Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. לא מצליח לערוך משום מה... כמה יעלה לי בארץ צ'יפ של REVO? וכמה של APR? ומי המתקינים המומלצים?
  2. אם יש משהו שאני אוהב בסאאב שלי זה ההגה. מצד אחד הוא לא קשה מדי ואין בעיה איתו במהירויות נמוכות, מצד שני זה מרגיש כמו לרכב על סוס לפעמים... אני מרגיש כל דבר קטן על הכביש, כל החלקה הכי קטנה, כל פעם שאני לוחץ משמעותית על הגז הוא מנסה לברוח לי קצת, אבל עדיין מאוד קל להתנגד לו... לעומת זאת ברכב השני (פוקוס) ההגה על הפנים מהבחינה הזאת.
  3. בגלל זה אני שואל... אני לא מכיר את החברות בארץ, לא את המחירים ולא את הרמה של המוצר, וזאת בעצם השאלה שלי. האם יש בארץ חברה שתיתן לי ביצועים דומים במחיר נמוך יותר? פשוט BSR זו חברה עם שם בינלאומי שאני מרגיש ביטחון לשים את המנוע שלי בידיים שלהם.
  4. למה שתהיה בעיה? אם יש שם רכיב שיודע לקרוא קבצים מהתקן נייד USB מה אכפת לו מה הנפח?
  5. אני חושב שאתה טועה... http://en.bsr.se/products/t886/ זה ספציפית הדגם של הSPORT UP ואפשר לראות שבSTAGE 1 מה שהם מוכרים זה PPC, כלומר המכשיר שאתה מקבל הביתה ועושה FLASH למחשב ניהול מנוע דרך השקע הדיאגנוסטי... איך זה עובד עם חברות כמו אפסולוט? אחרת?
  6. כבר שנים כל מי שמגיע ללמוד נהיגה יודע בוודאות מוחלטת שהחל מתאריך שקר כלשהו יהיה מלווה של חצי שנה ועוד כל מיני דברים בסגנון... אני שמעתי את זה על ה1.1.07 וגם על ה1.1.08 אם זה היה קורה היו כותבים על זה בעיתון או משהו...
  7. תחום שמדברים עליו פה הרבה... אני משוכנע שיש אנשים שיודעים.
  8. תודה על האינפורמציה.
  9. כרגע בבעלותי סאאב 9-3, כשרכשתי את הרכב הוא עמד על כ175 כ"ס, והחלטתי לשדרג ע"י שדרוג התוכנה של המחשב, הלכתי עם BSR שהעלה את ההספק למשהו כמו 200 כ"ס (תאורטית). ההבדל היה מורגש באופן מיידי והייתי מאוד מרוצה. השדרוג התבצע בבית - קיבלתי מהם את הPPC שלהם, עדכנתי לתוכנה החדשה ביותר דרך המחשב, חיברתי לשקע הדיאגנוסטי (מתחת לדשבורד) ולאחר כמה לחיצות המחשב עודכן. אני לפני החלפה של הרכב, כנראה ללאון FR או SPORT UP מהשנתיים האחרונות וחשבתי לבדוק יותר לעומק הפעם - יש חברה מומלצת יותר לשדרוג של הרכב הזה? בלאון זה קריטי כי הSPORT UP מגיעה עם 185 כ"ס וBSR אומרים שהם מעלים אותו ל245, שיפור עצום של 60 כ"ס...
  10. 242 זה לא כזה בשמיים... לא ראית בארץ קורבט? פורש חזקה? למבו? (טוב נו כנראה לא ראית אבל יש, ראיתי אותה שבוע שעבר P:) וגם הBMW, אודי (אהם אהם R8 S8 ועוד) המרצדס החזקות, EVO משופרות וכו'.
  11. תשמע אפשר להבין כזה דבר דווקא... תחשוב שאתה איש מכירות של מכוניות מאוד יקרות ונכנס מישהו שאתה משוכנע שהוא איזה קבצן ובא לזיין לך בשכל, לא מפתיע שהוא נתקל בתגובה כזאת.
  12. נחמד בתור קונספט, גרוע בתור מוצר... תראה לדוגמה ב 2:52 באיזו תנוחה מוזרה האישה יושבת... רואים שזה לא נוח והיא לא יודעת מה לעשות עם הגוף שלה, זה פשוט נראה דבילי. והאצבעות של הרגליים נגררות על הרצפה כל הזמן, אפשר לראות את זה בבירור בסרטון והטכנולוגיה לא חדשנית או משהו, הרי הסגווי עושה את זה כבר שנים!
  13. Wheezy

    גולף CC או ג'טה חדשה?

