Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. 650 כ"ס בפיאסטה... לא יאומן
  2. יש אנשים שאוהבים מכונית ספורט עם גג נפתח, יש כאלה שאוהבים מכונית קטנטנה, יש כאלה שאוהבים את האמריקאיות הגדולות, ויש כאלה שאוהבים ג'יפים - הגיוני לגמרי. אם למישהו יש מספיק כסף, והוא חושב שהאוטו הכי יפה בעולם זה פג'רו קינג קצר, והאוטו נוח לו ומרווח לו והוא נהנה מהנהיגה - למה לא? בארה"ב אנשים כאתה קונים אסקלייד, או נביגייטור, או טאהו, בארץ אין ממש כאלה (יש אבל יקרות) אז קונים לנד קרוזר או פג'רו או X5...
  3. אתם טוענים שהישראלי לא יקנה כי זה לא כאן ועכשיו, וצריך קצת להתפשר ולחשוב קדימה. אבל יש יתרון אחד לאוטו הזה שאתם לא לוקחים בחשבון - הוא נוסע (כמעט) בחינם!!! אם אתה מטעין אותו רק בבית, החשמל הזה לא עולה לך כמעט כלום, זה כמעט בלתי נתפס, רכב שאתה לא משלם עליו דלק! לאנשים שחונים ברחוב זה בעייתי, אבל אם מישהו חונה בחניון תת-קרקעי או שיש לו בית פרטי עם חניה זה פיתרון נהדר. רק לא לשכוח להכניס להטענה בלילה! סטארט-אפ שחשבתי עליו עכשיו: משטח הטענה לרכב. משטחי ההטענה הם משהו שתופס תאוצה עכשיו במכשירים קטנים כמו פלאפונים, תחשבו על חניה שרק צריך לחנות בה והרכב נטען...
  4. כבר שנים אני חושב שלא הגיוני שאף חברה לא עשתה מכונית שהיא במהותה מונית. למה נהג מונית צריך לקנות מרצדס בכמה מאות אלפי שקלים? אמנם היא נוחה ומרווחת לנוסעים אבל בשביל מה הוא צריך את כל השטויות האחרות שיש במכונית כזאת? מונית זה רכב עם הרבה צרכים, פשוט מוזר לי שעד עכשיו אף יצרן לא עשה משהו בנידון.
  5. הפנס האחורי קצת מזכיר BMW סדרה 6
  6. Wheezy

    מה זה ASR?

    אני התבלבלתי טיפה ASR=TCS, אני חשבתי שהוא התכוון שESP=TCS (מה שלא נכון).
  7. Wheezy

    מה זה ASR?

