Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. מה שאני לא מבין זה מה ההבדל ביניהם. אם אין השפעה על הביצועים, אז מה ההבדל בין אחד יקר לאחד זול? הזולים עלולים לפגוע בטורבו?
  2. ומה ההשפעות של זה על הביצועים?
  3. בקצרה, מה ההבדל בין 50/50 לבין חיצוני? גם מבחינה טכנית וגם מבחינת האפקט.
  4. אחרי שראיתי כמה מכוניות של אנשים, החלטתי שאני פשוט חושק בצליל המספק הזה של הפורק... אותו "טססססס" אגדי שמרטיט לי את הלב. האוטו הוא סאאב 9-3 (מנוע 2000T) עם BSR STAGE 1 (קצת מעל 200 כ"ס). רציתי לדעת כמה דברים: 1) מה העלות של פורק + התקנה 2) הבנתי שהוא לא משפר ביצועים בכלום, אבל האם הוא פוגע בהם? 3) האם התקנה של פורק לחץ אצל בנאדם מומחה תפגע באמינות הרכב? 4) עד עכשיו ראיתי פורק רק במכוניות ידניות, לא נראה לי שזה משנה אבל בכל מקרה - אפשר להתקין גם על אוטומט נכון?
  5. Wheezy

    סקר- מכונית לנהג

    לא בהכרח נכון... אני באופן אישי מכיר אנשים שנהגו על מכוניות שרובנו יכולים רק לחלום עליהן (EVO וקאררה S) עוד לפני השיעורי נהיגה... מן הסתם זה רק חלק מזערי ביותר מהאנשים, אבל יש גם תלמידי נהיגה שכבר מנוסים בנהיגה ספורטיבית.
  6. A3 3200 קוואטרו
  7. אם מותר להתעניין - באיזה רכב מדובר? ותתחדש! אין יותר כיף מלקנות אוטו חדש לגמרי (:
  8. Wheezy

    נהג חדש והשכרה באוסטריה

    אפשר להוציא רישיון בינלאומי בתקופת המלווה?
  9. Wheezy

    נהג חדש והשכרה באוסטריה

    בגלל זה כתבתי "מכוונים לאיזור של A3 או מיני קופר". אבא שלי דיבר איתם וסגר על הקלאס הזה, עקרונית אמרו שכנראה יתנו לנו סדרה 1, אבל אם פתאום לא יהיה להם אז נקבל משהו מהקלאס הזה.
  10. Wheezy

    נהג חדש והשכרה באוסטריה

    1) לא בעיה 2) לא נראה לי שאפשר להוציא רישיון נהיגה בינלאומי בתקופת המלווה, וגם ככה אין לי מספיק זמן לזה 3) אנחנו מכוונים יותר לאיזור של איזה האצ'בק חמוד, נגיד A3 או מיני קופר.
  11. Wheezy

    נהג חדש והשכרה באוסטריה

    אני מקווה מאוד שאתה צודק... ויש בזה היגיון מסוים, סה"כ האחריות היא על אבא שלי, הוא שוכר את הרכב לא אני. נחיה ונראה!
  12. Wheezy

    נהג חדש והשכרה באוסטריה

    אתם קצת סוטים מהנושא... אני נוסע עם אבא שלי שנמצא באיזור הזה של אירופה בערך 3 פעמים בחודש ולוקח אוטו שכור כל פעם, ככה שאת כל הפרוצדורות של ההשכרה והנהיגה שם אנחנו כבר מכירים. כשאמרתי "לנסוע באוטוסטרדה של אוסטריה" לא התכוונתי שאני חושב שאני אקח M5 ואגיע ל300 קמ"ש, התכוונתי פשוט לחווית נהיגה שאין בישראל, לנהגים נורמליים וכבישים טובים בלי 800 צבעי אספלט על כל קילומטר סלול, ולאוטו ידני נחמד. אני בטח לא מתכוון לעשות שם שטויות, אני לא בראש כזה בכלל אם זה מה שאולי הבנתם ממני בטעות.
  13. אנחנו נוסעים לסקי באוסטריה בתחילת השבוע הבא, ואני, בתור נהג חדש (עם רישיון זמני ומלווה) רוצה לדעת אם יש איזושהי דרך שחברת השכרה תאפשר לי לנהוג באוטו שלהם (אם זה חוקי בכלל). חבל לי לפספס הזדמנות לנהוג בBMW ידנית באוטוסטרדות באירופה
  14. שטות מוחלטת, אני עשיתי איזון גלגלים באוטו ויש לי ג'נטים.
  15. תאמין לי הקסנטיה הזאת אחלה של אוטו... באמת! יש כזאת לחבר שלי, מזוויות מסוימות הוא נראה די ספורטיבי וקרבי, האוטו נוח כמו כל סיטרואן והאמת שאולי זה רק מזל של חבר שלי, אבל האוטו פשוט לא עושה לו בעיות - אף פעם! האוטו שלו פשוט לא מבקר במוסך... והוא שנת 2001 אם אני זוכר נכון. אה, נזכרתי, יש לו בעיה אחת, לפעמים באמצע נסיעה הסקאלה של המהירות מפסיקה לעבוד ואז חוזרת אחרי כמה שניות.
  16. אם לדוגמה מישהו יקנה סדרה 5 בלי קסנון וישים לה diamond vision אני ממש ממש לא מאמין שיהיה איזשהו שוטר שיגיד משהו...
  17. Wheezy

