-
הודעות
707 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Wheezy
-
נא לא לצטט הודעה קודמת. ג'אנטים זה לא בעיה (למרות שג'נטים וצמיגים איכותיים זה כמעט 10K). אבל עד כמה שאני זוכר אין ריפודי עור, שזה משהו שאני לא מוכן לוותר עליו לאור המצב המזוויע שבו נמצאים הריפודי בד ב9-3 הנוכחית. אני גם לא חושב שיש מסך צבעוני או מערכת סאונד ששווה משהו. אז בעצם איזה אבזור נשאר? וה159 זה אוטו לא אמין (כמו גרמני או יפני) וכשהוא מתקלקל זה נזק רציני ביותר לכיס. האלפא לא על הפרק. הIS250 יושבת עליי בול, הבעיה היא שהיא קצת יקרה מדי, לכן אני מחפש יבוא אישי.
-
ה159 כבר מזמן לא עולה פחות מ200K, המבצע שהיה נגמר. מה גם שמה שהם הציעו אז ב190K זה אוטו עם רמת גימור של ליסינג, אוטו עם טסות ובלי שום אבזור מינימלי.
-
החלטנו לא ללכת על ה318, יקר מדי בשביל מנוע 136 כ"ס... די מגוחך. אופציית היבוא האישי עלתה על הפרק, מכיוון שזה נושא שהחל לצבור תאוצה בשנה האחרונה. רציתי לדעת אם מישהו יודע מה המחיר לIS250 מהשנתיים האחרונות מארה"ב, לא אכפת לי להתעסק עם זה אם אפשר לעשות את זה לבד, אבל עדיף מסוכנות של יבוא אישי. ואם יש רכב אחר עד 200K ביבוא אישי ששווה לשקול. הדרישות הן - רכב פרימיום עם מנוע טוב (מוכן להתפשר על משהו כמו 160 כ"ס), שיהיה מפנק וברמת אבזור גבוהה. אני מקווה שאני לא מבקש יותר מדי בשביל מעט מדי כסף, אבל זה התקציב כרגע.
-
אין גרסת 1600? טוב לדעת... ואתה לא יכול להשוות ידנית לאוטומט, מה גם שהידנית היא לא בדיוק הבסיסית, כי אולי היא יותר זולה מהאוטומט, אבל אישית לא ראיתי סיוויק ידנית בארץ (מהחדשות). ואני לא מבין איך הסיוויק נכנסה לפה בכלל, תראה לי מישהו עם סיוויק בסיסית שיגיד שהוא לא יעדיף 318. רק לשבת בBMW... מרגישים את ההשקעה על כל פסיק, בניגוד לאאודי שלפעמים רואים חוסר מחשבה או חומרים קצת פחות איכותיים, בBMW פשוט יש לך הרגשה שאתה יושב ברכב איכותי ומושקע.
-
בולשיט, סיוויק סדאן מנוע 1600 תהיה הרבה הרבה פחות מהירה מה318... ואני בכלל לא נעול על הBMW, פשוט אני לא רואה הרבה אלטרנטיבות... פסאט TSI? שונא את האוטו הזה... אוטו "רגיל", לא מרגש, לא מעניין, לא מלהיב... גולף GTI? בכיף, אם הייתי נמוך יותר ב20-30 סנטימטר.
-
זה לא מופיע על מחשב הדרך. בסדרה 3 החדשות (ואולי גם בישנות) על הסקאלה של הסל"ד יש סקאלה קטנה (אנלוגית עם מחוג) שמראה צריכת דלק, מגניב ביותר ומתעדכן כל הזמן, במבט ראשון זה נראה כמו מד גדישה אני לא מחפש EVO, כי אני לא מוכן להתפשר על נוחות נסיעה בסיסית ומושבים אחוריים מרווחים (משפחה של גבוהים, אני 1.96 ואבא שלי 1.90) ככה שה120 לחלוטין יורדת מהפרק, נכנסנו אליה באולם התצוגה וישר הבנו שזה לא זה, בשביל לשבת בנוחות הייתי צריך לקחת את הכיסא עד הסוף אחורה מה שהשאיר 0 מקום במושבים האחוריים. בכל אופן - התשובה היא שאין שום צ'יפ או מוד שאפשר לעשות ל318 בשביל לעלות אותה לרמה של ה320? כי בסאאב זה היה תענוג, דקה וחצי להלעלות אותה מ160 ל200 כ"ס בלי לפתוח את המכסה מנוע אפילו.
