תאמין לי הקסנטיה הזאת אחלה של אוטו... באמת!
יש כזאת לחבר שלי, מזוויות מסוימות הוא נראה די ספורטיבי וקרבי, האוטו נוח כמו כל סיטרואן והאמת שאולי זה רק מזל של חבר שלי, אבל האוטו פשוט לא עושה לו בעיות - אף פעם! האוטו שלו פשוט לא מבקר במוסך... והוא שנת 2001 אם אני זוכר נכון.
אה, נזכרתי, יש לו בעיה אחת, לפעמים באמצע נסיעה הסקאלה של המהירות מפסיקה לעבוד ואז חוזרת אחרי כמה שניות.