    ספורטבק זה בדיוק לא CC \: A3 וA5 זה מכוניות שהם קופה, וספורטבק זה גרסת הלא-קופה שלהם...
  14. Wheezy

    leon sport up לעומת fr

    כל SPORT UP שראיתי עד עכשיו הייתה גם עם סאנרוף...
  15. Wheezy

    leon sport up לעומת fr

    אם אני שם צ'יפ שמבטל לי את ההגבלה של המנוע, ואני בכל מקרה רוצה ידני, אז ההבדל הוא קוסמטי בלבד?
  16. מדובר על לפני מתיחת הפנים האחרונה, כלומר דגם 2007 או 2008 חיפשתי פה בפורום ובכלל ברשת, ולא הצלחתי להבין מה בדיוק ההבדלים בין 2 הגרסאות. הבנתי שהמנוע הוא אותו מנוע, רק שמגיע עם הספק נמוך יותר של 185 כ"ס. אבל אם אני קונה את הרכב אני מתכוון לשדרג אותו בBSR STAGE 1 שאמור להרים אותו לכוח כמו של הקופרה, משהו כמו 245 כ"ס. הבנתי גם שהג'נט שונה ופחות יפה, ושהמושבים שונים. השאלה היא מה ההבדל במושבים, רק העובדה שלא כתוב FR? או שבSPORT UP זה בכלל לא מושבי ספורט "רציניים" כמו בגרסאות הבכירות יותר? קראתי שבFR יש מתלים מתכווננים, מה לגבי הSPORT UP? ובכלל, אשמח לשמוע על ההבדלים האחרים - באבזור, מכלולים, בלמים, בולמים וכו'.
  17. במציאות זה לא נראה בדיוק ככה, זה קצת יותר בהיר, אבל זה כנראה רק הבדל של תאורה וזווית צילום. במציאות זה נראה ממש טוב לדעתי, מאוד מיוחד, מאוד שונה.
  18. לדעתי השחור לא מתאים לשירוקו, זה מעלים את הcurves שלו. לבן - יפהפה, ועם ג'נטים לבנים בכלל טירוף חושים. האמת? השירוקו הכי יפה שראיתי היא פה בגני תקווה, בצבע ליים, משהו מדהים, קצת צעקני אבל נראה נהדר, לא ראיתי צבע כזה על שום אוטו אחר. ראיתי אותו גם במין צבע קרם כזה, יפה מאוד.
  19. נראה לי שהכי מגניב להביא S CLASS יפה או משהו בסגנון...
  20. עיצוב ממש ממש מיוחד, הקטע עם החלון האחד שמקיף את כל הרכב... למה שמישהו יקנה B4 כשהוא יכול לקבל את ה9-5 באותו כסף?!
  21. Wheezy

    צפצפת מהירות בפוקוס?

    מישהו? זה חשוב...
  22. אם היו לי קצת יותר ביצים הייתי מפנצ'ר את הגלגלים של כל בנאדם שתופס 2 חניות.
  23. ואת הדבר הכי חשוב לא אמרת - איזה רכב?
  24. כל עוד זה לא ורוד אתה בסדר. לפני כמה ימים יצא לי לראות שני גברים מבוגרים נוסעים בסוזוקי ספלאש ורודה.... זה היה פשוט מגוחך
  25. הרכב: פוקוס ליסינג 2009 אתמול בלילה יצא לי לנסוע על כביש 6, וכשהגעתי למהירות של 150 התחיל צפצוף מוזר, כיביתי את הטלפון והרדיו והכל, והוא המשיך. הצפצוף התחיל בדיוק ב150 קמ"ש. הבעיה היא שהצפצוף לא היה ממש "החלטי", הוא היה קצת מוזר כזה, מה שגורם לי לחשוב שאולי זו חריקה של צירייה או משהו, וזה קצת מפחיד. אז השאלה שלי היא כזאת - יש למישהו מושג אם יש צפצפה כזאת בפוקוס?
×
×
  • תוכן חדש...