Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. מאיפה אתה מתכוון לקנות? הבעיה היא שבEBAY אין שמות דגמים, כתוב רק דברים כמו " gps nav dvd 7 inch seat golf skoda" וכו'
  2. אחרי המון חיפושים, מצאתי אתר רומני שמוכר רפליקה שנראית מדהים לינק http://www.youtube.com/watch?v=tYw8v05oo2s&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. שלחתי להם אימייל, נראה מה יענו
  3. אולי כן ואולי לא... וגם אם תופסים את זה במכס זה יוצא 3000 שקל... אפשר לקנות 5 כאלה + תוכנת ניווט IGO 8 מקורית במחיר של אחד מקורי מצ'מפיון.
  4. לפני מרוצים הנהגים נוהגים לחמם את הצמיג... ככה שצמיג ממש קר זה בטוח לא טוב. אבל אולי באקלים שלנו האספלט והצמיגים מתחממים יותר מדי. זה לא על סמך ידע וודאי אבל ההיגיון אומר שעדיף צמיג חם מאשר קר.
  5. גם אני בודק את העניין הזה בימים האחרונים. נראה לי שהדבר הכי טוב לעשות זה לקנות רפליקה סינית טובה (יחסית) ב600$ כולל משלוח מEBAY. כולל GPS, BT וכל הבלאגן. כמובן שהאיכות לא תהיה כמו של מכשיר מקורי, אבל זה כנראה יעבוד כמו שצריך. זה יוצא 2300 שקל בערך, ואת ההתקנה כנראה אפשר לעשות לבד. בטח שיותר כדאי מלקנות אחד אורגינל מצ'מפיון ב16K.
  6. יש לא מעט מכונית שמגיעות עם סאנרוף בהתקנה מקומית, חבל להטעות סתם.
  7. Wheezy

    יבוא מנוע 50Cc

    אמנם לא העברתי אופנוע שלם, אבל עכשיו אני נזכר שהעברתי קיט שלם של מתלים לרכב. הקפיצים והבולמים נכנסו במזוודות, אבל המוטות המייצבים לא נכנסו בכלום. עטפנו בפצפצים ושלחנו. חוץ מזה העברתי כל קונסולת משחקים קיימת, משהו כמו 3 מחשבים, ועוד המון המון שטויות שעשויות ממתכת.
  8. Wheezy

    יבוא מנוע 50Cc

    השיקוף מתעסקים באבטחה, לא בגביית מסים.
  9. REVO מתיימרים לתת את השיפור הגדול ביותר - מ160 ל220 כ"ס. BSR וAPR מדברים על 215. (מניח שאתה מדבר על הלאון 1800TSI)
  10. הרזולוציה לא מספיק גבוהה בשביל לראות באמת. לעומת זאת, פה בטוח אין. כנראה זה עניין של רמת גימור או באיזה מדינה הרכב נמכר.
  11. Wheezy

    יבוא מנוע 50Cc

    שמע, העצה הזאת לא קשורה למנועים אלא בכללי לדברים שאתה מביא מחו"ל. טסת לחו"ל כבר פעם בחיים. נכון? זכור לך אם פתחו לך את המזוודה כשחזרת לארץ? או בכל רגע אחר? התשובה היא כנראה לא. אם אתה לא מצהיר על זה - הם לא יודעים. פעם בכמה זמן אם יש מישהו חשוד המכס יכול לעצור אותו לבדיקה, אבל זה רק במקרים מוזרים כאלה כמו מישהו שחוזר לבד עם 10 קופסאות קרטון שכתוב עליהם SONY. הבאתי מוצרי אלקטרוניקה בשווי אלפי (אם לא עשרות אלפי) שקלים לאורך השנים ואף פעם לא הייתה לי בעיה. וגם אם המכס עוצר אותך אתה תמיד יכול להגיד שזה לא חדש בכלל ולקחת את זה איתך לחו"ל מסיבה כלשהי.
  12. אני עכשיו לפני החלפת רכב ולא נראה לי שאני אקח DSG, בלי קשר לתוספת בכסף. אני פשוט רוצה ידני... אולי יום אחד זה ימאס לי, לא יודע, אבל זה מוסיף עוד מימד לנהיגה, הנהג ההרבה יותר מעורב.
  13. מה ההבדל בין האלטו לספלאש? אותו גודל בדיוק... מה ההיגיון לשווק 2 דגמים בגודל זהה?
  14. באמת? משום מה חשבתי שהמחיר יהיה הרבה יותר גבוה. יהיה מעניין לראות אחד כזה לוחץ עם STI
  15. איפשהו נדבק לי ה"קונספט" לשם של הקמארו החדשה, כנראה בתקופה שהוא עוד היה קונספט אבל הודיעו שהולכים לייצר אותו כמו שהוא, והוא הופיע תחת השם הזה בכל מיני משחקים וכאלה... מישהו יודע כמה UMI הגנבים לוקחים עליו? או שאולי בעצם זה יבוא אישי?
  16. פעם ראשונה שאני רואה. על הכביש מקרית אונו לפתח תקווה (דרך רבין). הפלאפון לא מצלם משהו בחושך, ובטח לא בתנועה, אבל זה מה יש. מישהו כבר ראה כזאת בארץ?
  17. Wheezy