-
היום עשינו נסיעת מבחן על ה318, שנת 2009 (חדשה מהיבואן), הופתעתי מרמת הגימור (סאנרוף, גימורי ניקל, ג'נטים 16 ועוד כמה דברים שלא חשבתי שמגיעים בסטנדרט) אבל המנוע אכזב בענק (מן הסתם). רציתי לדעת אם יש משהו שאפשר לעשות בשביל לחזק אותו בקלות יחסית (כמו PPC של BSR או משהו), כי למיטב הבנתי המנוע שיש ב318 הוא בדיוק אותו מנוע שיש ב320 (שהיא גם חלשה אבל זה כבר יותר הגיוני). בהשוואה למנוע 2000 טורבו 200 כ"ס שיש ברכב הנוכחי הבימר פשוט חלשלושית...
-
סאאב 9-3 2003
-
נגיד ואני רוצה להשקיע במערכת "קומפלט" עם סאב והכל, ומחליט לבנות את זה ככה: HU קומפוננטים איכותיים מקדימה (K2P נגיד) מגבר סאב (בתא המטען כמובן) מה יהיה עם הנוסעים שיושבים מאחורה? הסאב שמאחוריהם לא ישתלט על כל הסאונד מבחינתם? ועוד שאלה - מה אפשר לחבר למגבר 4 ערוצים? כי אני רוצה באס שיעיף בתים, חשבתי על פיוניר 306C נגיד, בגלל שלא צריך בשבילו מונובלוק. האם בריא (וכדאי) לשים 2 סטים שונים של קומפננטים באוטו? נגיד K2P מקדימה ואיזה מורל טמפו (שיחוברו לHU ולא למגבר) מאחורה?
-
תמיד חשבתי שאם רוצים לשים רמקולים באוטו (לא מערכת שלמה וגדולה עם מגברים וסאב וכאלה, אלא רק רמקולים בתור התחלה) הכי כדאי לשים 6x9 בגלל שהם גדולים יותר ויתנו באס יותר טוב, וזה גם מה שאומרים "ברחוב". אבל לאחרונה מכל מיני חצאי דברים שאנשים אמרו פה הבנתי שאולי כדאי קומפוננטים. בקיצור פה אני רוצה להבין אחת ולתמיד - למה יש פה אנטי 6x9 בפורום, מה היתרון שלהם על קומפוננטים ומה החיסרון? ונגיד שאני קונה מערכת "קומפלט" (HU מגבר רמקולים וסאב) אפשר לוותר על 6x9?
-
האמת שזה לא אני, זה חבר שכתב מהמשתמש שלי, אני באופן אישי לא אוהב 6x9 אבל במקרה שלו באמת לא הייתה ברירה. זה האוטו של אבא שלו והוא לא יכול לתקוע סאב מאחורה וגם לא להשקיע המון כסף, אז בשביל קצת באס ואיכות קצת יותר טובה 6x9 האופציה היחידה... אבל מהזה האנטי 6x9 הזה? אני מתכנן לקנות בעתיד מערכת יקרה (כמה אלפים) וחשבתי ש6x9 זה מאסט... לא? אם התקציב לוחץ זה הדבר הראשון שהייתי מוותר עליו, אבל אם יש קומפוננטים טובים וסאב ומגבר טוב אז לא צריך ביצה בכלל?
-
הרמקולים מדגם A6973E נקנו היום ב280 ש"ח (בלי התקנה) וקיבלתי טוויטרים מתנה. הטוויטרים נראים כמו סתם משהו שמחלקים מתנה אבל אני מניח שזה עדיף מכלום. איך הם? שווים את הכסף? בלי מגבר או משהו, יחוברו לפיוניר 1150mp בפאסאט 2005. אני לא מצפה לאיכות מטורפת, אבל כרגע (בלי רמקולים 6x9 אלא רק המקוריים בדלתות) כשאני רוצה לשמוע חזק אני חייב להנמיך את הבאס בשביל שזה ישמע נורמלי ואז אין באס וזה מפריע. אני מחפש שיהיה לי באס סביר בווליום גבוה וכמובן שיהיה איכותי קצת יותר מהמקוריים. עכשיו אני מחפש מקום להתקין אותם, מקום שיהיה פתוח בערב כי האוטו לא זמין לי כל הזמן. יש מקום כזה?
-
Brilliance הסינית שלחו עוד פעם מכונית למבחני ריסוק
Wheezy פרסם הודעה בנושא של LotusElise בתוך רכב כללי
אתה צוחק? אוטו שנראה טוב (באופן יחסי), מזכיר מאוד (ובאופן חשוד) רכבים יוקרתיים מאוד, ועולה מעט מאוד. חלומו הרטוב של כל ישראלי ממוצע. בא לי לבכות כשאני חושב על כמה המכוניות האלה יצליחו בארץ... -
רציתי לדעת איך זה עובד, כי שמעתי שאפשר להגיע לשם ולשלם ולנסוע כמה הקפות, בכרב שכור או אפילו ברכב שלך. לא הצלחתי למצוא שום מידע שימושי באתר שלהם, וחשבתי שאולי מישהו פה ידע.