    VOLVO S60 החדשה

    260? באמת? יותר מסדרה 3 בסיסית? מפתיע, בעיקר בגלל שהמנוע פשוט מגוחך... עשינו נסיעת מבחן על הרכב, היה צריך לתת קיק כפול בשביל לעקוף בצורה נורמלית. בעיה, קשה לרדת ממנוע 2000 טורבו למנוע של 140 כ"ס... זה מרגיש כמו לקנות אוטו פחות טוב.
  18. אני לא מבין אם אתה ציני או לא... כי אם אתה לא ציני זה אומר שאתה כנראה ממש מפגר או משהו. איפה הרווח שלהם?! שאנשים ידעו שהם עושים מכוניות בטוחות ויקנו מהם יותר!
  19. Wheezy

    VOLVO S60 החדשה

    לדעתי כ225 בגירסה הבסיסית.
  20. שילוב של איזורי קריסה באוטו היא שיטה מוכחת ובדוקה, אולי במהירויות גבוהות זה עוזר יותר מאשר בנמוכות, לא קראתי שום דבר בעניין, אבל איזורי קריסה יכולים להציל חיים. במהירות גבוהה במקום לעוף מהשמשה הקדמית כל המכסה מנוע הופך לקווץ'. לא עדיף?
  21. Wheezy

    VOLVO S60 החדשה

    אני אישית מקווה שהעיצוב הספורטיבי יותר מראה על כך שנעשה מאמץ להפוך את כל האוטו למעט יותר מרגש לנהיגה.
  22. Wheezy

    VOLVO S60 החדשה

    אחרי שהכריזו ש2009 תהיה השנה האחרונה של הS60 הוותיקה (וחתכו מחירים בהתאם), וולוו מציגים את הדור הבא: שיפור עצום מהדגם היוצא, שהיה חסר עיצוב לחלוטין. עיצוב הרבה יותר ספורטיבי וזורם, ועם זאת לא וולגרי או מוגזם... לדעתי - הרכב הכי יפה של וולוו. מגמה ששמתי לב אליה - פיצול הפנס הקדמי, כמו בE-CLASS החדשה. מעניין אם זה ימשיך גם למכוניות אחרות או שזה סתם צירוף מקרים. הS60 החדשה אמורה להיות המכוניות הבטיחותית ביותר בעולם, ומשלבת גם מערכת שמתיימרת להביא לכך שיהיה בלתי אפשרי לחלוטין לדרוס אנשים בעיר. I can't wait...
  23. אני לא יודע איך זה קרה, ראיתי לדעתי כל אוטו שיש היום בארץ, וזה כולל גם את הנדירות ביותר - אבל איכשהו STI חדשה עוד לא ראיתי...
  24. למה זה מפתיע מישהו? היום לקנות רכב עם פחות מ5 כוכבי בטיחות זה פשע, פשע!
  25. UMI גרועים הרבה יותר. כמה מרורים אכלנו אצלם עם הסאאב... החליפו טורבו 3 פעמים ללא סיבה ורצו לחייב אותנו על שלושתם, קרעו את שכבת בידוד הרעש ושיקרו לגבי זה אח"כ, פירקו את הדשבורד ולאחר ההרכבה הוא עושה רעשים, שברו פלסטיקה, רצו 3000 שקל על גלגל שיניים של חלון חשמל, ועוד הרבה זוועות. הם פשוט לא יודעים איך להתעסק עם האוטו הזה.
×
×
  • תוכן חדש...