יש אנשים שאוהבים מכונית ספורט עם גג נפתח, יש כאלה שאוהבים מכונית קטנטנה, יש כאלה שאוהבים את האמריקאיות הגדולות, ויש כאלה שאוהבים ג'יפים - הגיוני לגמרי.
אם למישהו יש מספיק כסף, והוא חושב שהאוטו הכי יפה בעולם זה פג'רו קינג קצר, והאוטו נוח לו ומרווח לו והוא נהנה מהנהיגה - למה לא?
בארה"ב אנשים כאתה קונים אסקלייד, או נביגייטור, או טאהו, בארץ אין ממש כאלה (יש אבל יקרות) אז קונים לנד קרוזר או פג'רו או X5...