    איזה צבע לגולף?

    בגלל שכל הגימורים שחורים - שהרכב יהיה שחור. אם הידיות והכל היו בצבע הרכב הייתי אומר לבן.
  18. 600 כ"ס. פחות מ5 שניות 0-100 מרשים. והוא בטח נראה מרשים מקרוב. דמיינו מה זה לראות כזה במראה האחורית שועט לעברכם עם כל הנורות האלה... באמת כמו קטר. קטר מהגהנום!
  19. אם היו עושים גרסת אדידס לכל רכב אחר - זה היה מיותר. אבל פה הריפודי אדידס מחליפים את המשבצות המבחילות של הGTI - אז זה שווה את הכסף (לא חשוב כמה זה עולה)
  20. Wheezy

    חלון שמש בגג, האם כדאי?

    אני 1.95 ואני נכנס יופי בלאון עם סאנרוף.
  21. Wheezy

    חלון שמש בגג, האם כדאי?

    יש לא מעט רכבים שנמכרים בארץ עם סאנרוף בהתקנה מקומית.
  22. יש לה את "אפקט הוואוו"... זה עדיין אוטו יקר מאוד, והוא משדר את זה, ישר רואים שזה לא מאזדה. וזה משהו שיש לכל פורש. אבל הפנמרה לא יפה, זה בטוח.
  23. השקפה מעניינת... ומוזרה, לפי דעתי בכל אופן. קצת כמו מה שהאמונד אמר באיזה פרק של טופ גיר. לדעתו, אם בנאדם רוצה פורש הוא צריך להיכנס לסוכנות והדבר היחיד שישאלו אותו זה איזה צבע הוא מעדיף. אני באופן אישי הייתי שמח לראות פורש חדשות עם עיצובים מעניינים.
  24. זה בדיוק העניין! מה שמפריע לי זה לא שהם מנסים וזה יוצא מכוער - זה עוד בסדר. הם לא מנסים בכלל! יש להם המון דגמים, וכולם נראים ב-ד-י-ו-ק אותו דבר! למה?! וברור שלא יותר מעניין אותי סקודה, סתם נתתי דוגמה לחברה ששומרת על אחידות במראה של כל הדגמים, ובכל זאת כל דגם נראה ייחודי.
  25. ומה הקשר בין מה שאני כתבתי לתגובה שלך? אמרתי מילה אחת על האיכות של הרכב? כנראה שפשוט אין להם מעצב, אין לי דרך אחרת להסביר את זה. הפנמרה? כאילו נכנסו לצייר של הווינדוס, עשו איזה חתך באמצע של ה911, הרחיקו את 2 החצאים אחד מהשני ושמו דלת באמצע. בדיוק ככה. יש עניין של אחידות בין כל הדגמים, אבל ראבאק לא צריך להגזים! יש אחלה של אחידות בין כל דגמי סקודה (סתם דוגמה) אבל כל מכונית נראית שונה!
×
×
  • תוכן חדש...