחיר פעוט לשלם בשביל הבדל כ"כ גדול בביצועים ובבטיחות.
  21. חחחחח קטע חזק. זאת הבעיה העיקרית עם השרשורים הדומים שמוצעים בתחתית הדף, אנשים נכנסים לשם ושוכחים להסתכל ממתי השרשור.
  22. זה בכלל לא מפריע לי, זה פשוט נראה לי מוזר לדחוף שם טבלט כשמסך רגיל יעשה את העבודה באותה מידה... הרי לא חסרים שם מחשבים ודברים שאפשר לחבר למסך כזה. כנראה בחרו באייפד בתור גימיק כזה, להגניב את האנשים, שזה אחלה ואין עם זה שום בעיה. סתם שאלתי אם יש איזה סיבה מיוחדת שבחרו בזה.
  23. בכלל לקנות צמיג משומש זה משהו שלא הייתי עושה בחיים... גם לא מישלין PS2
  24. דרך אגב, הix35 של יונדאי נראה מדהים.
  25. האמת שגם אני רואה הרבה יותר שירוקו מלאון חדשות. אבל אני גר באיזור... "בעייתי" מבחינת מכוניות. אני גם רואה יותר פורש מאשר לאון.
×
×
  • תוכן חדש...