    TCS זה בקרת משיכה, זה לא ESP.
  8. אחד הדברים שאני הכי שונא, אצלנו קוראים לזה "קסנון של ערבים". בד"כ מותקן על סיוויק, איביזה, גולף ורכבי ערסים שונים. לפעמים בגוונים מוזרים כמו ירוק או סגול... מזוויע ומסנוור.
  9. איך זה מסוכן? אני לא מתכוון שכל הרכב יעמוד משמאל לטור, אלא חצי מטר עד מטר שמאלה. באמת שאני לא רואה איך דבר כזה יכול להיות מסוכן.
  10. התפנה לי המון זמן והחלטתי שאני רוצה לנסוע עם כמה חברים לטיול גדול בחו"ל. תאילנד, הודו וכו' לא מעניין אותי, אז חשבתי לקחת כל אחד אופנוע, או טרקטורון, ולעשות טיול נהיגה גדול. יש פה מישהו שעשה משהו בסגנון? ויכול להמליץ על יעדים/כלים?
  11. אתה ממליץ פה על משהו שהוא מובן מאליו... ברור שעדיף להסתכל קילומטר קדימה ולא על המכונית שאתה נוסע אחריה... עוד טיפ - כשיש טור של מכוניות אין סיבה לעמוד בדיוק מאחוריהם, עדיף לעמוד קצת משמאל ככה שאתה רואה מה קורה מלפנים.
  12. גרמני - פאר היצירה, טכנולוגיה משובחת ורכבים מושקעים. איטלקי - רכבים עם נשמה, לפעמים טובים יותר (פרארי) ולפעמים פחות (חלק מהלנצ'יות) אבל תמיד מרגש. אמריקאי - רכבים גדולים, מגושמים, זוללי דלק, כל מה שרע בעולם הרכב. יפני - חדשני, עממי. צרפתי - פיכס. (רצית מה שעבר לי בראש...)
  13. זו לא סתם סטיגמה, זקנים באמת נוהגים פחות טוב. לפני כמה ימים ראיתי זקנה שמנסה לעשות פרסה (עם BMW סדרה 1 מהיפות שראיתי, לבנה ברמת האבזור הכי גבוהה) באמצע הכביש. רדיוס הפניה היה גדול מדי והיא נכנסה במדרכה (שהייתה די גבוהה). מה עשתה? העבירה לרוורס, נסעה אחורה, וחזרה קדימה - כל זה בלי להזיז את ההגה! כלומר חזרה על אותה קשת בדיוק ונכנסה בדיוק באותה נקודה במדרכה. ככה משהו כמו 4 פעמים, עד שנמאס לה וכשהיא נכנסה במדרכה היא פשוט נתנה גז עד שהאוטו (הנעה אחורית כאמור) עלה על המדרכה וירד ממנה, לא ראיתי את הפרונט של הרכב אבל בוודאות נזק כבד לפגוש הקדמי. פשוט חוסר הבנה בסיסי ביותר של שליטה ברכב, בושה וחרפה (וחבל על האוטו)
  14. תשובה מפתיעה. אם יש לי רישיון לרכב פרטי (ב') אני יכול מבחינת החוק לנהוג בטרקטורון בדרכים מתאימות?
  15. מרכז השמשה מפריע לי מדי. אני שם את הזרוע בחלק הכי שמאלי ותחתון של השמשה הקדמית. זה לא מסתיר לך שום דבר ככה.
  16. UMI ויתרו על מותג אופל, אני כבר לא מצפה לכלום מהם. פשוט בושה. את האינסיניה הייתי קונה בשניה אם הם היו מביאים אותה...
  17. Wheezy

    אופל מריבה החדשה

    UMI לקחו מותג מוביל באירופה ורצחו אותו בדם קר. לא יגיע לארץ בחיים.
  18. Wheezy

    פעולת הABS ברכב חדש

    כשהABS פועל הדוושה נכנסת עוד טיפה פנימה וזה רועד, מרגיש קצת כאילו משהו שם נהרס, כאילו הברקסים נשברים או משהו.
  19. אתם לא רואים את זה? פנס קדמי של R8, פנס אחורי של בררה... זה סתם זיוף. אבל ממש יפה...
  20. מחפש גולף מ2007 ומעלה, עדיף לTSI אבל יש מצב גם לGTI.
  21. Wheezy

    My Smart Madness

    לא ברור לי למה שמישהו יקנה כזה דבר. אני מנסה לחשוב בראש של צעיר רגע, של בחור בכיתה יא'-יב' ככה שקנה סמארט עכשיו, הוא יהיה הפאקינג בדיחה של הבצפר...
  22. הנאנו זה לא הרכב שבו אביזר הבטיחות הכי משמעותי הוא הגלגל הרזרבי שמגן על הנהג מפגיעה חזיתית? אם יביאו את האוטו הזה אני כבר רואה איך מספר ההרוגים מתאונות דרכים קופץ פי 2
  23. מנוע 2.0 שנותן רק 115 כ"ס זה מנוע חלש ביחס למנועי 2.0 מודרניים אחרים.
  24. אבל מה אם הרכב כן חוקי לכביש? למה לא מתארגנים מירוצים נורמליים של מכוניות חוקיות?
  25. לא מסכים איתך, דווקא לנד קרוזר זו בחירה נהדרת, רק שהוא קיבל את היחידה בעולם שמתקלקלת |: וכנראה באמת לא לקחו דיפנדר כי אז המנצח היה ברור מראש.
×
×
  • תוכן חדש...