-
אני מניח שיהיו קצת שדרוגים בעתיד אבל אני לא יודע עד כמה אפשר לבנות על זה. ואני מניח שבמפגשים יש בעיקר מערכות מטורפות שהם בהרבה מעל התקציב שלי. אז בינתיים אני מבקש שתיתנו לי המלצה מה לקנות בתקציב כזה.
-
כמו שכתבתי, אני לא מבין בזה הרבה, ואני גם לא יודע מה יכנס בתקציב. מה שאמרת יכול להיות נהדר אבל אני לא יודע מה בדיוק יכנס בתקציב של 1500...
-
אני מעוניין לקנות לקליאו שנת 93' מערכת, אני לא יודע אם בתקציב יכנס מגבר או סאב וכו'. פאנל כבר יש, 1150MP, אני מאמין שהוא יספיק בשביל מערכת בתקציב לא גבוה. התקציב הוא 1500 ש"ח כולל התקנה. שימושים - היפ הופ וגם מזרחית פה ושם. ושיהיה באיזור המרכז.
-
הבנתי שיש גם דגם 1600 טורבו בנזין שנותן הספק מאוד יפה של 180 כ"ס. נשמע דווקא טוב לשוק הישראלי, מנוע קטן שכנראה לא צורך הרבה דלק, אבל עדיין נותן ביצועים כשצריך. אבל אולי מנוע כזה מחייב תיבה ידנית, לא בדקתי את זה.
-
אתם לא מבינים בכלל כמה שהם גרועים בטיפול בסאאב. ואני מדבר מניסיון. דורשים מחירים כמו 7500 שקל להחלפה של חלק כלשהו במזגן, החלפת טורבו 5 פעמים, הרכבה לקויה של הדשבורד שגורמת לו לחרוק עד היום, ועוד הרבה מאוד דברים. UMI היבואן הכי גרוע שיש היום בארץ. קשה לי להבין איך מכוניות של אופל שזוכות שוב ושוב בפרסים באירופה (האסטרה המכונית הנמכרת ביותר) פשוט לא קיימות בארץ, וסאאב שאני מאוד אוהב את המכוניות שלהם זה מותג שאף אחד לא מכיר (לך תסביר למישהו מה זה הסאאב 9-3 שיש לך בחניה). פשוט יבואן שלא יודע מה הוא עושה, בושה וחרפה.
-
אודי A6 3.2 קוואטרו-עזרה בשיפור ביצועים
Wheezy פרסם הודעה בנושא של לוי לוי בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
חפש בגוגל BSR TUNING -
יש עוד מידע? איזה מנועים יגיעו לארץ? מה יהיה התמחור? אני מקווה שUMI לא יתפרעו יותר מדי עם המחיר
-
האם UMI הודיעו שהם יביאו אותה בכלל? ואם כן - מתי? למרות שקצת קשה לבנות על UMI כרגע, היבואן הכי גרוע שיש בארץ... רוצח מותגים על ימין ועל שמאל, פשוט בושה.
-
חבר שלי רוצה לקנות עוד כמה שעות רדיו-דיסק חדש לרכב. הישן נדפק וכל הזמן פולט את הדיסקים באופן רנדומלי. הרכב הוא סוזוקי סוויפט סדאן, את השנה אני לא זוכר אבל אני לא חושב שזה משמעותי כי לא מדובר פה על גדלי רמקולים או אקוסטיקה וכו'. יש לו 2 רמקולי "ביצה" מאחורה (שעלו 700 שקל באיזה מוסך) וזהו בינתיים. בעתיד אולי מגבר וסאב אבל כנראה שלא. מה מומלץ לקנות בתקציב של כ500 שקל? (אם יש נגיד ב600 משהו שהוא הרבה יותר טוב אז אפשר אבל עדיף בלי חריגה) המחיר חייב להיות כולל התקנה. מקווה שהפעם הדיון עומד בכללי הפורום /:
-
חבר שלי רוצה לקנות עוד כמה שעות רדיו-דיסק חדש לרכב. הישן נדפק וכל הזמן פולט את הדיסקים באופן רנדומלי. הסיבה שזה דחוף היא שהרכישה צריכה להיות היום (מסיבות אישיות, לא חשוב מה) יש לו 2 רמקולי "ביצה" מאחורה (שעלו 700 שקל באיזה מוסך) וזהו בינתיים. בעתיד אולי מגבר וסאב אבל כנראה שלא. מה מומלץ לקנות בתקציב של כ500 שקל? (אם יש נגיד ב600 משהו שהוא הרבה יותר טוב אז אפשר אבל עדיף בלי חריגה) המחיר חייב להיות כולל התקנה.
-
האמת שהתחלתי להסתכל קצת על הסיטאורן קסנטיה... מנוע 2000 יד שנייה אפשר להשיג ב10K. איך היא מבחינת אמינות ובטיחות?
